جنگ اوکراین، هزینه های فزاینده اعتماد کشاورزان استرالیا را متزلزل می کند

[ad_1] این مطالعه نشان داد که حدود 50 درصد از کشاورزان استرالیایی معتقد بودند که جنگ در اوکراین به مشاغل کشاورزی آسیب می رساند. تنها 28 درصد انتظار داشتند که شرایط کسب و کار در 12 ماه آینده بهبود یابد، در حالی که این رقم در سه ماهه قبل 31 درصد بود. به طور کلی،

کد خبر : 216500
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
جنگ اوکراین، هزینه های فزاینده اعتماد کشاورزان استرالیا را متزلزل می کند

[ad_1]

این مطالعه نشان داد که حدود 50 درصد از کشاورزان استرالیایی معتقد بودند که جنگ در اوکراین به مشاغل کشاورزی آسیب می رساند. تنها 28 درصد انتظار داشتند که شرایط کسب و کار در 12 ماه آینده بهبود یابد، در حالی که این رقم در سه ماهه قبل 31 درصد بود.

به طور کلی، کشاورزان انتظار داشتند درآمد آنها برای 12 ماه آینده ثابت باشد.

این بانک به هزینه های مارپیچی کودها، سوخت، حمل و نقل و ماشین آلات – که برخی از آنها نیز ناشی از جنگ هستند – به اضافه فشارهای تورمی گسترده تر در اقتصاد استرالیا اشاره کرد. همه روی احساسات سنگینی می کردند.

پیتر کنوبلانچ، مدیر اجرایی Rabobank استرالیا، گفت که کشاورزان بیش از دو سال است که از قیمت های بالای کالاهای کشاورزی برخوردار بوده اند، اما اکنون بسیاری از آنها با فشار حاشیه روبرو هستند.

او گفت: «فشار هزینه‌ها کاهش نمی‌یابد و تولیدکنندگان قطعاً به این قیمت‌های کالاهای بالاتر نیاز دارند تا بتوانند هزینه‌های فزاینده نهاده‌ها را برآورده کنند».

Rabobank یکی از بزرگترین وام دهندگان کشاورزی استرالیا است.

شاخص قیمت مواد غذایی سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد، که بیشترین کالاهای غذایی در سطح جهان را دنبال می کند، در ماه می به طور متوسط ​​157.4 واحد بود که 22.8 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت.

کنوبلانچ گفت: «با اجرایی شدن دور بعدی (تحریم‌ها علیه روسیه)، احتیاط زیادی در میان کشاورزان در مورد معنای بلندمدت آن وجود دارد که به سطوح پایین‌تری از خوش‌بینی سرازیر می‌شود.

هزینه‌های ورودی بالاتر باعث کاهش حاشیه‌ها شده است، اما این نظرسنجی نشان داد که سرمایه‌گذاری مزرعه تا حد زیادی در سطوح فعلی حفظ می‌شود.

استرالیا، یکی از بزرگترین صادرکنندگان غلات در جهان، برای سومین سال تولید گندم تقریباً رکورددار در سال 2022 آماده است زیرا آب و هوای خوب باعث تشویق کاشت در سراسر کمربند غلات این کشور شده است.

کشاورزان استرالیایی که معمولاً کاشت گندم را در اواخر آوریل و پیش از زمستان نیمکره جنوبی آغاز می‌کنند، تقریباً کاشت غلات امسال را در حدود 14.45 میلیون هکتار (35.7 میلیون هکتار) به پایان رسانده‌اند که بر اساس تخمین‌های کارگزاری، بالاترین رقم در تمام دوران است. کالاهای IKON.

(گزارش توسط رنجو خوزه؛ ویرایش توسط بردلی پرت)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.