جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، پس از گفتن «تورم بسیار بالاست» به افزایش شدید نرخ بهره اشاره کرد – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1] جروم پاول، رئیس شانزدهم فدرال رزرو، روز دوشنبه گفت که “تورم آمریکا بسیار بالاست” و او همچنین توضیح داد که بانک مرکزی ایالات متحده مایل است نرخ ها را با شدت بیشتری افزایش دهد. پاول پس از اولین افزایش نرخ بهره از سال 2018، تاکید کرد که فدرال رزرو “اقدامات لازم” را برای اطمینان

کد خبر : 181868
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۷:۴۵
جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، پس از گفتن «تورم بسیار بالاست» به افزایش شدید نرخ بهره اشاره کرد – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1]

جروم پاول، رئیس شانزدهم فدرال رزرو، روز دوشنبه گفت که “تورم آمریکا بسیار بالاست” و او همچنین توضیح داد که بانک مرکزی ایالات متحده مایل است نرخ ها را با شدت بیشتری افزایش دهد. پاول پس از اولین افزایش نرخ بهره از سال 2018، تاکید کرد که فدرال رزرو “اقدامات لازم” را برای اطمینان از امکان پذیر بودن ثبات قیمت انجام خواهد داد. رئیس فدرال رزرو همچنین گفت که افزایش نرخ وجوه فدرال تا “بیش از 25 واحد پایه” ممکن است مناسب باشد.

پاول “افزایش نرخ بودجه فدرال را با بیش از 25 امتیاز پایه” پیش بینی می کند.

در 16 مارس 2022، فدرال رزرو ایالات متحده نرخ وجوه فدرال را برای اولین بار از سال 2018 افزایش داد و بانک مرکزی انتظار دارد امسال شش افزایش نرخ دیگر افزایش یابد. تورم در ایالات متحده در مدت کوتاهی به شدت افزایش یافته است، زیرا گزارش شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) وزارت کار ایالات متحده در فوریه نشان می دهد که تورم با سریع ترین سرعت از سال 1982 افزایش یافته است.

روز دوشنبه، پس از افزایش نرخ بهره در هفته گذشته، پاول قول داد که بانک مرکزی برای اطمینان از بازگشت ثبات قیمت به حالت عادی تهاجمی عمل خواهد کرد. پاول در طی سخنانی در انجمن ملی اقتصاد کسب و کار، موضع فدرال رزرو را توضیح داد. پاول توضیح داد: “بازار کار بسیار قوی است و تورم بسیار بالاست.” رئیس بانک مرکزی خاطرنشان کرد که به منظور مهار تورم، نرخ وجوه فدرال را می توان بالاتر از افزایش سنتی 25 واحد پایه (bps) افزایش داد. پاول افزود:

ما اقدامات لازم را برای اطمینان از بازگشت به ثبات قیمت انجام خواهیم داد. به ویژه، اگر به این نتیجه برسیم که مناسب است با افزایش نرخ وجوه فدرال به میزان بیش از 25 واحد پایه در یک جلسه یا جلسات، تهاجمی تر حرکت کنیم، این کار را انجام خواهیم داد. و اگر تشخیص دهیم که باید فراتر از اقدامات معمول بی‌طرفانه و در یک موضع محدودتر سختگیر شویم، این کار را نیز انجام خواهیم داد.

رئیس فدرال رزرو امیدوار است که “به مرور زمان بهبود بخش عرضه شود”

اظهارات پاول به دنبال تعداد زیادی از بانک‌های سرمایه‌گذاری است که پیش‌بینی می‌کردند فدرال رزرو در سال جاری، بسیار قبل از اولین افزایش نرخ بهره، تهاجمی‌تر خواهد بود. علاوه بر این، جیمز بولارد، رئیس فدرال رزرو سنت لوئیس، بیانیه‌ای صادر کرد که در میان فشارهای تورمی که کشور را فرا گرفته است، خواستار اقدامات تهاجمی شد. در همین حال، پاول روز دوشنبه توضیح داد که جهان ممکن است در یک “عادی جدید” قرار گیرد، اما همه چیز هنوز “نامشخص” است، به ویژه با درگیری روسیه و اوکراین.

پاول به شرکت کنندگان در انجمن ملی گفت: “به نظر می رسد که به نظر می رسد که امید برای بهبودی در سمت عرضه به مرور زمان رخ دهد، زیرا جهان در نهایت به یک وضعیت عادی جدید تبدیل می شود، اما زمان و دامنه این تسکین بسیار نامشخص است.” اقتصاد بازرگانی. در همین حال، همانطور که ما سیاستی را تعیین می کنیم، به دنبال پیشرفت واقعی در این موضوعات خواهیم بود و نباید تسهیلات چشمگیر در کوتاه مدت در سمت عرضه را فرض کنیم. رئیس بانک مرکزی در ادامه افزود:

در زمان‌های عادی، زمانی که اشتغال و تورم به اهداف ما نزدیک است، سیاست پولی از طریق یک انفجار کوتاه تورم مرتبط با شوک‌های قیمتی کالاها بررسی می‌شود. با این حال، این خطر در حال افزایش است که یک دوره طولانی تورم بالا می تواند انتظارات بلندمدت را به طرز ناراحت کننده ای افزایش دهد، که بر نیاز کمیته به حرکت سریع همانطور که توضیح دادم تاکید می کند.

سون هنریش، تحلیلگر، تفسیر پاول را «هنر نمایشی» می‌خواند، شاخص‌های برتر وال استریت پس از اظهارات پاول می‌لرزند.

به دنبال اظهارات پاول، رئیس فدرال رزرو با انتقادهایی از سوی تعدادی از تحلیلگران و اقتصاددانان مواجه شد. Northman Trader’s سون هنریش گفت 360000 دنبال‌کننده‌اش در توییتر، اظهارنظر رئیس بانک مرکزی را «هنر نمایش» دانستند.

اگر او به فوریت همه چیزهایی که امروز گفت اعتقاد داشت، باید هفته گذشته 50 واحد افزایش می‌داد. او این کار را نکرد. آنها به معنای واقعی کلمه ترازنامه خود را به بالاترین حد خود در زمان جلسه هفته گذشته فدرال رزرو رساندند. توییت کرد.

علاوه بر هنریش، تحلیلگر کلان و فنی، حشره طلا و اقتصاددان پیتر شیف دو سنت خود را در مورد جدیدترین نظرات پاول به اشتراک گذاشت. اگر فدرال رزرو واقعا متعهد به انجام هر کاری برای مبارزه با تورم باشد [and] ترازنامه خود را کوچک کند، چرا 46.3 میلیارد دلار اضافی در دولت خرید. بدهی در هفته منتهی به 16 مارس؟ شیف پرسید در توییتر. او افزود: «این امر باعث شد که حجم ترازنامه فدرال رزرو به رکورد بالای 8.954 تریلیون دلار برسد.

تفسیر پاول همچنین موجی شوک در وال استریت ایجاد کرد زیرا شاخص های برتر در روز دوشنبه شاهد زیان بودند. در پایان روز معاملاتی، نزدک، NYSE، S&P 500 و داو جونز Industrial Average همگی قرمز بودند. استفان کالپ، خبرنگار رویترز روز دوشنبه توضیح داد که «وال استریت [slipped] پس از اظهارات جنگ طلبانه پاول.

برچسب ها در این داستان

ترازنامه، رئیس بانک مرکزی، CPI، DOW، اقتصاد، رئیس فدرال رزرو، فدرال رزرو، رئیس فدرال رزرو، تورم، فشار تورمی، بانک های سرمایه گذاری، جیمز بولارد، جروم پاول، نزدک، نیویورک، پیتر شیف، افزایش نرخ بهره، رویترز، روسیه -درگیری اوکراین، S&P 500، استفن کالپ، سهام، Sven Henrich، شاخص های برتر، وال استریت

درباره اینکه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو درباره افزایش شدید نرخ بهره به میزان بیش از 25 واحد پایه صحبت می کند، چه فکر می کنید؟ نظر شما در مورد انتقادات پاول و فدرال رزرو پس از اظهاراتش چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.