حقوق و دستمزد غیر مزرعه چیست؟ چرا NFP مهم است؟ – آمار – 27 آگوست 2021

[ad_1] خلاصه ای مختصر: آمار حقوق و دستمزد غیرکشاورزی که توسط وزارت کار ایالات متحده منتشر شد ، تعداد مشاغل جدیدی است که طی ماه گذشته در کلیه مشاغل غیر کشاورزی در ایالات ایجاد شده است. این رقم در اولین معاملات جمعه ماه در ساعت 8.30 صبح به وقت استاندارد شرقی ، 1.30 بعد از

کد خبر : 96747
تاریخ انتشار : شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۰:۱۴
حقوق و دستمزد غیر مزرعه چیست؟  چرا NFP مهم است؟  – آمار – 27 آگوست 2021

[ad_1]

خلاصه ای مختصر: آمار حقوق و دستمزد غیرکشاورزی که توسط وزارت کار ایالات متحده منتشر شد ، تعداد مشاغل جدیدی است که طی ماه گذشته در کلیه مشاغل غیر کشاورزی در ایالات ایجاد شده است. این رقم در اولین معاملات جمعه ماه در ساعت 8.30 صبح به وقت استاندارد شرقی ، 1.30 بعد از ظهر به وقت گرینویچ منتشر می شود.

رقم حقوق و دستمزد به دلیل ارتباط زیاد آن با تصمیمات سیاست های اقتصادی بانک مرکزی ایالات متحده می تواند ماه به ماه تغییر کند. معامله گران تعداد منتشر شده را از نزدیک مشاهده می کنند و تغییرات در نظرات آنها باعث تحریک می شود نوسان در بازارها به طور کلی ، خواندن بالا برای اقتصاد ایالات متحده مثبت تلقی می شود ، در حالی که خوانش پایین منفی است.

این که آیا شما یک معامله گر اساسی هستید یا در درجه اول به تکنیک های فنی متکی هستید ، گزارش NFP به طور منظم باعث ایجاد تغییرات بزرگ در بازار می شود که می تواند بر عملکرد معاملات شما تأثیر بگذارد. گاهی اوقات ، اگر تعداد واقعی به طور قابل توجهی با انتظارات بازار تفاوت داشته باشد ، این گزارش می تواند موجی از شوک را در بازار ایجاد کند.

درک گزارش NFP و جزئیات آن می تواند تأثیر بسزایی در نتیجه نهایی شما داشته باشد. در این مقاله ، ما به معنای NFP ، دلیل اهمیت آن و نحوه تجارت آن خواهیم پرداخت.

چرا NFP مهم است؟

گزارش حقوق و دستمزد غیر مزرعه (NFP) یک گزارش اقتصادی کلیدی برای بازار ارز است. شماره سرفصل نشان دهنده تعداد مشاغل اضافه شده در طول یک ماه است ، به استثنای مشاغل مزرعه ، مشاغل دولتی ، کارکنان سازمان های غیردولتی و کارکنان خصوصی خانوار.

به این ترتیب ، گزارش NFP قدرت بازار کار ایالات متحده را در یک ماه مشخص نشان می دهد و اغلب نوسانات زیادی را در بازار ارز ایجاد می کند. فدرال رزرو این گزارش را از نزدیک دنبال می کند تا تعدیلات آتی سیاست پولی خود را تعیین کند. گزارش NFP بهتر از حد انتظار می تواند نشان دهد که اقتصاد بیش از حد داغ شده است و فدرال رزرو باید سیاست پولی خود را افزایش دهد ، یعنی افزایش نرخ بهره ، تا اقتصاد را آرام کند.

برعکس ، تعداد NFP کمتر از حد انتظار نشان می دهد که بازار کار ایالات متحده دچار مشکل است و فدرال رزرو می تواند نرخ های بهره را برای حمایت از اقتصاد کاهش دهد. علاوه بر شماره عنوان ، یعنی تعداد مشاغل جدید اضافه شده به اقتصاد ایالات متحده ، این گزارش همچنین شامل دو عدد مهم دیگر است – متوسط ​​درآمد ساعتی و نرخ بیکاری.

بسیاری از شرکت کنندگان در بازار ، معامله گران ، سرمایه گذاران و موسسات مالی در سراسر جهان این گزارش را دنبال می کنند و تصمیمات تجاری خود را بر اساس نتیجه آن تنظیم می کنند. درک گزارش NFP می تواند به معامله گران فارکس کمک کند تا از نوسانات زیاد قیمت ناشی از این گزارش استفاده کنند. این گزارش با ابزارهای فنی ساده در بازه های زمانی کوتاه مدت مانند 5 دقیقه یا 15 دقیقه با موفقیت قابل معامله است.

NFP چه زمانی منتشر می شود؟

شماره NFP بخشی از گزارش ماهانه اشتغال ایالات متحده است که در 8:30 صبح به وقت شرقی (13:30 بعد از ظهر به وقت لندن) در اولین جمعه ماه توسط دفتر آمار کار ایالات متحده منتشر شد. تنها استثنا زمانی است که اولین جمعه در تعطیلات بزرگ ایالات متحده قرار می گیرد ، مانند سال نو که گزارش به جمعه آینده موکول می شود.

داده های NFP: شماره سرفصل و جزئیات

گزارش بازار کار ایالات متحده شامل سه دسته اصلی است: شماره حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ، متوسط ​​درآمد ساعتی و نرخ بیکاری. شماره NFP مهمترین نسخه و سرفصل گزارش ماهانه در نظر گرفته می شود و بسیاری از معامله گران تنها بر روی شماره NFP تمرکز می کنند.

گزارش متوسط ​​درآمد ساعتی نشان می دهد که درآمد ساعتی در ماه گذشته چقدر تغییر کرده است. اگر متوسط ​​درآمد ساعتی بالاتر از انتظارات بازار باشد ، این معمولاً نشان می دهد که فشارهای تورمی در حال افزایش است و فدرال رزرو می تواند با افزایش نرخ ، از دلار آمریکا حمایت کند. به طور مشابه ، اگر متوسط ​​درآمد ساعتی از حد انتظار کمتر شود ، این نشان می دهد که فدرال رزرو می تواند سیاست پولی ضعیف تری را اتخاذ کرده و دلار آمریکا را پایین بیاورد.

نرخ بیکاری درصد بیکاران را در ماه گذشته به عنوان درصدی از کل نیروی کار نشان می دهد. درست مانند سایر گزارشات ، کاهش نرخ بیکاری (بهتر از حد انتظار) می تواند از دلار آمریکا حمایت کند و افزایش نرخ بیکاری (کمتر از حد انتظار) می تواند دلار آمریکا را با افزایش شرط بندی های فدرال رزرو کاهش دهد. در حالی که شماره NFP مهمترین گزارش از بین این سه مورد است ، بسیاری از معامله گران فارکس مرتکب اشتباه می شوند که هنگام معامله گزارش بازار کار ایالات متحده ، از متوسط ​​درآمد ساعتی و نرخ بیکاری به طور کامل غفلت می کنند.

اگر عدد NFP فراتر از انتظارات بازار باشد اما جزئیات گزارش ضعیف باشد (درآمد ساعتی و بیکاری) ، در این صورت دلار آمریکا می تواند جهش اولیه ای را تجربه کند چرا که جلبک ها سعی می کنند از شماره تیتر استفاده کنند ، اما به طور کامل از نسخه قبلی خود معکوس می شوند. سطح معاملات در دقایق آینده به همین دلیل است که شما همیشه باید به گزارش کامل توجه داشته باشید و قبل از ایجاد معامله بر اساس NFP ، تمام جزئیات آن را بخوانید.

کدام جفت ها بیشتر تحت تاثیر قرار می گیرند؟

جفت هایی که بیشتر تحت تأثیر گزارش NFP قرار می گیرند ، جفت هایی هستند که شامل دلار آمریکا به عنوان ارز پایه یا ارز متقابل می شود. این شامل EUR/USD ، GBP/USD ، USD/CAD و USD/JPY است ، به عنوان چند مورد.

قبل از انجام معامله ، میانگین نوسانات جفتی را که برای نسخه های قبلی NFP معامله می کنید ، اندازه گیری کنید و اهداف توقف ضرر و سود خود را بر این اساس تنظیم کنید. به عنوان مثال ، استفاده از اندازه توقف ضرر یکسان برای USD/CAD و GBP/USD منطقی نیست ، زیرا نوسان GBP/USD بسیار بیشتر است.

از آنجا که گزارش NFP یک گزارش گسترده است ، فقط بر دلار آمریکا تأثیر نمی گذارد. اغلب ، سایر ارزها نیز بلافاصله پس از انتشار گزارش NFP دارای نوسانات بیشتری می شوند.

سایر گزارشات مهم کار

علاوه بر حقوق و دستمزد غیر مزرعه ، معامله گران و سرمایه گذاران نیز سایر شاخص های مربوط به شغل را دنبال می کنند که ممکن است منجر به افزایش نوسانات در بازارها شود. از آنجا که فدرال رزرو بازار کار را هنگام اعمال تغییرات در نرخ بهره از نزدیک دنبال می کند ، تمام گزارشات مربوط به شغل می تواند بر دلار آمریکا تأثیر بگذارد.

گزارش حقوق و دستمزد ADP در همان هفته گزارش NFP منتشر می شود ، اما چهارشنبه – دو روز قبل از NFP. این گزارش اطلاعات مهمی در مورد سلامت بازار کار ایالات متحده قبل از انتشار گسترده NFP فاش می کند.

با این حال ، به خاطر داشته باشید که این گزارشها با هم مرتبط نیستند: غیر معمول نیست که ADP انتظارات بازار را برآورده کند ، اما NFP کمتر از حد انتظار است و برعکس. پردازش خودکار داده ها (ADP) شرکتی است که داده های حقوق و دستمزد حدود 20 درصد از مشاغل خصوصی ایالات متحده را اداره می کند و به شرکت بینش در مورد سلامت و روند بازار کار ایالات متحده می دهد.

کلمات پایانی

گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی (NFP) یک شاخص کلیدی اقتصادی است که اطلاعات مهمی در مورد سلامت بازار کار ایالات متحده نشان می دهد. این گزارش توسط همه انواع شرکت کنندگان در بازار ، از جمله معامله گران خرده فروشی ، سرمایه گذاران ، صندوق های تامینی و حتی فدرال رزرو دنبال می شود که سیاست پولی خود را بر اساس روند NFP تعدیل می کند. این گزارش هر جمعه اول ماه توسط دفتر آمار کار ایالات متحده ، ساعت 8:30 صبح به وقت شرقی منتشر می شود.

شماره سرفصل تعداد مشاغل اضافه شده به اقتصاد ایالات متحده در ماه گذشته را بدون در نظر گرفتن کارکنان مزرعه ، کارکنان خصوصی خانوار و مشاغل دولتی نشان می دهد. برای استفاده حداکثری از گزارش ، معامله گران همچنین باید جزئیات گزارش ، از جمله متوسط ​​درآمد ساعتی و نرخ بیکاری ماهانه را دنبال کنند.

اگر تصمیم دارید خبر واقعی را معامله کنید ، مطمئن شوید که همیشه از ضررهای توقف استفاده می کنید و بلافاصله پس از انتشار برای حرکتهای بزرگ قیمت آماده باشید. نوسانات اغلب می تواند باعث لغزش و گسترش بیشتر شود ، که برخی از اشکالاتی است که باید به آنها توجه کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.