جاستین سان ترون استیبل کوین الگوریتمی غیرمتمرکز USDD را آشکار می کند – اخبار بیت کوین

[ad_1] در 21 آوریل، جاستین سان، بنیانگذار Tron، راه اندازی یک استیبل کوین الگوریتمی غیرمتمرکز به نام USDD را اعلام کرد. سان روز پنجشنبه گفت که شبکه USDD “خدمات حضانت را برای 10 دلار ارائه خواهد کرد [billion] دارایی‌های بسیار نقدشونده که از مبتکران صنعت بلاک چین به دست آمده و از آنها به عنوان

کد خبر : 196549
تاریخ انتشار : جمعه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۳:۳۰
جاستین سان ترون استیبل کوین الگوریتمی غیرمتمرکز USDD را آشکار می کند – اخبار بیت کوین

[ad_1]

در 21 آوریل، جاستین سان، بنیانگذار Tron، راه اندازی یک استیبل کوین الگوریتمی غیرمتمرکز به نام USDD را اعلام کرد. سان روز پنجشنبه گفت که شبکه USDD “خدمات حضانت را برای 10 دلار ارائه خواهد کرد [billion] دارایی‌های بسیار نقدشونده که از مبتکران صنعت بلاک چین به دست آمده و از آنها به عنوان ذخیره اولیه استفاده می‌کنند.

ترون یک استیبل کوین بومی به نام USDD راه اندازی می کند

جاستین سان از شبکه ترون دارد آشکار کرد یک استیبل کوین جدید که در بالای بلاک چین Tron منتشر شد. این اطلاعیه همچنین در hejustinsun.com در یک پست وبلاگی به نام “نامه ای سرگشاده در مورد صدور USDD، یک استیبل کوین الگوریتمی غیرمتمرکز در ترون” منتشر شد. این نامه توضیح می دهد که چگونه استیبل کوین ها از “عصر Omni-USDT 1.0” به استیبل کوین های الگوریتمی غیرمتمرکز تکامل یافته اند. در پست وبلاگ توضیح داده می شود که Tron DAO با “بازیگران اصلی بلاک چین” به منظور راه اندازی USDD شریک شده است. این پست وبلاگ همچنین ادعا می کند که USDD “غیرمتمرکزترین استیبل کوین در تاریخ بشر” خواهد بود.

راه اندازی USDD ترون به دنبال افزایش تصاعدی چند استیبل کوین غیرمتمرکز است. اولین DAI Makerdao از نظر ارزش بازار در بین استیبل کوین به بالاترین جایگاه رسید زیرا روشی برای تثبیت بیش از حد وثیقه برای حفظ ارزش دلاری خود ارائه می دهد. در زمان‌های اخیر، UST Terra از ارزش‌گذاری بازار DAI پیشی گرفته است و همچنین یک روش ذخیره الگوریتمی برای حفظ ارزش دلاری خود ارائه می‌دهد. UST Terra اکنون سومین پروژه بزرگ استیبل کوین است، زیرا ارزش بازار آن 17.89 میلیارد دلار است.

در واقع، USDD بسیار شبیه UST و Sun Terra عمل می کند توضیح داد در روز پنج‌شنبه با 10 میلیارد دلار ذخایر ارز دیجیتال برای شروع کار پشتیبانی خواهد شد. پست وبلاگ در hejustinsun.com خاطرنشان می کند: «در دوران Stablecoin 3.0، USDD به هیچ مؤسسه متمرکزی برای بازخرید، مدیریت و ذخیره سازی متکی نخواهد بود». «در دوران Stablecoin 3.0، USDD برای بازخرید، مدیریت و ذخیره سازی به هیچ مؤسسه متمرکزی متکی نخواهد بود. در عوض، به تمرکززدایی کامل در زنجیره دست خواهد یافت.» پست وبلاگ اضافه می کند:

USDD به دارایی پایه، TRX متصل می شود و به صورت غیرمتمرکز منتشر می شود. هنگامی که قیمت USDD کمتر از 1 USD است، کاربران و آربیتراژورها می توانند 1 USDD را به سیستم ارسال کنند و TRX به ارزش 1 USD دریافت کنند.

بنیانگذار Terra Do Kwon به Tron DAO و Justin Sun تبریک می گوید

در حالی که تعدادی از افراد در توییتر تماس گرفت استیبل‌کوین جدید جاستین سان و ترون، «مانند UST»، بنیانگذار ترا، دو کوون صحبت کرد در مورد نظرات ارسال شده به USDD. دو کوون گفت: “این باید واضح باشد، اما – هر چه خودروسازان بیشتر برقی شوند، تسلا برنده می شود.” به همین ترتیب، هر چه بلاک چین‌ها بیشتر استیبل کوین‌های مستقل خود را صادر کنند، UST برنده می‌شود. ماه واقعی در کمک به هر چه بیشتر جوامع برای خودمختاری تا حد امکان پیدا خواهد شد.»

در توییت دیگری، Do Kwon به Tron DAO و Justin Sun تبریک گفت. بنیانگذار ترا گفت:

Tron DAO در حال راه‌اندازی یک استیبل کوین الگوریتمی با مکانیک‌های برش و سوزاندن به نام USDD است – TRX برش و منت، در برابر TRX بازخرید شود. اقتصادهای غیرمتمرکز مستحق پول غیرمتمرکز هستند – هر بلاک چین روی آن کار خواهد کرد [decentralized] به زودی اصطبل

استیبل کوین جدید ترون یک گفتگوی موضوعی در شبکه های اجتماعی روز پنجشنبه در حالی که USDD به مردم این امکان را می دهد که با TRX ضرب کرده و بسوزانند و میلیاردها ذخایر ارزهای دیجیتال نگهداری کنند، برخی افراد پیشنهادی این پروژه باید بیت کوین (BTC) را نیز در خود جای دهد. علاوه بر این، توییت سان در روز پنجشنبه همچنین اشاره کرد که ذخیره Tron DAO “نرخ بهره پایه بدون ریسک خود را 30٪ در سال تعیین می کند.”

برچسب ها در این داستان

30% APY، استیبل کوین الگوریتمی، DAI، دو کوون، جاستین سان، استیبل کوین جاستین سان، makerdao، لایه Omni، دوران Omni-USDT 1.0، استیبل کوین های مستقل، بنیانگذار Terra، تتر، ترون، ترون (TRX)، Tron St DAO، , trx, USDD, USDT, UST, UST شبیه

نظر شما در مورد استیبل کوین جدید USDD ترون و جاستین سان چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.