حذف وثیقه مشمولان غیرغایب برای شرکت در راهپیمایی اربعین

[ad_1] ایسنا/کرمانشاه  معاون وظیفه عمومی انتظامی استان کرمانشاه از حذف وثیقه مشمولان غیرغایب برای زیارت عتبات عالیات در راهپیمایی اربعین حسینی خبر داد.  سرهنگ “مسعود همتی” اظهار کرد: کلیه  مشمولان غیرغایب مشتاق به زیارت عتبات عالیات و شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی در بازه زمانی ابتدای مرداد  تا ۲۵ شهریور می توانند مجوز خروج از

کد خبر : 381499
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
حذف وثیقه مشمولان غیرغایب برای شرکت در راهپیمایی اربعین

[ad_1]

ایسنا/کرمانشاه  معاون وظیفه عمومی انتظامی استان کرمانشاه از حذف وثیقه مشمولان غیرغایب برای زیارت عتبات عالیات در راهپیمایی اربعین حسینی خبر داد. 

سرهنگ “مسعود همتی” اظهار کرد: کلیه  مشمولان غیرغایب مشتاق به زیارت عتبات عالیات و شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی در بازه زمانی ابتدای مرداد  تا ۲۵ شهریور می توانند مجوز خروج از کشور دریافت کنند.

وی ادامه داد: مشمولان غیرغایب، دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب دارای معافیت تحصیلی معتبر می‌توانند بدون نیاز به سپردن وثیقه و به صورت اینترنتی از طریق سامانه sakha.epolice.ir مجوز خروج از کشور دریافت کنند.

همتی تصریح کرد: مجوز خروج از کشور برای شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی برای مشمولان غیرغایب صادر می‌شود و مشمولانی که تعیین تکلیف خدمتی نشده‌اند، به عنوان مشمول غایب تلقی شده و امکان دریافت مجوز خروج از کشور را ندارند.

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان همچنین از الزام دریافت مجوز خروج از کشور برای مشمولان غیرغایب متقاضی شرکت در راهپیمایی اربعین خبر داد.

وی تصریح کرد: برابر ابلاغیه های صادره کلیه مشمولان غیر غایب که متقاضی سفر به کشور عراق جهت زیارت عتبات عالیات در ایام محرم و صفر هستند، باید حتما مجوز خروج از کشور بدون وثیقه را از سامانه sakha۰epolice.ir  دریافت کنند.

همتی با بیان اینکه اخذ مجوز خروج از کشور ضروری بوده، اما پرداخت وثیقه از مراحل حذف شده، یادآور شد: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یاکانال سازمان در پیام رسان‌های داخلی(سروش، ایتا و روبیکا) به نشانی  khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.