جهش شاخص تورم کلیدی فدرال رزرو در سپتامبر 0.5٪، افزایش هزینه های آمریکا برای “مجازات” دموکرات ها – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] بر اساس داده های منتشر شده توسط وزارت بازرگانی ایالات متحده در 28 اکتبر، شاخص کلیدی نرخ تورم بانک مرکزی ایالات متحده، یعنی شاخص قیمت هزینه های مصرف شخصی (PCE) در ماه سپتامبر 0.5 درصد افزایش یافت. در همین حال، بازارها با اطمینان تقریباً انتظار دارند که فدرال بانک مرکزی چهارمین افزایش متوالی نرخ

کد خبر : 274286
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
جهش شاخص تورم کلیدی فدرال رزرو در سپتامبر 0.5٪، افزایش هزینه های آمریکا برای “مجازات” دموکرات ها – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

بر اساس داده های منتشر شده توسط وزارت بازرگانی ایالات متحده در 28 اکتبر، شاخص کلیدی نرخ تورم بانک مرکزی ایالات متحده، یعنی شاخص قیمت هزینه های مصرف شخصی (PCE) در ماه سپتامبر 0.5 درصد افزایش یافت. در همین حال، بازارها با اطمینان تقریباً انتظار دارند که فدرال بانک مرکزی چهارمین افزایش متوالی نرخ بهره را 75 واحد پایه (bps) در ماه آینده تدوین خواهد کرد. در حالی که سرمایه گذاران منتظر افزایش بعدی نرخ بهره بانکی هستند، انتخابات میان دوره ای در 8 نوامبر آغاز می شود و گزارش ها می گویند که تورم بر ذهن اکثر آمریکایی ها سنگینی می کند.

PCE در سپتامبر 0.5 درصد افزایش یافت، فدرال رزرو تا 75 واحد بر ثانیه نرخ را افزایش داد، دموکرات ها شکایات تورم را نادیده گرفتند

در روز جمعه، 28 اکتبر 2022، وزارت بازرگانی ایالات متحده آخرین داده های PCE را برای ماه سپتامبر منتشر کرد و داده ها نشان می دهد که نسبت به ماه قبل 0.5 درصد افزایش داشته و در طول سال گذشته 5.1 درصد افزایش یافته است. PCE به عنوان معیار ترجیحی فدرال رزرو برای تورم در نظر گرفته می شود زیرا معیارهای درآمد شخصی و درآمد شخصی قابل تصرف (DPI) را نشان می دهد. دفتر تحلیل اقتصادی (BEA) روز جمعه اعلام کرد: درآمد شخصی در ماه سپتامبر 78.9 میلیارد دلار (0.4 درصد) افزایش یافته است.

جهش شاخص تورم کلیدی فدرال رزرو در سپتامبر 0.5 درصد، افزایش هزینه های آمریکا برای
با شروع انتخابات میان دوره ای در 8 نوامبر 2022، تورم برای جو بایدن و دموکرات ها سردرد ایجاد کرده است.

افزایش رشد دستمزدها در کنار آخرین گزارش شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) که اشاره کرد قیمت های مصرف کننده ایالات متحده در ماه سپتامبر 8.2 درصد افزایش یافت، بالا بوده است. جدیدترین داده های منتشر شده توسط BEA در روز جمعه، تحلیلگران را بر این باورند که فدرال رزرو هفته آینده سه چهارم درصد دیگر را اضافه خواهد کرد. لورا روسنر-واربرتون، اقتصاددان ارشد در Macropolicy Perspectives به نیویورک تایمز گفت: «سطح رشد دستمزد هنوز بسیار بالاست، حتی اگر در مسیر درست حرکت کند». این کارشناس اقتصادی افزود:

احتمالاً فشار صعودی بر تورم خدمات وارد می کند.

بازارها تقریباً مطمئن هستند که افزایش نرخ بهره 75 واحد در ثانیه برای افزایش بعدی نرخ بهره فدرال رزرو وجود دارد. با این حال، جف کاکس، گزارشگر مالی CNBC می‌گوید: «بازارها فکر می‌کنند که فدرال رزرو ممکن است سرعت افزایش نرخ بهره خود را در آینده کاهش دهد». بر اساس داده‌های کاکس، 60 درصد احتمال دارد که فدرال رزرو در دسامبر با افزایش 50 واحدی در ثانیه نرم‌تر شود. با کمال تعجب، در 26 اکتبر، بانک کانادا نرخ بانکی خود را 50 واحد در ثانیه افزایش داد، در حالی که بازار انتظار افزایش 75 واحدی در ثانیه را داشت. علاوه بر نشست بعدی فدرال رزرو، انتخابات میان دوره ای ایالات متحده در 8 نوامبر شروع به رای گیری خواهد کرد و گزارش ها حاکی از آن است که دموکرات ها ممکن است توسط رای دهندگان به دلیل تورم مجازات شوند.

در بحبوحه تورم سرسام آور، سرمقاله ای که توسط اکونومیست منتشر شد، اظهار داشت: «حمایت گرایی جو بایدن برای آمریکا و جهان هزینه بر است». اینگرید ژاک، روزنامه‌نگار یو اس ای تودی، توضیح داد که چگونه دموکرات‌ها بر روی سقط جنین به عنوان یک موضوع مبرم تمرکز می‌کنند، در حالی که به نظر می‌رسد آمریکایی‌ها فکر می‌کنند تورم موضوعی مبرم‌تر است. به عنوان مثال، استیسی آبرامز، نامزد دموکرات گرجستان برای فرمانداری، به جای پاسخ به سوالی در مورد موضوع تورم، بلافاصله به صحبت درباره سقط جنین بازگشت.

ژاک در 29 اکتبر توضیح داد: «دموکرات‌ها دست خود را بیش از حد بازی کرده‌اند و رأی‌دهندگان این را می‌دانند.

برچسب ها در این داستان

75 امتیاز پایه، 75 واحد در ثانیه، تحلیلگر، BEA، دفتر تحلیل اقتصادی، CPI، اقتصاددان، تورم، داده های تورم، اینگرید ژاک، جف کاکس، لورا روسنر-واربرتون، دیدگاه های کلان سیاست، PCE، سپتامبر، تورم سپتامبر، استیسی آبرامز، ایالات متحده Commer وزارت، تورم ایالات متحده، ایالات متحده

نظر شما در مورد داده های تورم در ایالات متحده و احتمال افزایش 75 واحدی نرخ توسط فدرال رزرو توسط فدرال رزرو چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.