حقوق بازنشستگی بریتانیا با افزایش نیاز به پول نقد، فروش دارایی های چند میلیارد پوندی را افزایش می دهد

[ad_1] بانک مرکزی انگلستان قصد دارد خرید اوراق قرضه را در 14 اکتبر متوقف کند، و برنامه های بازنشستگی را مجبور به پاسخگویی به یک تماس نقدی جمعی که حداقل 320 میلیارد پوند (355 میلیارد دلار) بدون خریدار آخرین راه حل برآورد می شود، به چالش بکشد. بانک مرکزی روز سه‌شنبه پنجمین تلاش خود را

کد خبر : 266175
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰:۳۶
حقوق بازنشستگی بریتانیا با افزایش نیاز به پول نقد، فروش دارایی های چند میلیارد پوندی را افزایش می دهد

[ad_1]

بانک مرکزی انگلستان قصد دارد خرید اوراق قرضه را در 14 اکتبر متوقف کند، و برنامه های بازنشستگی را مجبور به پاسخگویی به یک تماس نقدی جمعی که حداقل 320 میلیارد پوند (355 میلیارد دلار) بدون خریدار آخرین راه حل برآورد می شود، به چالش بکشد.

بانک مرکزی روز سه‌شنبه پنجمین تلاش خود را در مدت کمی بیش از دو هفته برای بازگرداندن نظم در بازارها انجام داد، پس از آن که افزایش بازدهی در 28 سپتامبر تهدید کرد که طرح‌های بازنشستگی را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

منابع می‌گویند که صندوق‌های بازنشستگی در دو هفته گذشته تلاش کرده‌اند تا با فروش اوراق قرضه دولتی بریتانیا، اوراق قرضه وابسته به شاخص‌ها و شرکت‌ها، پول نقد جمع‌آوری کنند، اما منابع می‌گویند که وظیفه جمع‌آوری کمک‌های مالی در حال تشدید است.

با تشدید درد، ارائه دهندگان به اصطلاح استراتژی‌های سرمایه‌گذاری مبتنی بر بدهی (LDI) برای حمایت از موقعیت‌های پوشش ریسک جدید و قدیمی‌تر، پول نقد بیشتری می‌خواهند.

به گفته چهار مشاور مشاور طرح‌های بازنشستگی، بافرهای نقدی مورد نیاز اکنون حدود سه برابر بیشتر از درخواست‌های قبلی است، زیرا بازیگران بازار به دنبال بالشتک‌های بزرگ‌تری در برابر حرکت‌های نوسانات بیشتر در اوراق هستند.

استیو هادر، یکی از کارشناسان، می‌گوید: «این هفته که بازار طلا به طور کامل آرام نشده است، بسیاری از (طرح‌ها) اکنون به این موضوع نگاه می‌کنند و می‌گویند که ما واقعاً باید کمی بیشتر انجام دهیم و بنابراین اقدامات جدیدی برای دریافت وثیقه بیشتر انجام می‌شود.» شریک در مشاوران بازنشستگی Lane Clark & ​​Peacock.

تخمین‌ها از میزان نیاز صندوق‌های بازنشستگی برای فروش در محدوده صدها میلیارد پوند است، اگرچه مشخص نیست که طرح‌های دارایی قبلاً چقدر فروخته‌اند. مشاوران می‌گویند که برخی از طرح‌ها در صورتی که نتوانند خواسته‌های وثیقه را برآورده کنند، قرار گرفتن در معرض LDI خود را کاهش خواهند داد.

آخرین مداخله BoE در روز سه‌شنبه با هدف خرید اوراق قرضه در بازار وابسته به شاخص انجام شد، بازاری به مراتب کوچک‌تر از گیلت‌ها، تحت تسلط صندوق‌های بازنشستگی و فروش قابل توجه دیگری در این هفته متحمل شد.

انجمن بازنشستگی و پس انداز مادام العمر روز سه شنبه از BoE خواست تا برنامه خرید اوراق قرضه اضطراری خود را تا 31 اکتبر “و احتمالاً پس از آن” ادامه دهد.

LDI به طرح‌ها کمک می‌کند بدهی‌های خود را – آنچه به اعضا بدهکارند – با دارایی‌ها تطبیق دهند. صندوق‌های بازنشستگی قبلاً برای مقاومت در برابر حرکت بازده اوراق قرضه دولتی بین 100 تا 150 واحد پول نقد می‌گذاشتند – که معمولاً یک شبکه امنیتی بزرگ است، اما در برخی از بی‌ثبات‌ترین روزهای تاریخ از بین رفته است.

مشاوران و کارشناسان صنعت بازنشستگی گفتند که این تقاضاهای بافر وثیقه هفته گذشته به 300 واحد پایه افزایش یافت. حتی از برخی طرح‌ها 500 واحد پایه در این هفته در میان جهش‌های بیشتر در بازده اوراق درخواست شده است، اگرچه این مقدار نادر است.

تقلا برای پول نقد در صنعت 1.6 تریلیون پوندی LDI، که محبوبیت آن در میان طرح‌های مزایای تعریف شده بریتانیا در طول یک دهه نرخ بهره پایین افزایش یافت، صندوق‌های بازنشستگی را مجبور می‌کند اوراق قرضه دولتی و شرکتی را کنار بگذارند و حتی از دارایی‌های با نقدشوندگی کمتر مانند دارایی خارج شوند. و سهام خصوصی

به عنوان نشانه ای از استرس بازار، بارکلیز روز سه شنبه گفت که نقدینگی اضافی را به عنوان بخشی از راه اندازی تسهیلات بازپرداخت شده توسط BoE در 10 اکتبر در دسترس طرف های LDI خود قرار می دهد. این تسهیلات به طرح ها اجازه می دهد تا دارایی های بیشتری از جمله اوراق قرضه شرکتی با رتبه پایین را در ازای پول نقد پارک کنند.

چقدر بیشتر؟

نیکش پاتل، رئیس راه حل های مشتری در Kempen Capital Management، محاسبه می کند که طرح های بازنشستگی در مجموع باید 160 میلیارد پوند پول نقد به عنوان وثیقه برای هر حرکت بالقوه 100 واحد پایه در بازدهی ارسال کنند.

او تخمین می‌زند که پس از نوسانات بیشتر در بازدهی‌ها در دو روز گذشته و نیازمندی‌های وثیقه‌ای بیشتر صنعت، کل وجوه نقدی که اکنون باید ارسال شود می‌تواند 320 میلیارد پوند یا بیشتر باشد.

وی با اشاره به اینکه آیا منابع مالی به جمع آوری نقدینگی مورد نیاز از طریق فروش دارایی ها نزدیک است یا خیر، گفت: ما قطعاً آنجا نیستیم. او هفته گذشته را «یکی از بزرگترین سفارشات فروش» توصیف کرد. در این هفته شاهد فروش بیشتری هستید.»

همال پوپات، شریک سرمایه گذاری در مرسر، گفت که افزایش نیاز به وثیقه تحت فشار نهادهای تنظیم کننده به رهبری بانک انگلستان برای جلوگیری از فشارهای بیشتر بر سیستم بوده است.

او تخمین می‌زند که صندوق‌های بازنشستگی می‌توانند دارایی‌هایی را در مجموع حدود 300 میلیارد پوند بفروشند، زیرا موقعیت‌های پوشش ریسک را تعدیل می‌کنند، اگرچه مشخص نیست که آنها قبلاً چقدر فروخته‌اند. او تخمین زد که 100 میلیارد پوند می تواند از طلا و بقیه از دارایی هایی مانند اعتبار جهانی، سهام جهانی و اوراق بهادار با پشتوانه دارایی به دست آید.

BoE از اظهار نظر بیشتر خودداری کرد.

ارائه دهندگان پیشرو LDI Legal & General Investment Management و Insight Investment به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

کریگ اینچ، رئیس نرخ و نقدینگی در Royal London Asset Management گفت که نقدینگی در بازارهای اوراق قرضه دولتی ضعیف است و بازدهی احتمالاً بیشتر افزایش خواهد یافت، خواه BoE خرید اوراق قرضه خود را در روز جمعه تمدید کند یا نه.

او گفت: «بسیاری از طرح‌ها نیاز به تعادل مجدد سهام خود دارند. “این متوقف نمی شود و زمان می برد.”

(1 دلار = 0.9007 پوند)

(گزارش توسط تامی رگیوری ویلکس و کارولین کوهن، ویرایش توسط سیناد کروز و دیوید ایوانز)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.