حمله تند کیهان به یک سریال تلویزیون

در این سریال که طبق معمول بسیاری از برنامه‌های نمایشی دیگر، حتی یک خانواده درست و درمان پیدا نمی‌شود (اغلب خانواده‌ها یا پدر ندارند و یا مادر و یا بچه‌ها آواره هستند و…) که بتواند الگویی برای خانواده به عنوان مهم‌ترین رکن جامعه و سبک زندگی اسلامی باشد. در میان جوانان این خانواده‌های از هم

کد خبر : 79130
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۷:۰۳
حمله تند کیهان به یک سریال تلویزیون



در این سریال که طبق معمول بسیاری از برنامه‌های نمایشی دیگر، حتی یک خانواده درست و درمان پیدا نمی‌شود (اغلب خانواده‌ها یا پدر ندارند و یا مادر و یا بچه‌ها آواره هستند و…) که بتواند الگویی برای خانواده به عنوان مهم‌ترین رکن جامعه و سبک زندگی اسلامی باشد. در میان جوانان این خانواده‌های از هم گسیخته نیز روابط به شدت غیرشرعی و غیراسلامی جاری است.

این جوانان که گویا از بچگی با یکدیگر بزرگ شده‌اند، مثل شخصیت‌های سریال‌ها و فیلم‌های نوجوانانه آمریکایی، بدون مرزبندی‌های اسلامی و رعایت حریم محرم و نامحرم (از مهم‌ترین ویژگی‌های سبک زندگی اسلامی/ایرانی) با یکدیگر روابط و نشست و برخاست دارند.

کارگردان این سریال که پیش از این سریال‌هایی با مضمون پلیسی و جنایی با تقلید محض از مشابه‌های آمریکایی و هالیوودی می‌ساخت، حالا هم با همان روش «کپی برابر اصل» (البته فقط در سطح) به تقلید ناشیانه از مجموعه‌های مشابه غربی پرداخته و از همین روی حتی طراحی صحنه‌ها و لباس‌ها و کاراکترها هم به شدت شبه‌آمریکایی از آب در آمده‌اند. چنان‌ که در منازل و کافی شاپ و حتی گاوداری، این گرایش و خودباختگی و شیفتگی جناب کارگردان به شدت توی چشم می‌خورد.

چنین فضای کپی‌کاری با حضور بازیگران تازه‌کار و نابلد و غلوکاری بازیگران قدیمی‌تر و جملات و دیالوگ‌های زورکی و… همه و همه باعث شده، سریال یادشده علی‌رغم همه هزینه‌ها از کیسه بیت‌المال، برنامه‌ای غیرقابل تحمل (علیه فرهنگ و باورها و اعتقادات مردم) از کار در آید.

5858



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.