حل حملات پارازیت شبکه لایتنینگ

در زیر گزیده ای مستقیم از شماره ۱۱۰۶ خم مارتی است: “حملات پارازیتی به شبکه لایتنینگ و راه حل های پیشنهادی.” برای خبرنامه اینجا ثبت نام کنید. از طریق BitMEX Research دوست خوب ما Gleb Naumenko امروز یک پست باورنکردنی منتشر کرد که در آن حملات پارازیت در شبکه لایتنینگ و تعدادی از راه حل

کد خبر : 125350
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲:۳۰
حل حملات پارازیت شبکه لایتنینگ


در زیر گزیده ای مستقیم از شماره ۱۱۰۶ خم مارتی است: “حملات پارازیتی به شبکه لایتنینگ و راه حل های پیشنهادی.” برای خبرنامه اینجا ثبت نام کنید.

دوست خوب ما Gleb Naumenko امروز یک پست باورنکردنی منتشر کرد که در آن حملات پارازیت در شبکه لایتنینگ و تعدادی از راه حل های پیشنهادی تعدادی از توسعه دهندگان را که روی پروتکل لایه دوم کار می کنند، تشریح کرد. توضیح Jamming 101 در بالا توضیح داده شده است، اما برای تکرار، شبیه به یک حمله انکار سرویس توزیع شده است که معمولاً علیه سایت های خاصی در وب انجام می شود. در شبکه لایتنینگ حمله مشابهی می‌تواند توسط یک بازیگر مخرب انجام شود که ظرفیت کانال را با تصاحب املاک و مستغلات در مسیری با شروع پرداختی که هرگز قصد تکمیل آن را ندارند، اشغال می‌کند. انجماد نقدینگی برای سایر کاربران بالقوه که می‌توانند در همین مسیر سیت بفرستند.

تا به امروز، این بردار حمله تا جایی که من می دانم مورد سوء استفاده قرار نگرفته است. با این حال، مطمئناً امکان پذیر است و احتمالاً تشخیص آن و شروع به ابداع تکنیک های کاهش بسیار سودمند است.

این دقیقاً همان کاری است که این گروه از توسعه دهندگان انجام داده اند. هر راه حلی با معاوضه هایی همراه است که بیشتر آنها به حریم خصوصی و هزینه ها مربوط می شود. پس از چند بار خواندن پست گلب، به نظر می رسد که بهترین پیشنهاد مربوط به ایجاد نشانه شهرت با مکانیسم سهام است که احتمالاً حریم خصوصی را کاهش می دهد و در عین حال کارمزدی به تراکنش ها اضافه می کند. حتی آنهایی که موفق به تایید در یک بلوک نمی شوند. (اگر آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است که در حال حاضر در اتریوم امکان پذیر است.)

آیا این یک مشکل غیر قابل حل است؟ من شک دارم. چیزی که من مطمئناً می دانم این است که خوشحالم افرادی مانند گلب، آنتوان ریارد، جوست جاگر، روزبیف، نیفتینی، تی باست و بسیاری دیگر وجود دارند که در حال انجام تحقیقات انتقادی برای شناسایی مشکلات و پیشنهاد راه حل هستند.

در هر صورت، پست‌هایی مانند این یادآوری می‌کنند که پشته BNP/LP چقدر جوان است و چقدر باید تقویت شود و در حرکت رو به جلو ساخته شود. حتی اگر فنی نیستید، خواندن این مقاله را توصیه می کنم. شما درک بهتری از توپولوژی شبکه لایتنینگ خواهید داشت.

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.