حمایت از کارخانه بیوگاز کشاورزان عمده بخشی از تلاش برای تمیز کردن فناوری بیشتر در کشاورزی است

[ad_1] 13 جولای 2021-وارویک ، کبک-کشاورزی و کشاورزی کانادا امروز ، وزیر کشاورزی و محصولات غذایی ، ماری کلود بی بی ، در محل Coop Agri-Énergie Warwick ، ​​اولین تعاونی کشاورزی که به تولید انرژی های تجدیدپذیر در کبک اختصاص داده شده بود ، حضور داشت تا سرمایه گذاری تا 758،243 دلار را برجسته کند.

کد خبر : 97670
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۸
حمایت از کارخانه بیوگاز کشاورزان عمده بخشی از تلاش برای تمیز کردن فناوری بیشتر در کشاورزی است

[ad_1]

13 جولای 2021-وارویک ، کبک-کشاورزی و کشاورزی کانادا

امروز ، وزیر کشاورزی و محصولات غذایی ، ماری کلود بی بی ، در محل Coop Agri-Énergie Warwick ، ​​اولین تعاونی کشاورزی که به تولید انرژی های تجدیدپذیر در کبک اختصاص داده شده بود ، حضور داشت تا سرمایه گذاری تا 758،243 دلار را برجسته کند. از توسعه کارخانه بیومتانیزاسیون کشاورزی همکاری کرد.

وزیر بی بیو هنگام بازدید از کارخانه جدید سازگار با محیط زیست ، سرمایه گذاری را مورد تأکید قرار داد ، که دهها کشاورز از Arthabaska MRC را که گاز طبیعی تجدیدپذیر (RNG) را از دوغاب و کود گاوهای شیری مخلوط با مواد آلی باقی مانده از مشاغل مزرعه اطراف تولید می کند ، گرد هم می آورد. Coop Agri-Énergie Warwick انتظار دارد که تأسیسات جدید ، که در حال حاضر در مرحله راه اندازی است ، سالانه 2.3 میلیون متر مکعب RNG تولید کند. در نتیجه ، سازمان تخمین سالانه حدود 6500 تن CO را تخمین می زند2 معادل ، یا معادل حذف 1600 وسیله نقلیه از جاده.

وزیر بی بیو این سرمایه گذاری را نمونه ای از انواع پروژه هایی دانست که دولت کانادا برای برنامه جدید 165.7 میلیون دلاری فناوری پاک کشاورزی ، که در 16 ژوئن برای متقاضیان افتتاح شد ، به دنبال آن است.

این برنامه جدید به کشاورزان و مشاغل کشاورزی با دسترسی به بودجه برای کمک به توسعه و اتخاذ آخرین فناوری های پاک برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و افزایش رقابت پذیری آنها دسترسی پیدا می کند. این پروژه ها را در سه زمینه از جمله اقتصاد زیستی ، که از فناوری هایی استفاده می کند که از ضایعات کشاورزی و محصولات فرعی برای تولید انرژی و تولید محصولات زیستی استفاده می کند ، در اولویت قرار می دهد.

برنامه جدید دارای دو منبع مالی است:

  • این جریان فرزندخواندگی از خرید و نصب فن آوری های ثابت شده و راه حل هایی که کاهش معنی داری در انتشار گازهای گلخانه ای نشان می دهد ، پشتیبانی می کند.
  • این جریان تحقیق و نوآوری از نوآوری های پیش از بازار شامل تحقیق ، توسعه ، نمایش و تجاری سازی فناوری های پاک کشاورزی پشتیبانی می کند.

برنامه اقلیمی تقویت شده توسط دولت کانادا از توسعه و اتخاذ شیوه ها و فناوری های تمیزتر که باعث کاهش بیشتر انتشار گازهای گلخانه ای و حفاظت از زمین ، آب و هوا می شود که کشاورزان برای پایداری طولانی مدت به آن وابسته هستند ، حمایت می کند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.