جبران کمبود احتمالی اتوبوس‌های حمل‌ونقل جاده‌ای به کمک ناوگان فوق‌العاده

ایسنا/خراسان رضوی معاون اداره‌ کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: در برخی مواقع بلیتی برای بازگشت زائران فراهم نمی‌شود که سعی داریم به کمک ناوگان فوق‌العاده کمبود اتوبوس‌های ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای را جبران کنیم. رضا صحراگرد در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت پایانه‌های مسافربری مشهد در آغاز فصل تابستان اظهار کرد:

کد خبر : 366525
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۶:۲۵
جبران کمبود احتمالی اتوبوس‌های حمل‌ونقل جاده‌ای به کمک ناوگان فوق‌العاده



ایسنا/خراسان رضوی معاون اداره‌ کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: در برخی مواقع بلیتی برای بازگشت زائران فراهم نمی‌شود که سعی داریم به کمک ناوگان فوق‌العاده کمبود اتوبوس‌های ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای را جبران کنیم.

رضا صحراگرد در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت پایانه‌های مسافربری مشهد در آغاز فصل تابستان اظهار کرد: شرکت‌های پایانه مسافربری به صورت اینترنتی فروش بلیت دارند. مسافران با توجه به شلوغی و پیک سفرهای تابستانی در زمان خرید، بلیت برگشت خود را از نیز مبدا خریداری کنند.

وی افزود: در برخی مواقع ظرفیت اتوبوس‌ها تکمیل می‌شود و بلیتی برای بازگشت زائران فراهم نمی‌شود که سعی داریم به کمک ناوگان فوق‌العاده کمبود اتوبوس‌های ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای را جبران کنیم.

معاون اداره‌ کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی ادامه داد: در حال حاضر مشکل به خصوصی برای جابجایی مسافران نداریم. فقط در مسیرهای تهران و اصفهان به مشهد که جزو مسیرهای پرتردد محسوب می‌شوند با هماهنگی‌های صورت گرفته از استان‌های مبدا و ناوگان فوق‌العاده توانسته‌ایم کمبودهای احتمالی را مدیریت کنیم.

صحراگرد یادآور شد: خرید بلیت برای مسافران از مبدا مشروط به خریداری بلیت بازگشت نشده است، اما مسافران برای تسهیل و راحتی خود در زمان برگشت از مشهد، بهتر است در زمان خریداری بلیت رفت، بلیت بازگشت خود را نیز تهیه کنند.

وی در خصوص میزان افزایش قیمت بلیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای خاطرنشان کرد: ستاد تنظیم بازار افزایش ۲۹ درصدی قیمت بلیت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای را تصویب کرد که پس از تعطیلات نوروز اعمال و اجرایی شده است.

معاون اداره‌ کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی بیان کرد: اگر مسافران با گران‌فروشی توسط شرکت‌ها مواجه شدند، می‌توانند به سامانه ۱۴۱ شکایت کنند که پس از بررسی‌های صورت گرفته، اگر راننده دچار تخلف شده باشد به کمیسیون ماده ۱۱ و اگر شرکت فروش بلیت دچار تخلف شده باشد به کمیسیون ماده ۱۲ و در ادامه به اداره‌کل تعزیرات ارجاع داده خواهند شد.

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.