جیم کرامر از Mad Money انتظار دارد بیت کوین به 12000 دلار سقوط کند – بیت کوین نیوز

[ad_1] مجری برنامه Mad Money، جیم کرامر، پیش بینی کرده است که قیمت بیت کوین به 12000 دلار کاهش می یابد. با این وجود، او بیت کوین و اتر را برای افرادی که مایل به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال هستند توصیه کرده است. پیش بینی قیمت بیت کوین جیم کرامر جیم کرامر، مجری برنامه

کد خبر : 218531
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
جیم کرامر از Mad Money انتظار دارد بیت کوین به 12000 دلار سقوط کند – بیت کوین نیوز

[ad_1]

مجری برنامه Mad Money، جیم کرامر، پیش بینی کرده است که قیمت بیت کوین به 12000 دلار کاهش می یابد. با این وجود، او بیت کوین و اتر را برای افرادی که مایل به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال هستند توصیه کرده است.

پیش بینی قیمت بیت کوین جیم کرامر

جیم کرامر، مجری برنامه Mad Money، در روز جمعه CNBC درباره چشم انداز آینده بیت کوین صحبت کرد. کرامر یک مدیر سابق صندوق تامینی است که یکی از بنیانگذاران Thestreet.com، یک وب سایت اخبار مالی و سوادآموزی است.

از او پرسیده شد که آیا فکر می کند بیت کوین از سطح فعلی جهش می کند یا اینکه بیت کوین 50 درصد دیگر یا بیشتر کاهش می یابد.

او با به اشتراک گذاشتن پیش بینی قیمت بیت کوین خود، پاسخ داد:

من فکر می کنم به 12000 دلار می رسد، جایی که قبل از شروع کل این شکست بود.

مجری Mad Money تاکید کرد: “من فکر می کنم افرادی که با بیت کوین درگیر هستند باید موضع دیگری اتخاذ کنند.” ما به چند نفر نیاز داریم که فقط بگویند، ببینید این سطح است. این نمونه‌ای از اتفاقاتی است که وقتی قرار است واقعاً کاهش یابد، اتفاق می‌افتد.» وی تاکید کرد: «دیگر نمی‌توانند بگذارند پایین بیاید».

Cramer on Margin Calls و Microstrategy

کرامر درباره Microstrategy، شرکت نرم‌افزاری فهرست شده نزدک که ۱۲۹۲۱۸ بیت کوین در ترازنامه خود جمع‌آوری کرده است، صحبت کرد. مدیر عامل آن، مایکل سیلر، یک گاو بیت کوین است. او اخیراً در CNBC صحبت می کرد که بیت کوین بهترین سرمایه گذاری برای شرکتش است و زمان خوبی برای خرید BTC در سطح فعلی است.

Microstrategy اخیراً شایعه‌ای مبنی بر اینکه با یک وام با پشتوانه بیت‌کوین از بانک Silvergate مواجه است و باید مقداری BTC را نقد کند، رد کرد. Saylor توضیح داد که این شرکت بیت کوین بیشتری برای تعهد و سایر وثیقه‌ها برای ارسال وام دارد.

با این حال، کرامر گفت که اگر وام‌دهنده نرخ‌های حاشیه کریپتو را تغییر دهد، سایلر «در یک ثانیه خارج می‌شود».

بیت کوین در اوایل صبح شنبه سقوط کرد و برای اولین بار از سال 2020 به زیر 20 هزار دلار رسید. در زمان نوشتن این مقاله، بیت کوین با قیمت 17983 دلار معامله می شود که 13 درصد در 24 ساعت گذشته و تقریبا 40 درصد در هفت روز گذشته کاهش یافته است.

مجری Mad Money شنبه در توییتی نوشت:

ده درصد کاهش برای بیت‌کوین و شما در آخر هفته با مارجین تماس‌های بدی مواجه می‌شوید… شگفت‌انگیز است که هیچ مؤسسه بزرگی وجود ندارد که این موضوع را پشتیبانی کند.

او در ادامه توئیت خود اضافه کرد: “من نمی دانم که مایکل سایلر چه خرگوشی را می تواند با برنامه بازی Microstrategy خود از کلاه بیرون بکشد. نمی‌دانم چه زمانی برای اولین بار پول جمع‌آوری کرد که آیا این موضوع را در ذهن داشته است.»

در اوایل این ماه، کرامر توصیه هایی در مورد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال ارائه کرد. او اعتراف کرد که صاحب اتریوم است و افزود: “من هرگز شما را از خرید ارزهای دیجیتال منصرف نمی کنم.” با این حال، او گفت: «ترجیح می‌دهم این کار را در اتریوم یا بیت‌کوین انجام دهید که بیشترین دنبال‌کنندگان را دارند.»

در اکتبر سال گذشته، او گفت: “کل مورد سرمایه گذاری برای کریپتو بر تئوری احمق بزرگ استوار است.” بیل گیتس، یکی از بنیانگذاران مایکروسافت، اظهارنظر مشابهی را این هفته بیان کرد که کریپتو 100% بر اساس نظریه احمق بزرگ است، و تاکید کرد که او در آن دخالتی ندارد.

کرامر تنها کسی نیست که کاهش شدید قیمت بیت کوین را پیش‌بینی می‌کند. جف گوندلاچ، مدیر صندوق میلیاردر، این هفته گفت که اگر بیت کوین به 10 هزار دلار کاهش یابد، اصلا تعجب نخواهد کرد. رابرت کیوساکی، نویسنده پدر پولدار، پدر فقیر، نشان داد که بیت کوین می تواند به 9 هزار دلار برسد. اسکات مینرد، مدیر ارشد سرمایه گذاری گوگنهایم، ماه گذشته گفت که بیت کوین ممکن است به 8 هزار دلار سقوط کند.

نظر شما در مورد پیش بینی جیم کرامر چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.