حمایت از بازارهای کشاورزان بریتیش کلمبیا برای رشد، فعالیت در مواقع اضطراری

5 ژانویه 2021 – ویکتوریا، بریتیش کلمبیا – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا بازارهای کشاورزان در این استان از دولت های کانادا و بریتیش کلمبیا کمک مالی دریافت می کنند تا به پوشش هزینه های گسترش فروش غذا و نوشیدنی محلی و فعالیت در مواقع اضطراری کمک کنند. برنامه جدید توسعه بازار کشاورزان

کد خبر : 151884
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹
حمایت از بازارهای کشاورزان بریتیش کلمبیا برای رشد، فعالیت در مواقع اضطراری


5 ژانویه 2021 – ویکتوریا، بریتیش کلمبیا – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

بازارهای کشاورزان در این استان از دولت های کانادا و بریتیش کلمبیا کمک مالی دریافت می کنند تا به پوشش هزینه های گسترش فروش غذا و نوشیدنی محلی و فعالیت در مواقع اضطراری کمک کنند.

برنامه جدید توسعه بازار کشاورزان بریتیش کلمبیا از گسترش بازارهای کشاورزان برای اسکان فروشندگان بیشتر و حفظ عملیات در مواقع اضطراری حمایت می کند تا اطمینان حاصل شود که جوامع در سرتاسر BC از دسترسی مداوم به غذا برخوردار هستند. این برنامه یکباره 475000 دلار بودجه ارائه می کند که برای هر متقاضی واجد شرایط تا 15000 دلار در دسترس است.

بازارهای کشاورزان می توانند از بودجه برای علائم و تجارت، ذخیره سازی و حمل و نقل و هزینه های برق و عملیات استفاده کنند. متقاضیان واجد شرایط شامل گروه‌های غیرانتفاعی، تعاونی‌ها، شرکت‌های انتفاعی، دولت‌های محلی و اولین ملت‌ها هستند که بازار کشاورزان را اداره می‌کنند که عمدتاً محصولات غذایی و نوشیدنی BC را به فروش می‌رساند. بازار کشاورزان برای واجد شرایط بودن باید حداقل یک سال (پیش از نوامبر 2020 تأسیس شده) یا در فصل تابستان 2021 فعال باشد.

این بودجه یک برنامه یکباره، با هزینه مشترک و مبتنی بر بازپرداخت است که از طریق مشارکت کشاورزی کانادا، با همکاری انجمن بازارهای کشاورزان BC ارائه می شود. این به بازارها کمک می کند تا از سطوح عملیاتی قبل از همه گیری قوی تر بازگردند، پایه ای قوی برای رشد آینده و موفقیت بلندمدت ایجاد کنند و از تلاش ها برای تقویت امنیت غذایی BC حمایت کنند.

درخواست‌ها تا 28 ژانویه 2022، در ظهر (به وقت اقیانوس آرام)، بر اساس اولویت‌ها، یا تا زمانی که بودجه موجود به طور کامل متعهد شود، پذیرفته می‌شود. برای درخواست، مراجعه کنید:

برنامه توسعه بازار کشاورزان BC.

بودجه توسط Canadian Agricultural Partnership، یک سرمایه گذاری پنج ساله 3 میلیارد دلاری توسط دولت های فدرال، استانی و منطقه ای برای تقویت و رشد بخش های کشاورزی، کشاورزی، مواد غذایی و محصولات کشاورزی کانادا تامین می شود. این شامل یک تعهد 2 میلیارد دلاری است که 60 درصد به صورت فدرال و 40 درصد به صورت استانی/منطقه ای برای برنامه هایی که توسط استان ها و مناطق طراحی و ارائه می شوند، به اشتراک گذاشته می شود.

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.