جهش فروش Webbland Metaverse 126% با فروش 2 پنت هاوس شش رقمی – اخبار بیت کوین متاورس

در حالی که دنیای مجازی بلاک چین طی چند ماه گذشته شاهد تقاضای قابل توجهی بوده است، پروژه «متافور پیکسلی متقابل» به نام Webbland شاهد افزایش فروش هفتگی NFT 126.24 درصدی بوده است. این پروژه در هفت روز گذشته بیش از 3.6 میلیون دلار فروش داشت و دو پنت‌هاوس Webbland در این هفته به 15

کد خبر : 168982
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
جهش فروش Webbland Metaverse 126% با فروش 2 پنت هاوس شش رقمی – اخبار بیت کوین متاورس


در حالی که دنیای مجازی بلاک چین طی چند ماه گذشته شاهد تقاضای قابل توجهی بوده است، پروژه «متافور پیکسلی متقابل» به نام Webbland شاهد افزایش فروش هفتگی NFT 126.24 درصدی بوده است. این پروژه در هفت روز گذشته بیش از 3.6 میلیون دلار فروش داشت و دو پنت‌هاوس Webbland در این هفته به 15 گران‌ترین فروش NFT رسیدند.

فروش جهانی Webbland NFT 3.6 میلیون دلار در هفته گذشته جذب کرد

در طول 12 ماه گذشته، ارزش دارایی های متاورس افزایش یافته است زیرا پروژه های دنیای مجازی مبتنی بر بلاک چین مانند Decentraland، The Sandbox، Axie Infinity و Illuvium تقاضای قابل توجهی داشته اند. زمین‌های متاورس، آپارتمان‌ها، پنت‌هاوس‌ها و عمارت‌ها با قیمتی بین چهار تا هفت رقمی فروخته می‌شوند.

در این هفته، Webbland، پروژه ای که خود را “متافوره پیکسلی متقابل” می نامد، فروش 3.6 میلیون دلاری این هفته نسبت به هفته قبل 126.24 درصد افزایش داشته است. Webbland از نظر فروش هفت روزه در هفته گذشته، بالاتر از Farmers World و درست پایین تر از Sheet Fighter، در جایگاه سی و سوم قرار گرفته است.

پروژه Worldwide Webbland یا Webbland شبیه به The Sandbox و Decentraland است، زیرا به بازیکنان اجازه می‌دهد زمین داشته باشند، به NFT مجهز شوند، ماموریت‌ها را کامل کنند و کاوش کنند. Webbland یک بازی نقش آفرینی آنلاین انبوه چند نفره (MMORPG) است و بازیکنان دارای آواتارهای درون بازی هستند و می توانند زمینی را در دنیای مجازی بدست آورند.

وب‌سایت پروژه توضیح می‌دهد: «زمین‌ها فضاهای درون بازی هستند که تحت مالکیت و کنترل دارنده توکن NFT مربوطه هستند و به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از اکوسیستم جهانی وب عمل می‌کنند». در طول هفت روز گذشته از میان 50 پروژه برتر NFT، و علاوه بر پروژه‌های NFT Psychedelics Anonymous Genesis و 420 Game Green Pass، وب‌لند سومین درصد برتری را از نظر فروش در این هفته به دست آورد.

2 پنت هاوس Webbland با قیمت بیش از 130 هزار دلار در اتریوم به فروش می رسد

طبق آمار، 24 ساعت پیش، پنت هاوس Webbland’s #9051 چهاردهمین بسته گران قیمت NFT فروخته شده بود. پنت هاوس مجازی Webbland در زمان تسویه حساب به قیمت 50 اتریوم (ETH) یا 139848 دلار فروخته شد. 16 ساعت پیش، پنت هاوس Webbland’s #9056 پانزدهمین املاک گران قیمت NFT فروخته شده در این هفته بود. آن پنت هاوس خاص در متاورس Webbland به قیمت 48 اتر یا 131830 دلار در زمان تسویه حساب فروخته شد.

معیارها نشان می دهد که در حال حاضر 1067 کیف پول Webbland فعال وجود دارد و در Opensea قیمت کف پروژه 1.7 اتر یا 4464 دلار است و در Looksrare کمترین قیمت کف Webbland 1.1625 اتر یا تقریباً 3052 دلار است. از نظر ملک، کمترین فروش در این هفته یک آپارتمان با متراژ متوسط ​​شماره 5586 به قیمت 2.89 اتر یا 7989 دلار بود.

در همین حال، پروژه‌های پیشرو متاورس بلاک چین مانند The Sandbox و Decentraland در هفته گذشته فروش بیشتری را به ثبت رسانده‌اند. Sandbox در هفت روز گذشته 7.8 میلیون دلار فروش در 606 فروش داشته است و میانگین فروش آن 13 هزار دلار بوده است. Decentraland در هفته گذشته 4.3 میلیون دلار فروش در 284 تراکنش ثبت کرد.

به نظر می رسد روند فروش گران قیمت املاک مجازی در سال جاری ادامه خواهد داشت، زیرا تعداد بی شماری از املاک متاورس حتی از املاک و مستغلات فیزیکی نیز ارزشمندتر می شوند.

برچسب ها در این داستان

آپارتمان‌ها، dappradar.com، Decentraland، قیمت کف، آپارتمان‌های متاورس، خانه‌های متاورس، پنت‌هاوس‌های متاورس، فروش متاورس، nft، فروش NFT، NFT، توکن غیر قابل تعویض، پنت‌هاوس، املاک و مستغلات، The Sandbox، 15 فروش برتر NFT، 50 برتر , فروش ملک مجازی, املاک مجازی, Webbland

نظر شما در مورد فروش پنت هاوس وبلند در این هفته و فروش املاک متاورس به طور کلی چیست؟ آیا هزاران دلار به صورت رمزنگاری برای دارایی مجازی پرداخت می کنید؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.