جیم کرامر از Mad Money در مورد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال مشاوره می دهد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] مجری برنامه Mad Money، جیم کرامر، توصیه هایی به سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال دارد. او گفت: «من هرگز شما را از خرید کریپتو منصرف نمی‌کنم» و افزود که خودش صاحب اتریوم است. توصیه های جیم کرامر در مورد سرمایه گذاری کریپتو جیم کرامر، مجری برنامه Mad Money، توصیه هایی در مورد سرمایه گذاری در

کد خبر : 214799
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
جیم کرامر از Mad Money در مورد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال مشاوره می دهد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

مجری برنامه Mad Money، جیم کرامر، توصیه هایی به سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال دارد. او گفت: «من هرگز شما را از خرید کریپتو منصرف نمی‌کنم» و افزود که خودش صاحب اتریوم است.

توصیه های جیم کرامر در مورد سرمایه گذاری کریپتو

جیم کرامر، مجری برنامه Mad Money، توصیه هایی در مورد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال در CNBC Make It Wednesday ارائه کرد. کرامر یک مدیر سابق صندوق تامینی است که یکی از بنیانگذاران Thestreet.com، یک وب سایت خبری مالی و سوادآموزی است.

او شروع کرد و توضیح داد: «من فکر می‌کنم رمزارز باید بخشی از سبد متنوع یک فرد باشد.

من نمی توانم به شما بگویم که صاحب رمزارز نباشید. من صاحب کریپتو هستم. من صاحب اتریوم هستم.

او توضیح داد که اتر (ETH) را خریده است زیرا می‌خواهد یک توکن غیرقابل تعویض (NFT) برای یک موسسه خیریه بخرد. او خاطرنشان کرد: “اما آنها به من اجازه ندادند دلار بخرم.” من مجبور شدم آن را در اتریوم بخرم، بنابراین در مورد آن تحقیق کردم، و ویژگی هایی دارد که دوستشان دارم: ارزش کمیاب، نه به اندازه بیت کوین (BTC) – به اصطلاح – داغ. بنابراین، آن را خریدم.»

او ضمن اشاره به سفته‌بازی بودن کریپتو، گفت: سرمایه‌گذاری در دارایی‌های سفته‌بازی اشکالی ندارد. با این حال، وی تاکید کرد: «باید اعتراف کنید که حدس و گمان است» و تأکید کرد: «آن را در کلاس Procter & Gamble قرار ندهید. این کوکاکولا نیست. این اپل نیست.»

او همچنین خاطرنشان کرد که از زمانی که ارزهای دیجیتال به وجود آمد، توصیه می‌کند به جای قرار دادن ۱۰ درصد در طلا، ۵ درصد از پرتفوی‌ها را در کریپتو و ۵ درصد را در طلا قرار دهند.

در حالی که او اعتراف کرد که نمی داند ارزش کریپتو چقدر خواهد بود، اما اذعان کرد که بسیاری از مردم با کریپتو ثروت زیادی به دست آورده اند. او گفت: «شما کاملاً حق دارید که سعی کنید از طریق رمزارز پول درآورید،» و افزود:

ترجیح می‌دهم این کار را در اتریوم یا بیت‌کوین انجام دهید، که بیشترین فالوورها را دارند… من مراقب باشم.

کرامر همچنین هشدار داد که سرمایه گذاران نباید برای خرید ارزهای دیجیتال پول قرض کنند. مجری Mad Money در پایان تأکید کرد: «برای خانه‌تان قرض بگیرید، برای ماشینتان قرض بگیرید – اما برای کریپتو قرض نگیرید».

من هرگز شما را از خرید کریپتو دلسرد نمی‌کنم، به دلیل تمام ثروت‌هایی که در آنجا به دست آمده است، و اینکه چگونه می‌تواند گروه جدیدی از افراد را ثروتمند کند… دوست دارم شما باشید.

نظر شما در مورد نظرات جیم کرامر چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، CNBC

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.