حمل و نقل کانادا محدودیت های پروازهای مستقیم از هند را تا 21 سپتامبر 2021 تمدید کرد

[ad_1] 9 آگوست 2021 حمل و نقل اتاوا کانادا دولت کانادا با ادامه رویکرد مبتنی بر ریسک و اندازه گیری برای بازگشایی مجدد مرزها ، سلامت و ایمنی همه افراد در کانادا را در اولویت قرار می دهد. رویکرد مرحله ای کانادا برای کاهش اقدامات مرزی با نظارت مستمر بر داده های موجود و شواهد

کد خبر : 94268
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
حمل و نقل کانادا محدودیت های پروازهای مستقیم از هند را تا 21 سپتامبر 2021 تمدید کرد

[ad_1]

9 آگوست 2021 حمل و نقل اتاوا کانادا

دولت کانادا با ادامه رویکرد مبتنی بر ریسک و اندازه گیری برای بازگشایی مجدد مرزها ، سلامت و ایمنی همه افراد در کانادا را در اولویت قرار می دهد. رویکرد مرحله ای کانادا برای کاهش اقدامات مرزی با نظارت مستمر بر داده های موجود و شواهد علمی ، از جمله میزان واکسیناسیون کانادایی ها و بهبود وضعیت اپیدمیولوژیک ما ، اطلاع رسانی می شود.

بر اساس آخرین توصیه های بهداشت عمومی از آژانس بهداشت عمومی کانادا ، حمل و نقل کانادا اطلاعیه ای را به هوانوردان (NOTAM) تمدید می کند که تمام پروازهای تجاری و خصوصی مسافران مستقیم از کانادا از هند را تا 21 سپتامبر 2021 ، ساعت 23:59 EDT محدود می کند. به همه پروازهای مستقیم تجاری و خصوصی مسافر از هند به کانادا مشمول NOTAM هستند. عملیات فقط برای حمل و نقل ، انتقال پزشکی یا پروازهای نظامی شامل نمی شود.

حمل و نقل کانادا همچنین الزامات مربوط به آزمایشات مولکولی COVID-19 قبل از خروج از کشور سوم برای مسافران از هند از طریق مسیر غیر مستقیم به کانادا را افزایش می دهد. این بدان معناست که مسافرانی که هند را از طریق غیر مستقیم به کانادا می رسانند ، باید قبل از ادامه سفر خود به کانادا ، از یک کشور ثالث-غیر از هند ، یک تست معتبر قبل از عزیمت COVID-19 دریافت کنند.

دولت کانادا همچنان از نزدیک وضعیت اپیدمیولوژیک را زیر نظر دارد و با دولت هند و اپراتورهای هوانوردی همکاری تنگاتنگی خواهد داشت تا اطمینان حاصل شود که اقدامات مناسب برای بازگشت ایمن پروازهای مستقیم در اسرع وقت فراهم می شود.

در حالی که کانادا همچنان در مسیر درست حرکت می کند ، وضعیت اپیدمیولوژیک و پوشش واکسیناسیون در سراسر جهان یکسان نیست. دولت کانادا همچنان به کانادایی ها توصیه می کند که از سفرهای غیر ضروری خارج از کانادا اجتناب کنند-سفرهای بین المللی خطر قرار گرفتن در معرض COVID-19 و انواع آن و همچنین گسترش آن به دیگران را افزایش می دهد. اقدامات مرزی نیز با تغییر وضعیت اپیدمیولوژیک همچنان در معرض تغییر است.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.