ثبات دلار پس از کاهش شدید ؛ جلسه جکسون هول در تمرکز توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – پس از شدیدترین سقوط یک روزه از ماه مه ، دلار در معاملات اولیه اروپا سه شنبه تثبیت شد و معامله گران در آستانه نشست جکسون حول فدرال رزرو موقعیت خود را تغییر دادند. در ساعت 2:55 بامداد ET (0755 GMT) ، شاخص دلار ، که در

کد خبر : 95283
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
ثبات دلار پس از کاهش شدید ؛  جلسه جکسون هول در تمرکز توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – پس از شدیدترین سقوط یک روزه از ماه مه ، دلار در معاملات اولیه اروپا سه شنبه تثبیت شد و معامله گران در آستانه نشست جکسون حول فدرال رزرو موقعیت خود را تغییر دادند.

در ساعت 2:55 بامداد ET (0755 GMT) ، شاخص دلار ، که در برابر سبدی از شش ارز دیگر ، دلار آمریکا را دنبال می کند ، پس از سقوط 0.5 درصدی در روز دوشنبه ، تا حدی تا حدی در 93.017 معامله شد.

پس از افزایش 0.4 درصدی در روز دوشنبه ، 0.2 درصد افزایش یافت و به 109.88 رسید ، 0.1 درصد افزایش یافت و به 1.3734 رسید و حساسیت به خطر 0.4 درصد به 0.7235 رسید ، پس از افزایش بیش از 1 درصد در جلسه قبلی.

کمک به احساس خطر این بود که سازمان غذا و داروی ایالات متحده موافقت کامل واکسن Covid-19 را که توسط فایزر (NYSE 🙂 و BioNTech (DE 🙂 ، به طور بالقوه سرعت بخشیدن به تلقیح ها را افزایش می دهد ، زیرا شرکت ها برای بازگشت به دفتر مجبور به زدن ضربه می شوند.

دلار نیز روز دوشنبه تحت تأثیر قرار گرفت چرا که معامله گران موقعیت خود را قبل از فدرال رزرو تجدید نظر کردند. روبرت کاپلان ، رئیس فدرال رزرو دالاس اظهار داشت که آخرین موج کووید -19 می تواند فدرال رزرو را به عقب راندن هرگونه برنامه برای کاهش خرید اوراق قرضه وادار کند. داده های روز دوشنبه که نشان می دهد عفونت های جدید در بالاترین سطح خود از ماه ژانویه است ، در حالی که میانگین هفت روزه مرگ و میر روزانه برای اولین بار از آوریل به 1000 نفر رسید.

نشست سالانه جکسون هول از روز پنجشنبه آغاز می شود که امسال به دلیل شیوع کووید -19 به صورت آنلاین برگزار می شود و انتظار می رفت که سخنرانی اصلی جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو در روز جمعه ، جزئیات شروع برنامه بانک مرکزی برای خرید اوراق قرضه را توضیح دهد. به

“پیش از این – و شفافیت بالقوه در زمان کاهش فدرال رزرو – ما شک داریم که سرمایه گذاران بخواهند به شدت به موقعیت دارایی های پرخطر خود بیفزایند و شک داریم که دلار باید بیش از حد فروخته شود.” توجه داشته باشید.

در سایر نقاط ، 0.1 درصد افزایش یافت و به 297.90 رسید و 0.1 درصد به 349.86 رسید تا آخرین جلسه تعیین نرخ بانک مرکزی مجارستان. انتظار می رود که سیاست گذاران نرخ بهره را با 30 واحد پایه به 1.5 درصد افزایش دهند ، سومین افزایش در چند ماه اخیر ، زیرا تلاش می کنند سطح تورم را در بالاترین حد خود در 9 سال اخیر مهار کنند. در مقابل ، انتظار می رود که جلسه بانک مرکزی لهستان نرخ های کلیدی آن را بدون تغییر نگه دارد.

پس از آنکه بانک اسرائیل نرخ بهره معیار خود را در یازدهمین نشست خط مشی روز دوشنبه با استناد به تورم بیشتر اما عدم اطمینان در مورد افزایش موارد ابتلا به کووید -19 ، 0.1 درصد به 3.2215 رساند ، به 3.2215 رسید.

سلب مسئولیت: رسانه فیوژن مایلم به شما یادآوری کنم که داده های موجود در این وب سایت الزاماً زمان واقعی و دقیق نیستند. همه CFD ها (سهام ، شاخص ها ، معاملات آتی) و فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شود بلکه توسط سازندگان بازار ارائه می شود ، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند ، به این معنی که قیمت ها نشانه ای هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین Fusion Media هیچ گونه مسئولیتی در قبال زیان معاملاتی که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ، ندارد.

رسانه فیوژن یا هر کسی که با Fusion Media درگیر است هیچ گونه مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از اتکا به اطلاعات شامل داده ها ، نقل قول ها ، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت را نمی پذیرد. لطفاً در مورد خطرات و هزینه های مربوط به داد و ستد بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید ، زیرا این یکی از خطرناک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.