جوئل در ویدیوهای جدید سریال The Last of Us خون به پا می‌کند!

[ad_1] سریال مورد انتظار The Last of Us دوران بسیار خوب و پر هیجانی را سپری کرده و در همین راستا به تازگی ویدیوهایی جدید منتشر شده که هر ثانیه از آن‌ها صبر ما را کمتر می‌کند. اینکه چه چیزی در شبکه HBO و سریال The Last of Us می‌گذرد را تقریبا هر کسی در

کد خبر : 133668
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
جوئل در ویدیوهای جدید سریال The Last of Us خون به پا می‌کند!

[ad_1]

سریال مورد انتظار The Last of Us دوران بسیار خوب و پر هیجانی را سپری کرده و در همین راستا به تازگی ویدیوهایی جدید منتشر شده که هر ثانیه از آن‌ها صبر ما را کمتر می‌کند.

اینکه چه چیزی در شبکه HBO و سریال The Last of Us می‌گذرد را تقریبا هر کسی در فضای اینترنت دانسته و رویدادهای این سریال به طور کامل و صحنه به صحنه فاش می‌شوند. همانطور که طی چند ماه اخیر مشاهده شده، کوچک‌ترین اتفاقی که در این سریال رخ می‌دهد، توسط افراد متفاوت ثبت و ضبط شده و در فضای اینترنت منتشر می‌شود.

پیش‌تر ما شاهد انتشار ویدیوهایی از پیاده روی تس، جوئل و الی در خیابان‌های سیاتل، قارچ‌های کوردیسپس و همینطور شهر جکسون در این سریال بوده‌ایم. ویدیوی امروز صحنه‌های اکشن این سریال را نمایش داده و شاهد زد و خوردهای پدرو پاسکال (Pedro Pascal) در نقش جوئل هستیم.

این ویدیو توسط شارلوت فیلم برداری و در صفحه توییتری The Last of Us Updates منتشر شده و می‌توانیم دویدن جوئل به سمت دشمن و هل دادن او به طرف یک درخت را تماشا کنیم. پس از مبارزه‌ای نه چندان طولانی، جوئل گردن دشمن خود را گرفته و بدن بی جانش را بر زمین پرتاب می‌کند.

اگر بیشتر توجه کنید، متوجه شخصی بسیار شبیه به بلا رمزی (Bella Ramsey) در نقش الی در گوشه تصویر می‌شوید، با این حال نمی‌توان با اطمینان گفت که این شخص الی‌ست. در ادامه و پس از پایان درگیری، الی به سمت شخصی می‌رود که شباهت بسیاری با تامی دارد و از او برای باز کردن دست‌های بسته شده‌اش کمک می‌خواهد. با این حال ویدیوی منتشر شده کیفیت بسیار پایینی داشته و نمی‌توان از حضور این دو شخصیت اطمینان کامل داشت. به نظر که صحنه‌های جذاب بسیاری در انتظار ماست.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.