خدمات‌دهی موکب‌های کرمانشاه تا بازگشت کامل زوار ادامه دارد

ایسنا/کرمانشاه مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه از تداوم خدمات‌رسانی در موکب‌های اربعین تا بازگشت همه زوار اربعین خبر داد. بهمن صحرایی در گفت‌وگو با ایسنا، با قدردانی از موکبداران استان برای خدمات‌دهی مطلوب به زوار اربعین، گفت: موکبداران استان امسال در خدمات‌دهی به زوار اربعین سنگ تمام گذاشتند. وی با اشاره به افزایش

کد خبر : 399638
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۱۲
خدمات‌دهی موکب‌های کرمانشاه تا بازگشت کامل زوار ادامه دارد



ایسنا/کرمانشاه مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه از تداوم خدمات‌رسانی در موکب‌های اربعین تا بازگشت همه زوار اربعین خبر داد.

بهمن صحرایی در گفت‌وگو با ایسنا، با قدردانی از موکبداران استان برای خدمات‌دهی مطلوب به زوار اربعین، گفت: موکبداران استان امسال در خدمات‌دهی به زوار اربعین سنگ تمام گذاشتند.

وی با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی تعداد موکب‌های برپا شده در استان در اربعین امسال نسبت به سال گذشته، گفت: امسال ۳۰۶ موکب از سوی مردم استان کرمانشاه برای خدمت‌رسانی به زوار اربعین پای کار بودند که ۲۷۰ موکب در داخل استان و ۳۶ موکب هم در کشور عراق و در محدوده نجف تا کربلا عهده‌دار خدمات‌رسانی به زوار شده‌ بودند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه افزود: اربعین سال گذشته در مجموع ۲۱۱ موکب شامل ۱۸۶ موکب در داخل استان و ۲۵ موکب در کشور عراق از سوی مردم استان کرمانشاه برای خدمت‌رسانی به زوار اربعین برپا شده بود.

وی در ادامه  با بیان اینکه از موکبدارانی که در مسیر بازگشت زوار در استان کرمانشاه فعال شده اند، خواسته شده خدمات‌دهی خود را تا بازگشت کامل زوار اربعین ادامه دهند، گفت: این موکب‌ها تا دو روز دیگر یعنی تا پایان روز شنبه(۱۸ شهریور) مشغول خدمات‌دهی به زوار اربعین خواهند بود.

 وی اضافه کرد: موکب‌های برپا شده در مسیر رفت و نیز موکب‌های برپا شده در کشور عراق از عصر روز گذشته (اربعین) کار خدمات‌دهی به زوار را به اتمام رساندند.

وی گفت: موکب‌های استان کرمانشاه از اول ماه صفر کار خدمات‌دهی به زوار اربعین را شروع کرده و هم اکنون بیشترین آنها در مسیر برگشت زوار فعال هستند.

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.