جادوی دیزنی در ارائه نتایج آن ظاهر می شود

نتایج دیزنی برای سه ماهه دوم سال 2021 دیروز ارائه شد. به دنبال کاهش درآمد در سه ماهه اول ، تحلیلگران مشتاق بودند بدانند عملکرد این شرکت در یک چهارم مشخص شده توسط تکامل همه گیری چگونه بوده است. با این حال ، این شرکت بازار را شگفت زده کرد و نتایج جادویی ارائه کرد.

کد خبر : 89905
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
جادوی دیزنی در ارائه نتایج آن ظاهر می شود


نتایج دیزنی برای سه ماهه دوم سال 2021 دیروز ارائه شد.

به دنبال کاهش درآمد در سه ماهه اول ، تحلیلگران مشتاق بودند بدانند عملکرد این شرکت در یک چهارم مشخص شده توسط تکامل همه گیری چگونه بوده است.

با این حال ، این شرکت بازار را شگفت زده کرد و نتایج جادویی ارائه کرد.

تجارت دیزنی در این سه ماه تحت فشار زیادی قرار گرفته است ، به دلیل کند شدن روند واکسیناسیون ، که درآمد پارک های موضوعی آن را به میزان قابل توجهی کاهش داده است.

علاوه بر این ، به دلیل همه گیری ، این شرکت تصمیم گرفت تلاش خود را بر روی خدمات جریان متقاضی ، پلتفرم Disney+ متمرکز کند ، که مستقیماً با غول های صنعتی مانند Netflix و HBO رقابت می کند.

در گزارش فصلی ارائه شده ، این شرکت اعلام کرد که پلتفرم دیزنی+ پیش بینی فروش خود را شکست داده و دارای 116 میلیون مشتری پرداخت کننده است.

علاوه بر این ، علی رغم سناریوی نامطلوبی که بخش پارک موضوعی آنها در آن قرار دارد ، درآمد آن برای اولین بار در پنج فصل گذشته افزایش یافت و 356 میلیون دلار سود ثبت کرد ، در حالی که در سه ماهه دوم سال 2020 مبلغی معادل 1900 میلیون دلار بود.

با وجود بسته شدن بازار ، سرمایه گذاران نمی توانند منتظر خرید سهام این شرکت باشند که سهام آن 5 درصد افزایش یافت و از 188 دلار برای هر سهم تجاوز کرد.

نمودار هفتگی دیزنیمنبع: Admirals MetaTrader 5 ، هفته نامه DIS – محدوده داده ها: 26 ژانویه 2020 تا 13 آگوست 2021 ، انجام شده در 13 آگوست 2021 ساعت 10:30 صبح CET. عملکرد گذشته یک شاخص قابل اعتماد برای نتایج آینده نیست.

نمودار فوق روند تحول قیمت سهام دیزنی از 26 ژانویه 2020 را به صورت هفتگی نشان می دهد.

در آن می توانید ببینید که چگونه از ابتدای سال 2021 سهام دیزنی در دوره ادغام بوده است.

این امر پس از یک دوره رشد قوی ، مانند افزایش صعودی سهام دیزنی از مارس 2020 ، زمانی که سهام نزدیک به 75 دلار معامله می شد و در ابتدای سال 2021 از 200 دلار فراتر رفت ، رایج است.

از آن زمان ، قیمت سهام دیزنی کمی بی ثبات است. معامله گران به دنبال منابع برای ورود مجدد به بازار هستند ، مانند پشتیبانی که در اصلاح 23.6 فیبوناچی ، نزدیک به 170 دلار قرار دارد.

با این حال ، نتایج این شرکت می تواند معامله گران مورد نیاز سهام برای بازگرداندن روند صعودی و به دنبال رسیدن به بالاترین رکورد های جدید تاریخ باشد و از سد روانی 200 دلار برای هر سهم عبور کند.

بدون شک چیزی که در روزهای آینده ، جایی که فرصت های معاملاتی کوتاه مدت نیز وجود دارد ، قابل مشاهده است ، تکامل شاخص RSI است.

با حساب Admirals ‘Invest.MT5 ، می توانید سهام دیزنی و بسیاری دیگر را معامله کنید! برای افتتاح حساب امروز روی بنر زیر کلیک کنید:

با دریاسالار سرمایه گذاری کنید

اطلاعات در مورد مواد تجزیه و تحلیل:

داده های داده شده اطلاعات اضافی را در مورد تمام تجزیه و تحلیل ها ، برآورد ها ، پیش آگهی ها ، پیش بینی ها ، بررسی بازارها ، چشم اندازهای هفتگی یا سایر ارزیابی ها یا اطلاعات مشابه (که از این پس “تجزیه و تحلیل”) در وب سایت های شرکت های سرمایه گذاری Admiral Markets منتشر شده است ارائه می دهد که تحت علامت تجاری Admiral Markets فعالیت می کنند (از این پس “بازارهای دریاسالار”) قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری لطفاً به موارد زیر توجه کنید:

  1. این یک ارتباط بازاریابی است. محتوا فقط برای اهداف اطلاع رسانی منتشر می شود و به هیچ وجه به عنوان توصیه یا توصیه سرمایه گذاری تلقی نمی شود. مطابق با الزامات قانونی که برای ارتقاء استقلال تحقیقات سرمایه گذاری طراحی شده است ، تهیه نشده است و مشمول هیچ گونه ممنوعیتی در قبال انتشار تحقیقات سرمایه گذاری نمی شود.
  2. هرگونه تصمیم سرمایه گذاری توسط هر مشتری به تنهایی گرفته می شود ، در حالی که Admiral Markets مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از چنین تصمیمی نخواهد داشت ، خواه بر اساس محتوا یا نه.
  3. با هدف حفاظت از منافع مشتریان و عینی بودن تجزیه و تحلیل ، Admiral Markets روشهای داخلی مربوطه را برای پیشگیری و مدیریت تعارض منافع ایجاد کرده است.
  4. تجزیه و تحلیل توسط یک تحلیلگر مستقل روبرتو ریورو ، مشارکت کننده مستقل (از این پس “نویسنده”) بر اساس برآوردهای شخصی تهیه شده است.
  5. در حالی که تمام تلاش معقول برای اطمینان از قابل اعتماد بودن همه منابع محتوا و ارائه همه اطلاعات تا حد امکان ، به شکلی قابل فهم ، به موقع ، دقیق و کامل انجام می شود ، Admiral Markets صحت یا کامل بودن هیچ یک را تضمین نمی کند. اطلاعات موجود در تجزیه و تحلیل
  6. هر نوع عملکرد گذشته یا مدل شده از ابزارهای مالی نشان داده شده در محتوا نباید به عنوان یک قول ، ضمانت یا ضمنی صریح یا ضمنی توسط Admiral Markets برای هرگونه عملکرد آینده تلقی شود. ارزش ابزار مالی ممکن است هم افزایش و هم کاهش یابد و حفظ ارزش دارایی تضمین نمی شود.
  7. محصولات مورد استفاده (شامل قراردادهای مابه التفاوت) ماهیتی سوداگرانه دارند و ممکن است منجر به زیان یا سود شوند. قبل از شروع تجارت ، لطفاً اطمینان حاصل کنید که خطرات احتمالی را کاملاً درک کرده اید.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.