جنوب غربی سوزان چین محدودیت های برق را به دلیل خشکسالی و موج گرما ادامه می دهد

[ad_1] وزارت کشاورزی روز یکشنبه گفت که خشکسالی برنج میان فصل و ذرت تابستانی را در برخی مناطق جنوبی «به شدت تحت تأثیر قرار داده است». مرکز ملی هواشناسی اعلام کرد که 62 ایستگاه هواشناسی، از سیچوان در جنوب غربی تا فوجیان در سواحل جنوب شرقی، دمای هوا را در روز یکشنبه ثبت کردند. وضعیت

کد خبر : 244934
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
جنوب غربی سوزان چین محدودیت های برق را به دلیل خشکسالی و موج گرما ادامه می دهد

[ad_1]

وزارت کشاورزی روز یکشنبه گفت که خشکسالی برنج میان فصل و ذرت تابستانی را در برخی مناطق جنوبی «به شدت تحت تأثیر قرار داده است».

مرکز ملی هواشناسی اعلام کرد که 62 ایستگاه هواشناسی، از سیچوان در جنوب غربی تا فوجیان در سواحل جنوب شرقی، دمای هوا را در روز یکشنبه ثبت کردند. وضعیت ممکن است از روز چهارشنبه بهبود یابد زیرا یک جبهه سرد از طریق سین کیانگ به سمت چین حرکت می کند.

منطقه چونگ کینگ که اواخر هفته گذشته دمای آن به 45 درجه سانتیگراد (113 درجه فارنهایت) رسید، اعلام کرد که ساعات کاری بیش از 500 مرکز خرید و سایر مکان های تجاری از دوشنبه برای کاهش تقاضای برق کاهش می یابد.

دو مرکز خرید در لیستی که رویترز روز دوشنبه با آنها تماس گرفت تأیید کردند که اخطار دولت را دریافت کرده‌اند و از ساعات کاری جدید تبعیت خواهند کرد. دو هتل در این لیست گفتند که هنوز به طور عادی کار می کنند اما استفاده از تهویه مطبوع را محدود می کنند.

سرویس اخبار مالی Caixin روز یکشنبه گفت که در استان همسایه سیچوان، یک تولیدکننده بزرگ برق آبی، مقامات همچنین محدودیت های موجود برای مصرف کنندگان برق صنعتی را تا 25 اوت تمدید کردند. تولید برق در سیچوان فقط نصف سطح عادی است.

به نقل از شرکت‌های فعال در صنعت باتری می‌گویند که به کاربران برق صنعتی در شهرهای یبین و سوینینگ گفته شده است که تا پنجشنبه تعطیل بمانند.

یک تولیدکننده آفت کش مستقر در سیچوان، Lier Chemical Co Ltd، در اطلاعیه ای در روز دوشنبه تایید کرد که محدودیت های تولید در دو پایگاه تولید آن در این استان تا 25 اوت ادامه خواهد داشت.

چندین کارخانه در سیچوان و چونگ کینگ، از جمله کارخانه‌های سازنده باتری CATL و غول خودروهای الکتریکی BYD، در هفته‌های اخیر به دلیل کمبود برق تنها توانسته‌اند تا حدی کار کنند.

منابع صنعتی گفتند که وضعیت روان باقی مانده است و آنها هنوز هیچ تاثیر قابل توجهی بر زنجیره تامین خودرو ندیده اند، اگرچه نگرانی هایی در مورد چگونگی تاثیر موج گرما بر فروش وجود دارد.

شانگهای که در سرویس Weibo چین مانند توییتر به دلیل استفاده از برق تولید شده در سیچوان مورد انتقاد قرار گرفت، روز دوشنبه محدودیت های مصرف خود را اعمال کرد و روشنایی تزئینی در منطقه Bund و بخش هایی از مرکز مالی Lujiazui را به مدت دو روز خاموش کرد.

شرکت‌ها تشویق خواهند شد تا مصرف برق را «تکان‌دهنده» کنند تا بارهای اوج را کاهش دهند. روزنامه رسمی شانگهای گفت که برخی از پروژه های ساخت و ساز در فضای باز به حالت تعلیق در خواهند آمد.

مناطق مهم کشاورزی نیز نسبت به تأثیر آن بر محصولات هشدار داده اند، به طوری که استان هنان اعلام کرده است که تاکنون بیش از یک میلیون هکتار زمین تحت تأثیر خشکسالی قرار گرفته است.

به گفته وزارت منابع آب، حدود 2.2 میلیون هکتار در سراسر حوضه یانگ تسه تحت تاثیر قرار گرفته است.

(گزارش توسط دیوید استانوی در شانگهای و مارتین پولارد در پکن؛ گزارش اضافی توسط اتاق خبر پکن؛ ویرایش توسط کیم کوگیل و گری دویل)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.