جدیدترین EUR/GBP – احترام به روند صعودی در حال حاضر

نمودار و تجزیه و تحلیل EUR/GBP روند چند هفته ای همچنان پابرجاست. بانک مرکزی روی شیر صحبت می کند. ترکیب پوند ضعیف انگلیس و یورو مستحکم باعث شده است که EUR/GBP بیش از چهار رقم بزرگ از پایین ترین حد خود در اواسط آوریل افزایش یابد. این جفت ارز به یک روند صعودی چند هفته

کد خبر : 222823
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
جدیدترین EUR/GBP – احترام به روند صعودی در حال حاضر


نمودار و تجزیه و تحلیل EUR/GBP

  • روند چند هفته ای همچنان پابرجاست.
  • بانک مرکزی روی شیر صحبت می کند.

ترکیب پوند ضعیف انگلیس و یورو مستحکم باعث شده است که EUR/GBP بیش از چهار رقم بزرگ از پایین ترین حد خود در اواسط آوریل افزایش یابد. این جفت ارز به یک روند صعودی چند هفته ای، به ویژه خط روند حمایتی، احترام گذاشته است، و این حرکت ممکن است با آماده شدن بانک مرکزی اروپا برای افزایش نرخ بهره و اعمال انقباضات کمی ادامه یابد. در حالی که بانک مرکزی احتمالاً در نشست بعدی خود در ماه ژوئیه نرخ بهره را 25 واحد افزایش خواهد داد، اعضای مختلف بانک مرکزی اروپا اخیراً احتمال افزایش 50 واحدی در صورت ادامه بدتر شدن آمار تورم را مطرح کرده اند. بازارهای مالی در حال حاضر در حدود 160 نقطه پایه افزایش نرخ بهره بانک مرکزی اروپا در سال جاری قیمت گذاری می کنند. تنها چهار جلسه سیاست گذاری بانک مرکزی اروپا در سال جاری باقی مانده است و بازارهای مالی پیشنهاد می کنند که حداقل دو جلسه برگزار شود که در آن افزایش نرخ بهره 50 واحدی اعلام شود.

با نگاهی به آینده امروز، رویداد اصلی یورو انتشار داده های اولیه تورم آلمان برای ژوئن در ساعت 13:00 بریتانیا خواهد بود. یک ساعت بعد، یک میزگرد مهم در مجمع ECB شامل کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، و اندرو بیلی، فرماندار BoE، باید از نزدیک دنبال شود.

برای همه رویدادهای متحرک بازار و انتشار داده ها، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX.

EUR/GBP روزانه همچنان نشان می دهد که این جفت ارز در روزها و هفته های آینده بالاتر خواهد رفت. کانال صعودی چند هفته ای همچنان مسئول جهت است، در حالی که این جفت در حال حاضر بالاتر از هر سه میانگین متحرک ساده، یک مجموعه صعودی، معامله می شود. این جفت کمتر از یک رقم بزرگ با بالاترین قیمت چند ماهه در 0.8721 فاصله دارد و با شکست در اینجا، EUR/GBP به سطوحی که آخرین بار در فوریه 2021 مشاهده شده بود، باز خواهد گشت.

راهنمای جامع میانگین های متحرک

EUR/GBP روزانه نمودار قیمت 29 ژوئن 2022

داده های تجارت خرده فروشی نشان می دهد 55.93 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران لانگ به کوتاه 1.27 به 1 است. تعداد معامله گران در معاملات خالص نسبت به دیروز 13.13 درصد و نسبت به هفته گذشته 4.31 درصد کاهش یافته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص معاملات کوتاه است. نسبت به دیروز 7.48 درصد و نسبت به هفته گذشته 13.79 درصد افزایش داشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد EUR/پوند قیمت ها ممکن است به کاهش خود ادامه دهند. با این حال معامله گران نسبت به دیروز و در مقایسه با هفته گذشته سود خالص کمتری دارند. تغییرات اخیر در احساسات هشدار می دهد که جریان علیرغم این واقعیت که معامله گران به صورت خالص لانگ باقی می مانند، روند قیمت EUR/GBP ممکن است به زودی معکوس شود.

دیدگاه شما در مورد چیست؟ EUR/GBP – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.

https://www.dailyfx.com/education/moving-averages





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.