حمایت از همبستگی کشاورزی کانادا در سالی که با رویدادهای شدید آب و هوایی مشخص شده است

[ad_1] 15 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا امسال، کشاورزان کانادایی به شدت تحت تأثیر آب و هوای شدید، از جمله خشکسالی در غرب کانادا و شمال انتاریو، و سیل و رانش زمین که بریتیش کلمبیا را درنوردیده، شده اند. علیرغم این چالش ها، بسیاری از آنها برای

کد خبر : 143025
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱
حمایت از همبستگی کشاورزی کانادا در سالی که با رویدادهای شدید آب و هوایی مشخص شده است

[ad_1]

15 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

امسال، کشاورزان کانادایی به شدت تحت تأثیر آب و هوای شدید، از جمله خشکسالی در غرب کانادا و شمال انتاریو، و سیل و رانش زمین که بریتیش کلمبیا را درنوردیده، شده اند. علیرغم این چالش ها، بسیاری از آنها برای کمک به کشاورزان و دامداران از سراسر کشور به همبستگی پرداختند.

طی رویدادی امروز با رئیس فدراسیون کشاورزی کانادا (CFA) مری رابینسون، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، محترم ماری کلود بیبو، سرمایه‌گذاری تا سقف 4 میلیون دلار را برای طرح Hay West 2021 CFA اعلام کرد.

از طریق Hay West 2021، CFA کشاورزان شرقی را با کشاورزان غربی و شمالی انتاریو که به خوراک نیاز دارند، متصل می کند. دولت کانادا و حامیان مالی شرکت ها در حال کمک به جبران هزینه های حمل و نقل برای حمل یونجه بین آن کشاورزان هستند. در ماه سپتامبر، دولت یک میلیون دلار را تصویب کرد که به انتقال تقریباً 150 محموله (5.6 میلیون پوند) یونجه برای تغذیه 16750 گاو کمک کرده است. در ماه های آینده، تا 3 میلیون دلار بودجه اضافی برای حمایت از حرکت یونجه در سراسر کشور ادامه خواهد یافت.

هی وست چراغی برای همبستگی در طول سالی است که با رویدادهای شدید آب و هوایی که بر زندگی کشاورزان کانادایی که در خط مقدم تغییرات آب و هوایی هستند، مشخص شده است. در واکنش به خشکسالی تاریخی امسال – بدترین خشکسالی در بیش از 60 سال گذشته – دولت کانادا و دولت های بریتیش کلمبیا، آلبرتا، ساسکاچوان، مانیتوبا و انتاریو گرد هم آمدند تا 825 میلیون دلار را در کمک هزینه های AgriRecovery در دسترس قرار دهند. منابع مالی. این بودجه در حال حاضر به هزاران تولید کننده دام، به ویژه تولیدکنندگان گاو، کمک کرده است تا هزینه های فوق العاده ای را که امسال با آن مواجه شده اند، از جمله تهیه خوراک دام، حمل و نقل و آب، پوشش دهند. دولت‌های فدرال و استانی همچنین تغییراتی را برای تنظیم حمایت‌های درآمد کشاورزان تحت برنامه AgriStability و در چمنزارها، برای تنظیم برنامه AgriInsurance به گونه‌ای که محصولات آسیب دیده از خشکسالی برای خوراک استفاده شوند، ایجاد کردند.

همبستگی کشاورزی کانادا را می توان در بریتیش کلمبیا نیز مشاهده کرد، جایی که 30 مزرعه هنوز تحت دستور تخلیه هستند و هزاران مزرعه دیگر به دلیل اثرات سیل و رانش زمین ویران شده اند، که محصولات را زیر آب برده و رفاه دام ها را تحت تأثیر قرار داده است. کشاورزان و جوامع آنها با کمک نیروهای اورژانس موفق شده اند هزاران حیوان را نجات دهند و به بسیاری از کشاورزان در رفع نیازهای فوری خود کمک کنند. هر دو دولت فدرال و استانی در حال حاضر به سرعت در حال پیگیری ارزیابی مشترک از طریق چارچوب AgriRecovery برای ارائه حمایت از تولیدکنندگان از طریق بسته امداد رسانی در بلایا هستند.

دولت کانادا متعهد به پایداری درازمدت بخش کشاورزی و ایجاد انعطاف پذیری آن در برابر رویدادهای شدید آب و هوایی است. در سال گذشته بیش از 550 میلیون دلار برنامه‌ریزی جدید، از جمله برنامه‌های راه‌حل‌های آب و هوای کشاورزی و برنامه‌های فناوری پاک کشاورزی، برای کمک به کشاورزان و کسب‌وکارهای کشاورزی در اجرای شیوه‌ها و فناوری‌های پایداری که به کاهش تغییرات آب و هوایی کمک می‌کنند، اعلام کرده است.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.