حمایت دولت کانادا از افزایش و رشد بخش تولیدی جنوب انتاریو

[ad_1] 13 ژانویه 2022 امروز، محترم Helena Jaczek، وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی فدرال برای جنوب انتاریو (FedDev Ontario)، از سرمایه گذاری کل 8.5 میلیون دلاری برای چهار کسب و کار نوآور خبر داد. این شامل پشتیبانی از پروژه های زیر است: Equispheres Inc.، متخصص در پودرهای فلزی با کارایی بالا برای تولید افزودنی (چاپ

کد خبر : 155322
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱
حمایت دولت کانادا از افزایش و رشد بخش تولیدی جنوب انتاریو

[ad_1]

13 ژانویه 2022

امروز، محترم Helena Jaczek، وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی فدرال برای جنوب انتاریو (FedDev Ontario)، از سرمایه گذاری کل 8.5 میلیون دلاری برای چهار کسب و کار نوآور خبر داد. این شامل پشتیبانی از پروژه های زیر است:

  • Equispheres Inc.، متخصص در پودرهای فلزی با کارایی بالا برای تولید افزودنی (چاپ سه بعدی) با تمرکز بر توسعه راه حل های نوآورانه و با فناوری پاک است. این کمک 3.5 میلیون دلاری به شرکت کمک می کند تا با تسریع در تجاری سازی پودرهای فلزی و فناوری های اختصاصی خود، به یک تامین کننده پیشرو در صنعت تبدیل شود. این شرکت همچنین انتظار دارد که راکتورهای اتمیزه سازی جدیدی را راه اندازی کند تا سالانه پودرهای فلزی بیشتری تولید کند تا از ساخت قطعات با دقت بالا، قوی تر و سبک تر برای استفاده در بخش هایی مانند خودروسازی، هوافضا و نیمه هادی ها پشتیبانی کند. ادغام پودرهای فلزی Equispheres برای تولید مواد افزودنی 30 درصد سبکتر از قطعات سنتی است که در نتیجه باعث بهبود راندمان سوخت در خودروها و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای می شود. از طریق این سرمایه گذاری، این شرکت انتظار دارد 55 شغل ماهر در سراسر منطقه اتاوا ایجاد کند.

    “هدف Equispheres فعال کردن پرینت سه بعدی صنعتی برای رقابت با تولیدات سنتی است. فناوری پودر فلز ما به طور چشمگیری سرعت تولید پرینت سه بعدی فلزی را افزایش می دهد و در عین حال قطعات سبک تر و قوی تر چاپ شده سه بعدی را امکان پذیر می کند. این مشارکت به ما امکان می دهد تولید خود را افزایش دهیم و خود را در جایگاه خود قرار دهیم. رهبر جهانی در فضای رو به رشد پرینت سه بعدی.”
    – کوین نیکولدز، مدیرعامل، Equispheres Inc.

  • Crump Group Inc.، یکی از تولیدکنندگان پیشرو، تحت رهبری زنان و تولید کنندگان غذای حیوانات خانگی کاملاً طبیعی در کانادا برای کانال های تخصصی حیوانات خانگی، مواد غذایی و انبوه در سراسر آمریکای شمالی است. این مشارکت 2.8 میلیون دلاری قابل بازپرداخت، برای کل هزینه‌های پروژه 20 میلیون دلاری، به شرکت کمک می‌کند فناوری‌های تولیدی در انتاریو را برای افزایش بهره‌وری، گسترش به بازارهای جدید و تجمیع امکانات موجود خود در برامپتون در یک ابتکار جهانی ایمنی غذا (GFSI) اتخاذ کند. ) دارای گواهی 130000 متر مربع فوت فضا از طریق این سرمایه گذاری، این شرکت انتظار دارد 29 شغل ماهر در سراسر منطقه برامپتون و پیل ایجاد کند و فرصت هایی را برای تامین کنندگان محصولات کشاورزی محلی ایجاد کند. انتظار می رود این سرمایه گذاری تا سال 2023 به بیش از دو برابر شدن درآمد شرکت کمک کند.

    با افزایش مالکیت حیوانات خانگی، تقاضا برای تولید کنندگان غذای حیوانات خانگی برای ارائه غذاهای راحت و نوآورانه برای حیوانات خانگی در انواع فرمت های جدید با استانداردهای تغذیه ای بالا افزایش یافته است. اگر می‌خواهیم با موفقیت تقاضای مصرف‌کنندگان جهانی را برآورده کنیم و سهم بازار خود را در صنعت حیوانات خانگی رشد دهیم، سرمایه‌گذاری در فناوری پردازش غذای حیوانات خانگی و گسترش کارخانه حیاتی است. ما قدردانی می کنیم که FedDev Ontario به این امکان کمک کرده است.”
    – مارگوت کرامپ، مدیر عامل شرکت The Crump Group Inc.

  • Fourmark Manufacturing، یکی از تامین‌کنندگان برتر قالب‌گیری سفارشی در آمریکای شمالی، بسته‌بندی قابل بازیافت را برای بخش مواد غذایی، بهداشت و زیبایی تولید می‌کند. این کمک 1.4 میلیون دلاری برای کل هزینه های پروژه 4.1 میلیون دلاری، Fourmark را قادر می سازد تا تجهیزات جدیدی را برای افزایش مقیاس و افزایش ظرفیت تولید تا 75 درصد برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد برای راه حل های بسته بندی پایدار خود اتخاذ کند. همچنین با تشویق برندهای مصرف‌کننده به استفاده از ظروف آگاه‌تر از محیط‌زیست، از گذار به اقتصاد سبزتر حمایت می‌کند. از طریق این سرمایه گذاری، 12 شغل ماهر ایجاد خواهد شد و 67 شغل در سراسر منطقه اوکویل و هالتون با 2.7 میلیون دلار در کل سرمایه گذاری خصوصی ایجاد خواهد شد. این پروژه همچنین به حذف سالانه حدود 970000 پوند مواد زائد غیرقابل بازیافت از محل های دفن زباله کمک می کند.

    این بودجه در میانه یک بیماری همه گیر در سراسر جهان که زمان بندی آن بسیار مهم بود، به دست آمد. این کمک مالی به Fourmark از رشد سریع فروش ناشی از همه‌گیری حمایت می‌کند و به Fourmark کمک می‌کند مسیر تولید آگاهانه محیط‌زیست و راه‌حل‌های سبز برای چالش‌های بسته‌بندی مواد غذایی را ادامه دهد.
    – آدام کریکشنک، مدیر عامل، شرکت تولیدی Fourmark.

  • BIG-nano Corporation (BIG-nano)، تولیدکننده پیشرو در اولین اختراع پارچه‌های نانوالیاف فوق تنفس‌پذیر ثبت شده در جهان، که در تولید فیلترها و ماسک‌های صورت جراحی استفاده می‌شود و از زنجیره تامین PPE کانادا پشتیبانی می‌کند. این کمک 750,000 دلاری برای کل هزینه های پروژه 3.4 میلیون دلاری، به شرکت کمک می کند تا فرآیندهای تولید خود را تجاری کند و تاسیسات جدید کمبریج 13000 فوت مربعی خود را با تجهیزات پیشرفته برای تولید حداکثر 750 تن مواد نانوالیاف تجهیز کند. در سال. از طریق این سرمایه گذاری، این شرکت انتظار دارد 16 شغل ماهر ایجاد کند، 10 شغل اضافی را در منطقه کمبریج و واترلو حفظ کند و بیش از 1.7 میلیون دلار از کل سرمایه گذاری خصوصی را تحت تأثیر قرار دهد.

    ما در BIG-nano خوشحالیم که نقش خود را برای محافظت از مردم کانادا در طول همه‌گیری انجام می‌دهیم. ما از فناوری نانو در جنوب انتاریو استفاده می‌کنیم تا بهترین ماسک‌ها را در جهان بسازیم که بالاترین سطح راحتی و قابلیت تنفس را در صنعت ارائه می‌دهند، بدون اینکه به حفاظت آسیبی وارد شود. ما از این بودجه از سوی آژانس توسعه اقتصادی فدرال برای جنوب انتاریو که به ما کمک می کند تا ظرفیت کارخانه خود را به حداکثر برسانیم و در عین حال مشاغل جدید با مهارت های پردرآمد ایجاد کنیم، بسیار سپاسگزاریم.
    – جان رالینز، رئیس شرکت BIG-nano

دولت کانادا متعهد است که به کسب و کارها در صنعت تولید جنوب انتاریو ابزارهای مورد نیاز برای افزایش مقیاس، ایجاد مشاغل خوب و استفاده از فرصت‌های جدید برای پیشرفت در آینده را فراهم کند.

محصولات مرتبط

بیانیه خبری: دولت کانادا از افزایش و رشد بخش تولیدی جنوب انتاریو حمایت می کند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.