حفاری در غرب آفریقا ذخیره طلا ابوجار بیش از 503 گرم در تن است – اخبار ویژه بیت کوین

شرکت Tietto Minerals ساحل عاج یا ساحل عاج اخیراً اعلام کرده است که در کانسار ابوجار گلودهی خود 503.85 گرم در تن از ارتفاع 83 متری حفاری و استخراج کرده است. یک گزارش نشان می دهد که نتیجه حفاری معدنچی را گام دیگری به سمت تولید در معدنی که ممکن است به بزرگترین معادن جدید

کد خبر : 172405
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
حفاری در غرب آفریقا ذخیره طلا ابوجار بیش از 503 گرم در تن است – اخبار ویژه بیت کوین


شرکت Tietto Minerals ساحل عاج یا ساحل عاج اخیراً اعلام کرده است که در کانسار ابوجار گلودهی خود 503.85 گرم در تن از ارتفاع 83 متری حفاری و استخراج کرده است. یک گزارش نشان می دهد که نتیجه حفاری معدنچی را گام دیگری به سمت تولید در معدنی که ممکن است به بزرگترین معادن جدید طلای غرب آفریقا تبدیل شود، حرکت می دهد.

کانسار ابوجر

Tietto Minerals، معدنچی طلا مستقر در ساحل عاج، طبق گزارشات، 503.85 گرم در تن (گرم در تن) را از 83 متر در معدن گل سرسبد ابوجار-گلودهی حفاری کرده است. علاوه بر این درجه بسیار بالا، نتایج بهتر دیگر ماینر شامل ضربه 10 متری است که 51.75 گرم در تن داشت. یک بخش 3 متری حتی غنی تر، حدود 171 گرم در تن از همان عمق داشت.

بر اساس گزارش روزنامه وست، کانسار ابوجار-گلودهی در واقع بخشی از پروژه بزرگتر طلای ابوجار است که از سه «محل مستقر به هم پیوسته» تشکیل شده است که مساحت کل زمینی به مساحت ۱۱۱۴ کیلومتر مربع دارند. مشابه ذخایر گلودهی، گزارش اشاره می‌کند که سایر بالقوه‌های معدن‌کار موفقیت‌های قابل‌توجهی به دست آورده‌اند «از جمله بخش 1 متری با 46.2 گرم در تن طلا از 141 متر و ضربه 2 متری با 8.8 گرم در تن طلا از 151 متر».

از نظر اکتشاف طلا، به نظر می رسد که ذخایر طلای با عیار بالا نشان می دهد که برای هر تن سنگ طلا محتوای طلای بیشتری وجود دارد. این درجه به نوبه خود سودآوری سپرده را نشان می دهد. با توجه به صنعت اکتشاف طلا، “نتیجه بونانزا” در هر نتیجه ای بالاتر از 34 گرم در تن است که عیار بسیار بالایی است. طبق گزارش Next Investors، هر چیزی بالاتر از 5 گرم در تن درجه بالا در نظر گرفته می شود در حالی که هر چیزی بالاتر از 34 گرم در تن سطح دیگری در نظر گرفته می شود.

پتانسیل آزمایش نشده طلا

در همین حال، همانطور که در انتظار نتایج 36 حفره اضافی است، Tietto Minerals، همانطور که در گزارش پیشنهاد شده است، امیدوار است که نتایج در انتظار افزایش طلای با عیار بیشتر باشد.

کایگن وانگ، مدیر عامل Tietto Minerals در این گزارش نقل شده است که چشم‌انداز شرکت معدنی را بیان می‌کند. او گفت:

دکل های حفاری ما به سمت چشم انداز واقع در شمال حرکت کرده اند [GGL] و جنوب [AGM, PGL] AG Core با هدف تعریف منابع جدید طلا در به روز رسانی اواخر امسال. رهگیری‌های طلای عیار بالا که در آخرین نتایج مشاهده می‌شوند، آینده‌نگر و پتانسیل هنوز تا حد زیادی آزمایش نشده برشی اصلی ابوجار را برجسته می‌کنند.

در همین حال، گزارش دیگری حاکی از آن است که نقطه برجسته نتایج حفاری چشمگیر معدنچیان، درجه بندی 2.4 متری رهگیری به میزان 153.49 گرم در تن طلا، با فاصله زمانی 1.4 متر بالاتر در 262.59 گرم در تن بود. بر اساس این گزارش، کانی سازی در فاصله 31.6 متری از سطح زمین قطع شده است.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه‌نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فرار را برای آفریقایی ها فراهم کنند، مطالب زیادی نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.