جی پی مورگان مدیر اجرایی سابق شرکت رمزنگاری ورشکسته را به عنوان رئیس سیاست تنظیم مقررات دارایی های دیجیتال استخدام می کند – اخبار ویژه بیت کوین

JPMorgan Chase & Co رئیس سابق سیاست گذاری و امور نظارتی شبکه سلسیوس وام دهنده رمزنگاری ورشکسته را به عنوان رئیس جدید سیاست نظارتی دارایی های دیجیتال خود استخدام کرده است. این اقدام پس از آن صورت گرفت که جیمی دیمون، مدیر عامل جی‌پی مورگان، به کنگره ایالات متحده گفت که توکن‌های رمزنگاری، مانند بیت‌کوین،

کد خبر : 270219
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۶:۰۰
جی پی مورگان مدیر اجرایی سابق شرکت رمزنگاری ورشکسته را به عنوان رئیس سیاست تنظیم مقررات دارایی های دیجیتال استخدام می کند – اخبار ویژه بیت کوین


JPMorgan Chase & Co رئیس سابق سیاست گذاری و امور نظارتی شبکه سلسیوس وام دهنده رمزنگاری ورشکسته را به عنوان رئیس جدید سیاست نظارتی دارایی های دیجیتال خود استخدام کرده است. این اقدام پس از آن صورت گرفت که جیمی دیمون، مدیر عامل جی‌پی مورگان، به کنگره ایالات متحده گفت که توکن‌های رمزنگاری، مانند بیت‌کوین، «طرح‌های پونزی غیرمتمرکز» هستند.

JPMorgan Chase رئیس سیاست تنظیم مقررات دارایی های دیجیتال را استخدام کرد

بلومبرگ چهارشنبه گزارش داد که JPMorgan Chase & Co یک رئیس جدید سیاست نظارتی دارایی های دیجیتال را استخدام کرده است که قبلاً در شرکت رمزنگاری ورشکسته Celsius Network کار می کرد و خاطرنشان کرد که سخنگوی JPMorgan این داستان را تأیید کرده است.

این نشریه اعلام کرد که آرون آیوین این هفته به عنوان مدیر اجرایی سیاست نظارتی دارایی های دیجیتال به JPMorgan Chase پیوست و افزود که این نقش جدید اخیرا ایجاد شده است. آیوواین با گروه امور نظارتی جی پی مورگان همکاری خواهد کرد. در پروفایل لینکدین او آمده است:

من تجربه کار با شرکت های دارایی دیجیتال، فین تک ها، شرکت های پرداخت و موسسات مالی قدیمی را دارم.

تجربه سیاست من شامل مسائل مربوط به الزامات مجوز کریپتو، وام دهی و کسب درآمد ارزهای دیجیتال، مقررات استیبل کوین، استانداردهای BSA/AML/KYC، قراردادهای مشارکت بانک-فین‌تک، پرداخت‌های بلادرنگ، استانداردهای امنیت سایبری، مدیریت ریسک شخص ثالث، هوش مصنوعی است. ML، و تعدادی از مقررات مالی مصرف کننده،” پروفایل اجرایی Linkedin ادامه می دهد.

در این ماه، JPMorgan همچنین یک فرصت برای مشاور دارایی های دیجیتال با شرکت و بانک سرمایه گذاری خود در نیویورک منتشر کرد.

در همین حال، جیمی دیمون، مدیر عامل جی پی مورگان، به ابراز مخالفت خود با بیت کوین و کریپتو ادامه داده است. او در ماه سپتامبر به کنگره آمریکا گفت که توکن های رمزنگاری مانند بیت کوین، «طرح های پونزی غیرمتمرکز» هستند. او همچنین بارها در مورد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال هشدار داده و تاکید کرده است که آنها ارزش ذاتی ندارند. با این حال، رئیس JPMorgan معتقد است که امور مالی غیرمتمرکز (defi) و بلاک چین واقعی هستند.

آیووین رئیس سیاست نظارتی شبکه وام‌دهنده کریپتو ورشکسته سلسیوس بود

آیووین قبلاً به عنوان رئیس سیاست گذاری و امور نظارتی در Celsius Network Ltd.، وام دهنده رمزنگاری که در ژوئیه درخواست ورشکستگی فصل 11 را ارائه کرد، خدمت می کرد.

سلسیوس آیوین را در ماه فوریه از کراس ریور بانک استخدام کرد، جایی که او سیاست و امور نظارتی را رهبری می کرد. قبل از پیوستن به کراس ریور بانک در سال 2019، آیوین نزدیک به یک سال را به عنوان تحلیلگر ارشد نظارتی در شرکت حقوقی White & Case گذراند.

آیووین در سپتامبر، دو ماه پس از اعلام ورشکستگی وام دهنده، سلسیوس را ترک کرد. نام او در میان هزاران طلبکار بدون وثیقه با ادعای ادعایی علیه این شرکت ارز دیجیتال ذکر شده است. در اوایل این ماه، دادگاه ورشکستگی سندی را منتشر کرد که در آن نام کاربری و تاریخچه تجارت مشتریان درجه سانتیگراد را شرح می داد.

نظر شما در مورد استخدام یک رئیس سابق سیاست سلسیوس به عنوان رئیس جدید سیاست نظارتی دارایی های دیجیتال جی پی مورگان چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.