جمع بندی دریافت کننده کمک هزینه: دسامبر 2021 | وبلاگ بنیاد اتریوم

[ad_1] شنیدن در مورد کمک های مالی جدید هنگام اعطای آنها همیشه سرگرم کننده است، اما پس از اعلام چه اتفاقی می افتد؟ در این مجموعه، ما چند پروژه را بررسی خواهیم کرد که به خوبی در حال انجام هستند – یا در حال حاضر در خط پایان هستند. برای آشنایی با برخی از نقاط

کد خبر : 247956
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۷:۰۰
جمع بندی دریافت کننده کمک هزینه: دسامبر 2021 |  وبلاگ بنیاد اتریوم

[ad_1]

شنیدن در مورد کمک های مالی جدید هنگام اعطای آنها همیشه سرگرم کننده است، اما پس از اعلام چه اتفاقی می افتد؟ در این مجموعه، ما چند پروژه را بررسی خواهیم کرد که به خوبی در حال انجام هستند – یا در حال حاضر در خط پایان هستند. برای آشنایی با برخی از نقاط عطف و دستاوردهای اخیر توسط اعطاکنندگان به ادامه مطلب بروید!

GASOL (کیت ابزار بهینه سازی گاز)

این کاستا گروه روی تکنیک‌های رسمی، مدل‌سازی و پیاده‌سازی مربوط به تأیید و بهینه‌سازی برنامه‌ها کار می‌کند. اعضا الویرا آلبرت، پابلو گوردیلو و آلبرت روبیو در حال استفاده از این تخصص در قراردادهای هوشمند اتریوم با GASOL، چارچوبی برای بهینه سازی مصرف گاز است. هر قرارداد هوشمند اتریوم دنباله ای از دستورالعمل های EVM به نام کدهای عملیاتی را اجرا می کند. تکنیک “فوق العاده بهینه سازی” GASOL به دنبال دنباله ای است که نتایجی مشابه نمونه اصلی داشته باشد و در عین حال گاز کمتری مصرف کند.

تیم GASOL در فوریه 2021 کمک هزینه ای دریافت کرد تا بر اساس آنها کار کند تحقیقات و آزمایشات قبلی با بهینه سازی قرارداد هوشمند اتریوم آنها قبلاً یک نمونه اولیه برای محاسبه توالی های EVM بهینه شده برای زیر مجموعه ای از کدهای عملیاتی، به ویژه عملیات پشته، داشتند. هدف از این کمک هزینه، گسترش نمونه اولیه تحقیق به یک جعبه ابزار فوق بهینه سازی برای توسعه دهندگان قراردادهای هوشمند، و در نهایت بهینه سازی قابل ادغام با کامپایلر Solidity است.

نسخه 0.1.3 ابزار فوق بهینه سازی GASOL و دستورالعمل های استفاده از آن در دسترس است Github. در نسخه فعلی خود، GASOL می‌تواند هم توالی‌های بهینه‌شده را محاسبه کند و هم بایت کد اجرایی متناظر را تولید کند. سایر ویژگی ها و دستاوردها عبارتند از:

  • بهینه سازی برای عملیات حافظه و ذخیره سازی و همچنین عملیات پشته
  • آزمایش برای مقایسه افزایش بهره وری GASOL در مقابل بهینه ساز Yulو همچنین GASOL در ترکیب با بهینه ساز Yul.
  • تولید یک فایل گزارش برای تأیید اینکه بایت کد آپلود شده در Etherscan توسط GASOL ایجاد شده است
  • مدل SMT را برای تعریف ترتیب دسترسی ها و عملکردهای حافظه به منظور حفظ همان حالت حافظه اصلی گسترش داد.
  • برخی از اجزای بهینه ساز تعمیم داده شده اند تا معیارهای بهینه سازی اندازه بایت را فعال کنند

برای هر کسی که می‌خواهد در جزئیات فنی غواصی کند، این تیم گزارش‌هایی را منتشر کرده است مرحله ی 1 و مرحله 2 از پروژه GASOL را دنبال کنید Github برای همراهی با نسخه های آینده!

L2BEAT

محلول های پوسته پوسته شدن لایه 2 در سال گذشته افزایش یافته و مزایایی مانند تراکنش های سریع تر، هزینه های بسیار پایین تر و افزایش حریم خصوصی را نوید می دهد. هر رویکرد L2 مبادلات مختلفی ایجاد می کند که بر امنیت، تمرکززدایی، عملکرد و قابلیت استفاده تأثیر می گذارد. برای یک کاربر، این به معنای آزادی تصمیم گیری در مورد آنچه برای آنها مهم است و انتخاب راه حلی است که نیازهای آنها را برآورده می کند – اما مطلع ماندن در مورد لیستی از گزینه ها که همیشه در حال رشد است می تواند طاقت فرسا باشد.

L2BEAT به کاربران کمک می‌کند تا با ارائه مقایسه‌های جانبی ویژگی‌ها، آمار استفاده و خطرات احتمالی پروژه‌های L2 فعال، انتخابی آگاهانه داشته باشند. تیم پشت وب‌سایت هر پروتکل فهرست‌شده را بررسی می‌کند، منابع داده‌های مختلف و اسناد پروژه را بررسی می‌کند تا اطلاعات کلیدی را در یک منبع واضح و قابل دسترس جمع‌آوری کند.

زمانی که L2BEAT برای اولین بار در بهار 2021 بودجه دریافت کرد، داشبورد فناوری مقیاس‌بندی و آمار ارزش قفل شده را برای هر یک از 10 پروتکل فهرست کرد. این سایت، همراه با اکوسیستم L2، از آن زمان به طور قابل توجهی رشد کرده است. امروزه، یک بازدیدکننده می‌تواند بین داده‌های مالی دقیق و عوامل خطر فنی توضیح داده شده مختصر برای 20 پروتکل، همراه با صفحه‌ای اختصاص داده شده به تجزیه و تحلیل ویژگی‌ها و معاوضه‌های هر پروتکل، جابه‌جا شود.

در دسامبر، L2BEAT برای کمک به رشد تیم، خودکارسازی فرآیندها و گسترش تلاش‌های خود، دومین کمک مالی دریافت کرد. بهبودهای برنامه ریزی شده عبارتند از:

  • ایجاد یک سرور بک‌اند و پایگاه داده به اندازه کافی قوی برای مدیریت پیچیدگی ویژگی‌های فعلی و برنامه‌ریزی‌شده
  • افزودن معیارهای زنده بیشتر از جمله حجم تراکنش، زمان آپدیت و تولید بلوک
  • افزودن گزارش‌های ارتقا برای کمک به اطلاع کاربران از تغییرات پروتکل‌هایی که استفاده می‌کنند

وارسی L2BEAT.com برای گنجینه ای از اطلاعات در مورد L2 ها که در آینده بسیار بیشتر است، دنبال کنید @L2beatcom در توییتر، یا به انجمن بپیوندید اختلاف نظر. تیم هم استقبال می کند مشارکت ها!

آیا روی چیزی کار می کنید که فکر می کنید می تواند اتریوم را برای بهتر شدن تغییر دهد؟ به ما سر بزنید صفحه کمک هزینه برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه ما در پروژه هایی که سرمایه گذاری می کنیم به دنبال آن هستیم.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.