حمله زمینی به لبنان نزدیک است؟!

به گزارش هوشمند نیوز به نقل از ایرنا اظهارات این دو مقام که خواستند نامشان فاش نشود، در پی انتقال نیروهای اسرائیلی به مرزهای شمالی صورت می گیرد. این دو مقام در عین حال تاکید کردند که به نظر می‌رسد اسرائیل تصمیمی در مورد انجام تهاجم زمینی نگرفته باشد. یکی از این مقامات گفت: ارزیابی

کد خبر : 502272
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۳
حمله زمینی به لبنان نزدیک است؟!



به گزارش هوشمند نیوز به نقل از ایرنا اظهارات این دو مقام که خواستند نامشان فاش نشود، در پی انتقال نیروهای اسرائیلی به مرزهای شمالی صورت می گیرد.

این دو مقام در عین حال تاکید کردند که به نظر می‌رسد اسرائیل تصمیمی در مورد انجام تهاجم زمینی نگرفته باشد.

یکی از این مقامات گفت: ارزیابی آمریکا براساس بسیج نیروهای اسرائیلی و پاکسازی مناطقی است که می تواند به منزله آماده سازی برای شروع یک حمله زمینی باشد.

پیتر لرنر سخنگوی نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی اوایل دیروز شنبه، گفت که ارتش اسرائیل در حال آماده شدن برای احتمال تهاجم زمینی است. وی در عین حال تاکید کرد که این یک گزینه در حال بررسی است.

سی ان ان در ادامه با اشاره به حملات رژیم اسرائیل که از هفته گذشته علیه لبنان آغاز شده است، هدف این حملات را مطابق اعلام مقامات دولت صهیونیستی، بازگرداندن بیش از ۶۰ هزار نفر از ساکنان مناطق شمالی سرزمین های اشغالی در نزدیکی مرز با لبنان دانست.

هرتزل لوی ژنرال ارشد صهیونیست نیز پیش از این و در روز چهارشنبه گفت که نیروهای نظامی اسرائیل برای حمله احتمالی زمینی به لبنان آماده می شوند.

این شبکه تلویزیونی در ادامه یادآور شده است: این در حالی است که کمی پیش از انتشار خبر کشته شدن سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، یک مقام ارشد اسرائیلی گفته بود که تل آویو امیدوار است که حمله زمینی به لبنان انجام ندهد. وی تاکید کرد: ترجیح ما این است که حمله زمینی انجام ندهیم.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان روز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که سیدحسن نصرالله در حمله جنایتکارانه عصر جمعه رژیم صهیونیستی به حومه بیروت به شهادت رسیده است.

در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده است: سرور مقاومت، بنده صالح، به عنوان شهیدی بزرگ، رهبری شجاع، دلاور، مؤمنی حکیم و بصیر به قافله جاویدان شهدا پیوسته است. سید حسن نصرالله به شهدای بزرگی ملحق شد که حدود ۳۰ سال آنها را به سمت پیروزی رهبری کرد.

311311



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.