حمام پرسپولیسی‌ها زیر دوش آب سرد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛علی علیپور در کنفرانس خبری پس از بازی با پاختاکور در ابتدا گفت: ممنون از اینکه مثل همیشه در استادیوم هستید و حمایت می‌کنید. با تعریف و تمجید از بازیکنان ما را ساپورت می‌کنید. همان‌طور که دیدید خدا را شکر زود به گل رسیدیم. آن چیزی که می‌خواستیم را در دقیقه اول

کد خبر : 502797
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۴
حمام پرسپولیسی‌ها زیر دوش آب سرد!


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛علی علیپور در کنفرانس خبری پس از بازی با پاختاکور در ابتدا گفت: ممنون از اینکه مثل همیشه در استادیوم هستید و حمایت می‌کنید. با تعریف و تمجید از بازیکنان ما را ساپورت می‌کنید. همان‌طور که دیدید خدا را شکر زود به گل رسیدیم. آن چیزی که می‌خواستیم را در دقیقه اول به آن رسیدیم. نیمه اول خوبی داشتیم و بازی را در کنترل داشتیم ولی متاسفانه هرچه بازی جلوتر رفت، باید گل دوم بازی را می‌زدیم تا خیال‌مان راحت شود ولی طی شانس‌هایی که داشتیم این اتفاق نیفتاد و متاسفانه نتیجه‌ای که فکرش را نمی‌کردیم رقم خورد و گل مساوی را خوردیم. بازی تمام شده و ما باید مثل همیشه تلاش و کارمان را بیشتر کنیم.

در گزارش ورزش سه آمده است: علیپور درباره اهداف پرسپولیس صحبت کرد: هدف و راه‌مان را می‌دانیم و می‌دانیم که چه می‌خواهیم از لیگ امسال از جام باشگاه‌های آسیا، حذفی، سوپرکاپ و با قدرت بیشتر ادامه می‌دهیم. همه این فراز و نشیب‌ها در طول فصل وجود دارد و همه بازیکنان حرفه‌ای این را می‌دانند. همان‌طور که آقای گاریدو گفتند باید سرمان را بالا بگیریم و محکم کار کنیم و با قدرت کار کنیم تا نقاط ضعف را پوشش بدیم و نقاط قوت را بیشتر و بهتر کنیم تا بتوانیم آن‌طور که هواداران می‌خواهند عمل کنیم و نتیجه خوبی بگیریم. امروز شرمنده هواداران شدیم که با حمایت گرم‌شان کمک‌مان کردند و در کنارمان بودند.

علیپور درباره کیفیت زمین استادیوم قدس و دوری پرسپولیس از ورزشگاه آزادی و تاثیر آن در بازی تیم گفت: حرف‌های زیادی درباره این سوال دارم. جدا از بهانه‌گیری خیلی تشکر می‌کنم از هواداران که آمدند. خودمان می‌دانیم که باید سخت کار کنیم و در هر شرایطی برنده بازی باشیم چون این خصوصیت پرسپولیس است. ولی واقعا شرایط خوبی نیست و ما ساختار خوبی نداریم شما می‌بینید در بازی با الاهلی عربستان یا دربی در اراک زمین کیفیت خوبی داشته و ما هم شرایط خوبی داشتیم و توانستیم کاری که می‌خواهیم را در زمین انجام بدهیم ولی الان می‌بینیم ما شرایط خوبی از بابت زمین نداریم و کسی هم پاسخگوی مسائل نیست. الان ما در لیگ چیزی نمی‌گوییم و بازی می‌کنیم ولی در بازی‌های آسیایی شرایط ملی است و باید عزیزان بتوانند بهترین شرایط را برای تیم‌ها در نظر بگیرند چه برای پرسپولیس و چه بقیه تیم‌هایی که در لیگ نخبگان بازی می‌کند چون بحث ملی است.

2088791

او درباره کمبودهایی که تیم با آن‌ها مواجه است گفت: ما همین الان با خیلی از مسائل دست و پنجه نرم می‌کنیم، بابت سقف قرارداد تیم‌های عربستانی بازیکن‌های خیلی خوب می‌گیرند و پول خوب خرج می‌کنند. ما زیرساخت خوبی نداریم و بچه‌ها همین الان دارند دوش می‌گیرند ولی دوش آب سرد است یک چیزمعمولی و کوچک در رختکن. زیرساخت که خوب نیست بخواهیم ریکاوری در رختکن‌ هم با آب سرد انجام بدهیم، چنین چیزی نمی‌شود در ایران. این‌ها شرایط را سخت می‌کنند و آن فکر و دغدغه‌ای که باید فقط در زمین فوتبال و نتیجه‌ بگذاریم نمی‌شود چون فکر ما همه جا هست الا زمین فوتبال. جای سوال دارد و نمی‌دانم کی این شرایط خوب می‌شود تا بتوانیم در همان ورزشگاه آزادی بازی کنیم و چیزی که هواداران انتظار دارند را انجام بدهیم. همه این صحبت‌ها بهانه‌گیری نیست می‌دانیم باید ببریم ولی این شرایط شرایط سختی است.

251 251



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.