حمله اسموتریچ به آمریکا: به ما درس حقوق بشر ندهید!

[ad_1] به نقل از خبرگزاری فلسطینی «سما»، بتسلئیل اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی به دلیل انتقاد مداوم دولت آمریکا از کابینه این رژیم در زمینه شهرک‌سازی و لایحه «اصلاحات قضایی» به شدت به واشنگتن حمله کرد. اسموتریچ گفت: هر کسی در جهان به ما حمله کند، منافق است. من نمی‌خواهم در مورد آمریکایی‌ها و رفتار

کد خبر : 394414
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
حمله اسموتریچ به آمریکا: به ما درس حقوق بشر ندهید!

[ad_1]

به نقل از خبرگزاری فلسطینی «سما»، بتسلئیل اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی به دلیل انتقاد مداوم دولت آمریکا از کابینه این رژیم در زمینه شهرک‌سازی و لایحه «اصلاحات قضایی» به شدت به واشنگتن حمله کرد.

اسموتریچ گفت: هر کسی در جهان به ما حمله کند، منافق است. من نمی‌خواهم در مورد آمریکایی‌ها و رفتار آنها در افغانستان و عراق صحبت کنم. اما آنها نباید به ما درس حقوق بشر بدهند و ما را نصحیت کنند.

اسموتریچ درباره احتمال عادی سازی روابط با عربستان و ارتباط این توافق با دادن امتیاز به فلسطینی‌ها نیز مدعی شد: این توافقی است که به نفع همه است و ما حاضریم چیزهای زیادی به سعودی‌ها بدهیم؛ اما در ازای «حقوق» ما در کرانه باختری. ما هیچ امتیازی به فلسطینی‌ها نخواهیم داد، این فقط یک خیال است. فلسطینی‌ها به هیچ چیزی دست نخواهند یافت.

اخیرا وبسایت «آکسیوس» به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد، کاخ سفید از تل‌آویو می‌خواهد برای عادی سازی روابط با عربستان امتیازاتی به فلسطینی‌ها بدهد.

همچنین صحبت‌ها درباره نزدیک بودن عادی‌سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و عربستان با میانجیگری آمریکا افزایش یافته است. ریاض درباره این صحبت‌ها سکوت اختیار کرده است.

عربستان بارها اعلام کرده بود که حل نزاع رژیم صهیونیستی و فلسطین باید شامل تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شرقی باشد.

در همین راستا، گمانه ‌زنی‌های رسانه‌ای درباره خواسته هسته‌ای عربستان سعودی به عنوان یکی از شروط ریاض برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مطرح شده است؛ اخباری که نگرانی شدید صهیونیست‌ها را به همراه داشته است.

310310

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.