تیم ملی به بهترین شکل انتقام گرفت!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در چارچوب دور سوم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا به مصاف تیم ملی قطر رفت که این بازی با برتری ۴ بر یک شاگردان امیر قلعه‌نویی مقابل قهرمان جام ملت‌های آسیا به پایان رسید. سردار آزمون، چهره درخشان این مسابقه

کد خبر : 508820
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۷
تیم ملی به بهترین شکل انتقام گرفت!



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در چارچوب دور سوم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا به مصاف تیم ملی قطر رفت که این بازی با برتری ۴ بر یک شاگردان امیر قلعه‌نویی مقابل قهرمان جام ملت‌های آسیا به پایان رسید.

سردار آزمون، چهره درخشان این مسابقه بود که در دقایق ۴۲ و ۴۸ موفق به گلزنی شد و پاس گل سوم ایران را در دقیقه ۶۶ برای محمد محبی ارسال کرد. وینگر تیم ملی در دقیقه ۶+۹۰ گل چهارم ایران را با دبل خود ثبت کرد.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، علی نعمتی، میلاد محمدی، امید نورافکن، سعید عزت‌اللهی، محمد کریمی(۹۰_ محمد جواد حسین‌نژاد) مهدی قائدی(۷۷_ علیرضا جهانبخش) مهدی طارمی(۹۰_ شهریار مغانلو)، محمد محبی و سردار آزمون(۸۵_ محمد قربانی)

ترکیب قطر: مشعل برشم، عبدالکریم حسن، طارق سلمان (۶۵ – ابراهیم الحسن)، لوکاس مندس، بوعلام خوخی، عبدالعزیز حاتم، جاسم جابر، احمد فتحی (۶۵ – اسماعیل محمد)، ادمیلسون جونیور (۵۸ – عبدالرحمان مصطفی)، اکرم عفیف و المعز علی.

نیمه اول

دقیقه یک: پاس در عمق سردار آزمون به طارمی سبب شد مهاجم ایران با دروازه‌بان قطر تک به تک شود. مشعل برشم پیروز جدال با طارمی بود، اما داور ثانیه‌هایی بعد به نشانه آفساید در سوت خود دمید.

دقیقه ۲: شوت سرضرب طارمی از گوشه محوطه جریمه قطر از کنار دروازه عنابی‌ها عبور کرد.

دقیقه ۱۷: در دقایقی که تیم امیر قلعه‌نویی صاحب توپ و میدان بود، پاس طولی زیبای لوکاس مندس در میان غفلت مدافعان ایران نصیب معز علی شد تا مهاجم زهردار قطر دروازه بیرانوند را باز کند و پنجاه‌وهفتمین گل ملی خود را به ثمر برساند.

دقیقه ۲۱: مهدی قایدی پس از عبور از سد چند مدافع قطر، دروازه عنابی‌ها را هدف گرفت که ضربه او با واکنش برشم دفع شد.

دقیقه ۳۱: دروازه‌بان قطر کار سختی برای مهار شوت زمینی نورافکن نداشت.

دقیقه ۳۲: این بار نوبت سردار آزمون بود که بخت خود را برای گشودن دروازه قهرمان آسیا از پشت محوطه جریمه بیازماید که شوت خطرناک او پس از برخورد با تیر دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۴۲: ارسال دقیق نورافکن روی سر سردار آزمون فرود آمد و ضربه سر زیبای آزمون وارد دروازه قطر شد.

دقیقه ۲+۴۵: ضربه سر ماهرانه بوعلام خوخی روی ارسال اکرم عفیف، با خوش‌شانسی تیم کشورمان به تیر دروازه ایران خورد.

دقیقه ۵+۴۵: پاس در عمق سعید عزت‌اللهی به محبی رسید. مهاجم تیم ملی با برشم تک به تک شد که ضربه محکم او با برخورد به تیر دروازه به اوت رفت.

نیمه دوم

دقیقه ۴۷: سردار آزمون به دلیل ارتکاب خطای شدید با کارت زرد داور مسابقه مواجه شد.

دقیقه ۴۸: پس از ارسال بازیکنان ایران به روی دروازه قطر، مندس و برشم با هم برخورد کردند تا سردار آزمون دروازه خالی از دروازه‌بان عنابی‌ها را باز کند.

دقیقه ۵۳: مهدی قایدی خطای شدیدی روی ادمیلسون جونیور مرتکب شد تا سومین اخطاری ایران لقب بگیرد.

دقیقه ۵۹: میلاد محمدی در تقابل تک به تک با دروازه‌بان قطر نتوانست ضربه پُرقدرتی به توپ بزند و برشم به راحتی موفق به مهار آن شد.

دقیقه ۶۵: پاس استادانه مهدی طارمی در شرایطی به سردار آزمون رسید که گلزن ایران بهترین فرصت را برای ثبت هت‌تریک داشت. با این حال مهاجم تیم ملی کشورمان ترجیح داد توپ را به محمد محبی برساند و محبی توانست گل سوم ایران را به ثمر برساند.

دقیقه ۷۳: دقایقی پپس از ورود به زمین، ابراهیم الحسن صاحب فرصت گلزنی ایده‌آلی در مقابل دروازه ایران شد که به شکلی عجیب نتوانست از آن بهره ببرد.

دقیقه ۸۳: محبی و جهانبخش در شرایطی مشابه گل سوم ایران با دروازه‌بان قطر مواجه شدند. محبی به جهانبخش پاس گل داد و بازیکن تازه‌وارد ایران موفق به گلزنی شد، اما این گل به دلیل حضور محبی در موقعیت آفساید مورد قبول واقع نشد.

دقیقه ۸۸: دفاع آشفته قطر بار دیگر به بازیکنان ایران فضای مناسبی برای گلزنی داد. این بار مهدی طارمی با مشعل برشم تک به تک شد که ضربه او با واکنش دروازه‌بان قطر وارد دروازه میهمان نشد.

دقیقه ۲+۹۰: شهریار مغانلو ثانیه‌هایی پس از ورود به زمین دروازه قطر را گشود، اما پرچم داور به نشانه حضور مغانلو در موقعیت آفساید بالا رفته بود.

دقیقه ۵+۹۰: ارسال کرنر قطری‌ها پس از عبور از همه مدافعان ایران نصیب لوکاس مندس شد که ضربه خطرناک او با فاصله کمی از کنار دروازه ایران خارج شد.

دقیقه ۸+۹۰: نورافکن این بار از روی نقطه کرنر گل ساخت. ارسال هافبک تیم ملی با ضربه سر محمد محبی همراه بود که این توپ به تور دروازه قطر بوسه زد.

۲۵۸ ۲۵۸



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.