جانشین رابرت داونی جونیور در MCU چه کسی خواهد بود؟

[ad_1] اولین بار در فیلم کاپیتان آمریکا جنگ داخلی بود که با تام هالند در نقش مرد عنکبوتی آشنا شدیم. در همان ابتدا این تونی استارک با هنرنمایی رابرت داونی جونیور بود که دست پیتر پارکر در دنیای سینمایی مارول را گرفت و به عنوان یک استاد و راهنما، او را به یک ابرقهرمان تبدیل

کد خبر : 131542
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
جانشین رابرت داونی جونیور در MCU چه کسی خواهد بود؟

[ad_1]

اولین بار در فیلم کاپیتان آمریکا جنگ داخلی بود که با تام هالند در نقش مرد عنکبوتی آشنا شدیم. در همان ابتدا این تونی استارک با هنرنمایی رابرت داونی جونیور بود که دست پیتر پارکر در دنیای سینمایی مارول را گرفت و به عنوان یک استاد و راهنما، او را به یک ابرقهرمان تبدیل کرد و پیتر این گونه آماده شد تا در مبارزات خود شرکت کند. بعدها رابطه بین این دو از رابطه یک معلم و شاگرد فراتر رفته و به رابطه پدر و پسری تبدیل شد. 

اگرچه تونی استارک اکنون از دنیا رفته و ظاهرا رابرت داونی جونیور نیز دیگر به دنیای سینمایی مارول باز نمی‌گردد، اما با توجه به صحبت‌های جو روسو، تام هالند قدم در راه او گذاشته و رفته رفته آماده می‌شود تا رابرت داونی جونیور بعدی مارول باشد. 

هنوز مشخص نیست که منظور روسو از این امر که هالند روح MCU خواهد شد چیست، اما به نظر می‌رسد که شخصیت او در آینده دچار تحول بزرگی خواهد شد. تام هالند خود نیز پیشتر اعلام کرده است که به عقیده او وقت آن رسیده که او نقش اسپایدرمن را به شخص دیگری واگذار کند و پیشنهاد داده تا استودیو  مارول اثری در رابطه با مایلز مورالز بسازد. این هنرمند موفق باور دارد اگر که او در دهه سی سالگی خود همچنان به ایفای نقش مرد عنکبوتی بپردازد اشتباه بزرگی کرده است. 

برادران روسو تقریبا همه چیز را در رابطه با تام هالند در دنیای سینمایی مارول می‌دانند و این موضوع ادعای جو روسو در رابطه با آینده تام هالند را بسیار ارزشمند می‌کند. تحول شخصیت پیتر پارکر و جانشین رابرت داونی جونیور شدن امر بزرگی است و این موضوع اهمیت تام هالند برای استودیو مارول را ثابت می‌کند. 

 

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.