حجم فروش هفتگی NFT افزایش 17 درصدی را نسبت به هفته قبل بهبود می‌بخشد – اخبار بیت کوین

[ad_1] پس از افزایش ارزش دارایی‌های ارزهای دیجیتال در این هفته، به دنبال افزایش نرخ فدرال رزرو در روز چهارشنبه، داده‌های حجم فروش هفتگی توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) نسبت به معیارهای فروش هفته گذشته بهبود یافته است. در زمان نگارش این مقاله، از نظر حجم فروش هفت روزه، کل حجم فروش NFT در این هفته

کد خبر : 180206
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲:۰۰
حجم فروش هفتگی NFT افزایش 17 درصدی را نسبت به هفته قبل بهبود می‌بخشد – اخبار بیت کوین

[ad_1]

پس از افزایش ارزش دارایی‌های ارزهای دیجیتال در این هفته، به دنبال افزایش نرخ فدرال رزرو در روز چهارشنبه، داده‌های حجم فروش هفتگی توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) نسبت به معیارهای فروش هفته گذشته بهبود یافته است. در زمان نگارش این مقاله، از نظر حجم فروش هفت روزه، کل حجم فروش NFT در این هفته با 17.86 درصد افزایش به 457 میلیون دلار رسید.

بازگشت به فروش NFT – BAYC، MAYC، Meebits Lead the Pack

حجم فروش توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) پس از هفته‌ها کاهش حجم فروش، در این هفته افزایش یافته است. طبق آمار cryptoslam.io، از 15 شبکه مختلف بلاک چین، فروش هفت روزه در این هفته 17.86 درصد افزایش یافته است. معیارها نشان می دهد که مجموع فروش NFT در هفته گذشته 457.67 میلیون دلار بوده است.

حجم فروش هفتگی NFT جهش را 17 درصد بیشتر از هفته قبل بهبود می بخشد
آمار حجم فروش NFT هفت روزه از cryptoslam.io.

بلاک چین اتریوم (ETH) با 398 میلیون دلار از مجموع فروش در طول هفته بیشترین حجم فروش را به خود اختصاص داد. فروش NFT مبتنی بر اتریوم از طریق 64347 خریدار NFT و 158169 تراکنش 21.61 درصد افزایش یافته است.

از بین ده بلاک چین برتر از نظر حجم فروش NFT در این هفته، فروش NFT مبتنی بر بهمن 41.06 درصد افزایش یافت. سایر افزایش قابل توجه فروش ناشی از Flow up 13.95% و Binance Smart Chain با 17.54% افزایش در این هفته است.

حجم فروش هفتگی NFT جهش را 17 درصد بیشتر از هفته قبل بهبود می بخشد
بر اساس معیارهای cryptoslam.io، پنج بلاک چین برتر از نظر فروش NFT در این هفته.

معیارها همچنین رتبه‌بندی برتر مجموعه NFT را بر اساس حجم فروش در هفت روز گذشته نشان می‌دهد و Bored Ape Yacht Club (BAYC) را در صدر این رتبه‌بندی قرار می‌دهد. فروش BAYC NFT در این هفته 301.26 درصد افزایش یافت و بیش از 74.5 میلیون دلار در فروش مبتنی بر اتر به دست آورد.

حجم فروش هفتگی NFT جهش را 17 درصد بیشتر از هفته قبل بهبود می بخشد
پنجمین فروش بزرگ این هفته، Bored Ape Yacht Club (BAYC) #9135 به قیمت 216.69 اتریوم پیچیده (WETH) یا 599 هزار دلار بود.

پروژه NFT خواهر BAYC، Mutant Ape Yacht Club (MAYC) نیز در این هفته افزایش یافت. فروش MAYC NFT در این هفته با 52.7 میلیون دلار فروش 321.80 درصد افزایش یافته است. سومین مجموعه بزرگ در هفت روز گذشته از نظر فروش، Meebits است، مجموعه‌ای از NFT که این هفته از نظر حجم فروش ۷۰۸.۱۱ درصد افزایش یافت.

در واقع، چهار مورد از گران‌ترین NFT‌های فروخته شده هفته، Meebit NFT هستند. گران‌ترین فروش NFT Meebit #19564 بود که به قیمت 301.74 اتریوم (WETH) یا 833 هزار دلار فروخته شد.

هر سه مجموعه NFT فوق الذکر نیز امروز از نظر حجم فروش دارای سه ارزش بالاتر هستند. در 17 مارس 2022، ارزش کف مجموعه BAYC 89 اتر یا تقریباً 250 هزار دلار است. MAYC دومین طبقه بلند را با 17.8 اتر یا حدود 50 هزار دلار در اختیار دارد، در حالی که قیمت کف Meebit امروز 4.55 اتر (12.7 هزار دلار) است.

از نظر بازارهای برتر NFT این هفته از نظر حجم فروش در هفت روز گذشته، Opensea در جایگاه برتر قرار گرفت. پس از حجم فروش Opensea، Looksrare، Bloctobay، Mobox، Atomicmarket، Magic Eden و Nftrade قرار گرفتند.

برچسب ها در این داستان

457 میلیون دلار، 17.86 درصد، فروش 7 روزه NFT، Atomicmarket، Avalanche، Binance Smart Chain، Bloctobay، Bored Ape Yacht Club (BAYC)، BSC، cryptoslam.io، Ethereum، Flow، looksrare، Magic Eden، Meebits، Mobox، Mutant Ape Yacht Club (MAYC)، مجموعه NFT، گردآوری NFT، فروش NFT، حجم فروش NFT، فروش هفتگی NFT، Nftrade، Opensea، ronin، فروش، Solana

نظر شما در مورد بهبود فروش NFT در این هفته چیست؟ نظر شما در مورد مجموعه های برتر NFT این هفته چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.