حامی موزه هنرهای مدرن نیویورک 2 کارمند را در صورت عدم پذیرش با چاقو می کشد

نیویورک (رویترز) – پلیس گفت، یکی از حامیان موزه هنرهای مدرن که کارت عضویتش اخیراً به دلیل رفتار غیرقانونی باطل شده بود، روز شنبه به دو کارمند MoMA ضربه چاقو زد که آنها از ورود او به سایت مشهور میدتاون منهتن منع کردند و سپس فرار کردند. جان میلر، معاون کمیساریای پلیس شهر نیویورک، گفت:

کد خبر : 178112
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۴:۰۶
حامی موزه هنرهای مدرن نیویورک 2 کارمند را در صورت عدم پذیرش با چاقو می کشد


نیویورک (رویترز) – پلیس گفت، یکی از حامیان موزه هنرهای مدرن که کارت عضویتش اخیراً به دلیل رفتار غیرقانونی باطل شده بود، روز شنبه به دو کارمند MoMA ضربه چاقو زد که آنها از ورود او به سایت مشهور میدتاون منهتن منع کردند و سپس فرار کردند.

جان میلر، معاون کمیساریای پلیس شهر نیویورک، گفت: دو قربانی که هر دو زن بودند، برای مداوای زخم های متعدد چاقو در قسمت بالایی بدنشان به بیمارستان محلی منتقل شدند، اما به ما گفته شده که حال آنها خوب است. یک نشست خبری پس از آن

افسران اداره پلیس شهر نیویورک (NYPD) برای یافتن مظنونی که به گفته میلر برای کارکنان MoMA به عنوان یک موزه “معمولی” و برای پلیس از رویدادهای “اخلاق نابهنجار” قبلی، از جمله حداقل یکی از موارد اخیر در MoMA، در اخیر آشنا بود، تعقیب را آغاز کردند. روزها.

میلر گفت که پلیس نیویورک از هیچ گونه سابقه دستگیری یا سایر اقدامات قانونی با خبر نبود.

میلر گفت که نامه ای مبنی بر لغو کارت عضویت MoMA این مرد روز جمعه برای او ارسال شد و او اواخر بعد از ظهر شنبه “با قصد اعلام شده” برای دیدن فیلمی در حال نمایش در موزه حاضر شد.

به گفته میلر، وقتی به او گفتند که کارت عضویتش تمام شده است و از ورودش امتناع کردند، ناراحت شد، از روی میز پذیرش پرید و دو کارمند را با چاقو زد. فیلم‌های نظارتی نشان می‌دهند که او لحظاتی بعد با پای پیاده از موزه فرار می‌کند.

نیویورک پست عکس‌هایی را منتشر کرد که نشان می‌دهد هر یک از این دو زن با گارنی به آمبولانس‌های منتظر خارج از موزه منتقل می‌شوند. روزنامه پست می‌گوید این ضربات چاقو صحنه‌ای پر هرج و مرج را به وجود آورد که بازدیدکنندگان را از موزه که به خاطر یکی از بزرگ‌ترین و تأثیرگذارترین مجموعه‌های هنر مدرن شهرت دارد، به سرعت خارج کرد.

(گزارش توسط اندرو کلی در نیویورک؛ نگارش و گزارش اضافی توسط استیو گورمن در لس آنجلس؛ ویرایش توسط دانیل والیس و ساندرا مالر)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.