جیم راجرز، سرمایه‌گذار مشهور، درباره بدترین رکود در طول عمرش هشدار می‌دهد – اخبار اقتصادی بیت‌کوین

[ad_1] جیم راجرز، سرمایه‌گذار کهنه‌کار، که صندوق کوانتوم را با سرمایه‌گذار میلیاردر جورج سوروس تأسیس کرد، انتظار دارد بازار نزولی بسیار بدتر شود و اضافه کرد که این رکود بدترین رکود در طول عمر او خواهد بود. او پیش‌بینی کرد: «احتمالاً آخرین رالی را خواهیم داشت، اما همین خواهد بود». “پس ما به پایان خط

کد خبر : 269791
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۷:۳۰
جیم راجرز، سرمایه‌گذار مشهور، درباره بدترین رکود در طول عمرش هشدار می‌دهد – اخبار اقتصادی بیت‌کوین

[ad_1]

جیم راجرز، سرمایه‌گذار کهنه‌کار، که صندوق کوانتوم را با سرمایه‌گذار میلیاردر جورج سوروس تأسیس کرد، انتظار دارد بازار نزولی بسیار بدتر شود و اضافه کرد که این رکود بدترین رکود در طول عمر او خواهد بود. او پیش‌بینی کرد: «احتمالاً آخرین رالی را خواهیم داشت، اما همین خواهد بود». “پس ما به پایان خط می رسیم. نگران باش.»

جیم راجرز در مورد بدترین رکود در طول عمرش

جیم راجرز، سرمایه گذار مشهور، دیدگاه خود را در مورد اقتصاد ایالات متحده در مصاحبه ای با Business Today که دوشنبه منتشر شد، به اشتراک گذاشت. راجرز شریک تجاری سابق جورج سوروس است که از بنیانگذاران صندوق کوانتوم و مدیریت صندوق سوروس بوده است.

از او پرسیده شد که آیا اکنون “آغاز یک رکود قریب الوقوع است، بدترین رکودی که تا به حال توسط برخی پیش بینی شده است.” راجرز پاسخ داد:

خوب، قبل از این که تمام شود، بله، بدترین اتفاق زندگی من خواهد بود.

او توضیح داد: «در سال 2008، ما به دلیل بدهی زیاد مشکل داشتیم. اما از سال 2009، بدهی ها در همه جا و همه جا به شدت افزایش یافته است. بنابراین مشکل بعدی باید بدترین مشکل زندگی من باشد، زیرا بدهی خیلی بدتر شده است.»

با این حال، وی خاطرنشان کرد: با این حال، در حال حاضر حجم زیادی از بدبینی وجود دارد و به طور معمول وقتی بدبینی زیادی وجود دارد، اتفاقی می افتد و مردم برای مدت کوتاهی خوشحال می شوند.

راجرز در حالی که اظهار داشت پیش‌بینی نمی‌کند، اظهار داشت: «اگر در اوکراین صلح برقرار می‌شد، خدای من، بدبینی از بین می‌رفت و سهام بالا می‌رفت.»

این سرمایه گذار مشهور هشدار داد:

بنابراین، احتمالاً چیزی قرار است بیفتد. احتمالاً آخرین رالی را خواهیم داشت اما همین خواهد بود. سپس به انتهای خط می رسیم. نگران باش

وی در رابطه با بورس گفت: در طول تاریخ بارها بوده است که سهام برای مدت طولانی هیچ کاری انجام نداده و یا حتی برای مدت طولانی کاهش یافته است… لزومی ندارد که سهام همیشه بالا برود. ما بازارهای نزولی زیادی داشته ایم، و خواهیم داشت، به زودی بازار دیگری خواهیم داشت.

راجرز ضمن تاکید بر این که «امسال یکی از بدترین سال‌ها بوده است» و بازارهای نزولی «می‌تواند واقعاً، واقعاً ویرانگر و غافلگیرکننده باشد»، تأکید کرد:

قبل از اینکه تمام شود، من انتظار دارم [it] خیلی، خیلی، خیلی بدتر… برخی از شرکت ها ورشکست خواهند شد.

در ماه ژوئیه، راجرز هشدار داد که بدترین بازار نزولی در طول عمر او در راه است. او همچنین پایان دلار آمریکا را پیش بینی کرده است.

نظر شما در مورد نظرات جیم راجرز چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.