جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در اظهارات جکسون هول تیرهای هشدار دهنده شلیک کرد

[ad_1] فدرال رزرو، جروم پاول – نکات صحبت کردن پاول، رئیس فدرال رزرو، در مبارزه با تورم تاریخی “بسته ابزار کامل” را متعهد می شود پاول به درد بالقوه خانواده ها در ماه های آینده اشاره می کند این اظهارات به دنبال داده‌های PCE جولای است که کمتر از حد انتظار منتشر شد جروم پاول،

کد خبر : 246996
تاریخ انتشار : شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱:۳۳
جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در اظهارات جکسون هول تیرهای هشدار دهنده شلیک کرد

[ad_1]

فدرال رزرو، جروم پاول – نکات صحبت کردن

  • پاول، رئیس فدرال رزرو، در مبارزه با تورم تاریخی “بسته ابزار کامل” را متعهد می شود
  • پاول به درد بالقوه خانواده ها در ماه های آینده اشاره می کند
  • این اظهارات به دنبال داده‌های PCE جولای است که کمتر از حد انتظار منتشر شد

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در سخنرانی خود در سمپوزیوم اقتصادی جکسون هول، متعهد شد که از همه ابزارهای موجود برای مبارزه با تورم بالای دهه ها استفاده کند. اظهارات پاول این تصور را تقویت کرد که فدرال رزرو همچنان متعهد به بازگرداندن تورم به هدف 2 درصدی بانک مرکزی است. از آنجایی که تورم در بالاترین حد 40 سال اخیر قرار دارد، پاول فاش کرد که برخی از خانوارها ممکن است با شروع به سرد شدن اقتصاد، از افزایش نرخ بهره رنج ببرند. علیرغم افزایش ۲۲۵ واحد پایه نرخ بهره صندوق‌های فدرال رزرو در چهار جلسه اخیر، پاول گفت که سطح فعلی نرخ‌ها جایی برای توقف یا توقف نیست، زیرا سیاست‌ها احتمالاً تا پایان سال به سمت مناطق محدودکننده پیش می‌روند.

قبل از سخنرانی روز جمعه، داده‌های PCE در ساعت 8:30 EST منتشر شد که کمتر از حد انتظار بود و در ابتدا باعث تقویت دارایی‌های ریسک شد. با شروع صحبت های پاول، با افزایش بازدهی خزانه داری ایالات متحده، سهام معکوس شدند. در حالی که داده های اخیر تورم در ماه ژوئیه امیدواری است که تورم ممکن است به اوج خود رسیده باشد، پاول نشان داد که داده های اخیر به سادگی کافی نیست «فدرال رزرو مطمئن شود که تورم در حال کاهش است». پاول در ادامه اظهار داشت: ما (فدرال رزرو) موضع سیاست خود را هدفمند به سطحی می‌بریم که به اندازه کافی محدودکننده باشد تا تورم را به 2 درصد برگرداند.

قابل ذکر است که سخنرانی کوتاه بود. پاول سخنان خود را با این جمله آغاز کرد که “کوتاه تر، تمرکز من محدودتر و پیام من مستقیم تر خواهد بود.” رئیس پاول در مورد آنچه که نبردهای تورمی گذشته به فدرال رزرو آموخته است، تأمل کرد و اظهار داشت که انتظارات همچنان حیاتی هستند و فدرال رزرو باید “تا زمانی که کار انجام شود به آن ادامه دهد.”

پاول با استناد به رئیس سابق فدرال رزرو، پل ولکر، در سخنرانی خود اظهار داشت که شکست فدرال رزرو در اقدام مداوم در دهه 1970 همان چیزی است که باعث شد ولکر اقتصاد ایالات متحده را وارد رکود کند. پیام کلی از سخنرانی جکسون هول پاول در سال 2022 باید قصد و تمایل او برای پایدار ماندن در مبارزه با تورم باشد، علیرغم احتمال آسیب‌های جانبی در سرتاسر اقتصاد ایالات متحده.

اگر نقل قولی مستقل از سخنرانی امروز صبح وجود داشته باشد، ممکن است به شرح زیر باشد:

بدون ثبات قیمت، اقتصاد برای کسی کار نمی کند.

نمودار 1 ساعته دلار آمریکا

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در اظهارات جکسون هول تیرهای هشدار دهنده شلیک کرد

نمودار ایجاد شده با TradingView

دلار آمریکا به دنبال ریسک رویداد جکسون هول، پس از سقوط شدید و انتشار داده‌های PCE، بالاتر رفته است. پس از کاهش از بالاترین سطح اخیر 109.29، شاخص دلار آمریکا همچنان به حفظ منطقه حمایتی کلیدی زیر 108.20 ادامه داد. داده‌های نرم‌افزار PCE شاهد شکستن این منطقه بود، اما به لطف صندلی پاول، این افت کوتاه مدت بود. ایده یک سیاست “مکث” و نه “محور” ممکن است همچنان به تقویت گرینبک ادامه دهد زیرا معامله گران چشم انداز نرخ بهره صندوق های فدرال رزرو را که برای مدتی بالا باقی می ماند، هضم می کنند. گرین بک نیز به دلیل ضعف طرف مقابل، به ویژه در استرلینگ و یورو، تقویت می شود. اگر قیمت بتواند این منطقه حمایتی را در حدود 108.20 دوباره به دست آورد، ممکن است در اوایل هفته آینده آزمایش مجدد 109+ روی کارت ها باشد.

منابع برای معامله گران فارکس

چه یک معامله گر جدید یا باتجربه باشید، ما چندین منبع برای کمک به شما در دسترس داریم. نشانگر ردیابی احساسات معامله گر، سه ماه یکبار پیش بینی های معاملاتی، تحلیلی و آموزشی وبینارها روزانه برگزار می شود، راهنمای معاملات برای کمک به شما در بهبود عملکرد معاملاتی، و مخصوصاً برای کسانی که هستند جدید در فارکس.

— نوشته شده توسط برندان فاگان

برای تماس برندان، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @BrendanFaganFX در توییتر



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.