تیم باس Sharering می گوید: “حضانت شخصی باید به معنای مالکیت همه چیز درباره شما باشد” – مصاحبه Bitcoin News

[ad_1] به گفته Sharering، یک پلتفرم مبتنی بر بلاک چین که امکان ایجاد و استفاده از اعتبارنامه‌های قابل تأیید «حاکمیت خود» را فراهم می‌کند، میلیون‌ها کاربر بالقوه وب جهانی همچنان از اینترنت قطع شده‌اند، زیرا از جمله موارد دیگر، فاقد هویت مورد نیاز یا قابل تأیید هستند. بنابراین، بدون چنین هویت یا اعتبار قابل تأیید،

کد خبر : 335681
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۴:۳۰
تیم باس Sharering می گوید: “حضانت شخصی باید به معنای مالکیت همه چیز درباره شما باشد” – مصاحبه Bitcoin News

[ad_1]

به گفته Sharering، یک پلتفرم مبتنی بر بلاک چین که امکان ایجاد و استفاده از اعتبارنامه‌های قابل تأیید «حاکمیت خود» را فراهم می‌کند، میلیون‌ها کاربر بالقوه وب جهانی همچنان از اینترنت قطع شده‌اند، زیرا از جمله موارد دیگر، فاقد هویت مورد نیاز یا قابل تأیید هستند. بنابراین، بدون چنین هویت یا اعتبار قابل تأیید، بسیاری از گروه های محروم، از جمله پناهندگان، از دسترسی به اطلاعاتی از وب که ممکن است شیوه زندگی آنها را بهبود بخشد، منع می شوند.

اشتراک گذاری در Proving ID Online

برای کمک به چنین گروه‌های محروم برای غلبه بر این چالش، کارآفرینان فناوری و استارت‌آپ‌های بلاک‌چین مانند اشتراک‌گذاری فناوری‌ای را پیشنهاد یا ایجاد کرده‌اند که به کاربران اینترنت امکان می‌دهد «ثابت کنند که ادعا می‌کنند آنلاین هستند». این فناوری که به عنوان هویت دیجیتال خودمختار شناخته می شود، همچنین تضمین می کند که “افراد کنترل و امنیت داده های خود را حفظ می کنند.”

در حالی که به نظر می رسد این فناوری هنوز در مراحل اولیه خود است، تعداد فزاینده ای از سازمان ها از جمله سازمان های غیردولتی (NGO) به طور کامل آن را پذیرفته اند. به عنوان مثال، Unconnected.org، یک شرکت اجتماعی مستقر در بریتانیا که “غیرمتصل ها” را به شبکه جهانی وب متصل می کند، اخیراً اعلام کرد که با Sharering همکاری کرده است.

همانطور که در یک بیانیه مطبوعاتی اخیر توضیح داده شده است، Unconnected.org، که به دنبال اتصال یک میلیارد نفر به اینترنت است، معتقد است که موانعی که “اصطکاک بر در دسترس بودن داده ها می افزاید” را می توان با هویت های دیجیتالی خودمختار غلبه کرد یا حل کرد. قابل تایید.

برخی از منتقدان استدلال کرده‌اند که چنین هویت‌های دیجیتالی قابل تأییدی دارای نقص یا معایبی هستند که ممکن است مزیت‌های درک شده را باطل کند. با این حال، به گفته تیم بوس، مدیر عامل اشتراک‌گذاری، از طریق سخت‌کوشی و تنظیمات مداوم، هویت‌های دیجیتال مستقل برای تأیید هویت آنلاین ایده‌آل هستند.

Bos در پاسخ‌های کتبی به سؤالات ارسال شده توسط Bitcoin.com News از طریق تلگرام، نظرات خود را در مورد آنچه که فکر می‌کند باید انجام شود تا به قانون‌گذاران و دولت‌ها کمک کند تا بفهمند اشتراک‌گذاری و دیگران با هویت‌های دیجیتال مستقل به چه چیزی می‌خواهند دست پیدا کنند، ارائه کرد.

در زیر پاسخ Bos آمده است.

Bitcoin.com News (BCN): اشتراک‌گذاری اخیراً اعلام کرد که به شریک رسمی unconnected.org تبدیل شده است، یک شرکت اجتماعی که به دنبال «ارتباط غیرمرتبط‌ها» به شبکه جهانی وب است. هدف از این طرح، اتصال 1 میلیارد کاربر به اینترنت است. آیا می‌توانید در مورد این مشارکت و اینکه چرا از هدف برقراری ارتباط این تعداد افراد حمایت می‌کنید، بیشتر به خوانندگان ما بگویید؟

تیم بوس (TB): من معتقدم که همه می توانند با این واقعیت موافق باشند که اینترنت قلمرویی از اطلاعات است که هر روز رشد می کند و به مردم از هر طبقه ای خدمت می کند و آنها را به روشی نسبتاً بدون اصطکاک به یکدیگر متصل می کند. با این حال، همانطور که وب به تکامل خود ادامه می دهد، نیاز به هویت دیجیتالی ما، یعنی نحوه نمایش و شناسایی آنلاین ما نیز بیشتر می شود.

با در نظر گرفتن این بیانیه، برای ما پاسخی طبیعی بود که به unconnected.org برسیم و از سازمان آنها حمایت کنیم. آنها یک ماموریت بلندپروازانه برای اتصال 1 میلیارد کاربر به اینترنت دارند. با این حال، اکثر یا اگر نه همه این کاربران کمتر مورد استفاده قرار می گیرند، به این معنی که آنها به سختی تجهیزات اولیه برای دسترسی به اینترنت را دارند.

اشتراک گذاری می تواند به طور بالقوه پل ارتباطی بین این جوامع محروم و دسترسی آنها به اطلاعات و سرویس های دروازه ای آنلاین باشد. به عنوان مثال پناهندگان را در نظر بگیرید، انتقال هویت آنها از کشور مبدا دشوار است، و بنابراین آنها به نوعی زیرساخت هویتی نیاز دارند تا در جوامع جدید ادغام شوند. این رابطه با Unconnected.org باعث شعله‌ور شدن گفتگوها برای کاوش در فناوری هویت اشتراک‌گذاری می‌شود تا جوامعی را که از خدمات ضعیف استفاده می‌کنند به وب متصل کنند و از طریق هویت دیجیتالی آن‌ها را شناسایی کنند.

BCN: حامیان هویت‌های دیجیتالی خودمختار اغلب استدلال می‌کنند که حفظ هویت خود آینده است. حضانت شخصی در قلمرو هویت دیجیتالی به چه معناست، و آیا پیش بینی می کنید که افراد بیشتری در آینده از هویت های دیجیتالی خودمختار استقبال کنند؟

سل: صحبت‌های زیادی در مورد استفاده از کیف پول سرد، کیف پول داغ و غیره وجود دارد. اما ما معتقدیم که حضانت شخصی باید به معنای مالکیت همه چیز در مورد شما باشد. پاسپورت شما، گواهینامه رانندگی، گواهی های پزشکی شما – همه این اسنادی هستند که برای ایجاد و ساختن هویت دیجیتال شما استفاده می شوند.

ما احساس می کنیم که جامعه در جهت دادن اطلاعات بیش از حد در مورد خود به سازمان های بزرگ بیش از حد پیش رفته است. با انجام این کار، ما کنترل اطلاعات خود را از دست می دهیم. بارها و بارها شاهد هک یا دزدیده شدن این اطلاعات بوده ایم و برای اهداف شوم استفاده می شود.

BCN: همانطور که در مورد دارایی‌های کریپتو دیده‌ایم، نحوه درک یا درک رگولاتورها از هویت‌های دیجیتال مستقل مبتنی بر بلاک چین ممکن است تا حدودی سرنوشت آنها را تعیین کند. بنابراین، شما و سایر بازیگران در فضای هویت دیجیتال چه می‌کنید تا اطمینان حاصل شود که سازمان‌ها یا افراد قدرتمند اطلاعات درستی درباره کار شما و آنچه می‌خواهید به دست آورید، دریافت می‌کنند؟

سل: برای شروع، اشتراک‌گذاری نمی‌تواند با هویت کسی کاری انجام دهد. یکی از ارزش های اصلی ما این است که به کاربران کنترل کامل را بدهیم. بیانیه ماموریت ما حول محور حذف اصطکاک از تعاملات روزمره است و در عین حال کاربران خود را قادر می‌سازیم تا سطح بالاتری از امنیت، اعتماد و مالکیت اطلاعات خود را داشته باشند، بنابراین این موضوع نیست که به مردم بگوییم با هویت خود چه کنند، بلکه به آن‌ها بستگی دارد که چه کارهایی را کنترل کنند. آنها با هویت خود انجام می دهند.

ما معتقدیم که مردم باید بتوانند تنها با به اشتراک گذاشتن حداقل مقدار اطلاعات به کالاها یا خدمات دسترسی داشته باشند. به عنوان مثال، زمانی که من برای یک سرویس ثبت نام می کنم، وب سایت همیشه اطلاعات بیشتری از آنچه که برای ارائه آن سرویس به من نیاز است درخواست می کند. اگر این سرویسی است که باید ثابت کنم 18 سال یا بیشتر دارم، چرا به نام کامل، آدرس، گواهینامه رانندگی و شماره پاسپورت من نیاز دارند؟

آنچه ما معتقدیم این است که باید بتوانیم به این سوال ساده با “بله، من بالای 18 سال هستم” پاسخ دهیم بدون اینکه اطلاعات شخصی دیگر را بیش از حد به اشتراک بگذاریم. بنابراین، کاربران در طول فرآیند تأیید، کنترل خود را حفظ می‌کنند و هر زمان که اطلاعاتی را از طریق فناوری اشتراک‌گذاری به اشتراک می‌گذارند، همیشه قبل از به اشتراک گذاشتن هر گونه اطلاعاتی به آنها اطلاع داده می‌شود و از آنها سؤال می‌شود، بنابراین آنها وارد این فرآیندها می‌شوند و دقیقاً چه داده‌ها یا اطلاعات شخصی را به اشتراک می‌گذارند. .

BCN: گفته شده است که هویت‌های دیجیتال مستقل نه تنها امنیت و انعطاف‌پذیری را به کاربران اضافه می‌کنند، بلکه به آن‌ها اجازه می‌دهند تا داده‌ها را تنها در صورت تمایل به اشتراک بگذارند. با این حال، منتقدان به فرآیند پیچیده ردیابی داده ها و مجوزهای شخصی اشاره می کنند که ممکن است فراتر از کاربران عادی باشد. آنها اصرار دارند که این و سایر معایب بیشتر از مزایای هویت های خودمختار است. پاسخ شما چه خواهد بود؟

سل: ما این سفر را با تجربه کاربری در هسته اصلی هر کاری که انجام می دهیم آغاز کرده ایم. برای رسیدن به نقطه ای که باور کنیم راه حلی که داریم در واقع برای کاربر عادی و روزمره مناسب است، کار سخت و آزمایش زیادی لازم است.

هنگامی که شخصی نیاز به ثبت نام در یک سرویس یا اثبات چیزی در مورد خود دارد، ما از طریق برنامه اشتراک گذاری یک سوال بسیار ساده از او می‌پرسیم و آنها باید آن درخواست را تأیید کنند تا به سؤال پاسخ دهند. به عنوان مثال، آیا می خواهید تاریخ تولد خود را برای این شرکت ارسال کنید؟ یا می خواهید به این شرکت بگویید که بالای 18 سال دارید؟ تنها کاری که کاربر باید انجام دهد این است که انگشت شست خود را روی حسگر اثر انگشت دستگاه تلفن همراه خود قرار دهد تا درخواست را تأیید و تأیید کند.

ما تعداد زیادی از شرکت‌های هویت دیجیتال مبتنی بر بلاک چین را دیده‌ایم که دارای سیستم‌هایی هستند که کاربر پسند نیستند. آنها فرض می کنند که کاربران دانش موجود زیادی دارند و سپس کاربران باید یک کیف پول راه اندازی کنند، فرآیندها را طی کنند و با چیزهایی مانند Metamask ارتباط برقرار کنند. ما می خواهیم این موانع را برداریم. ما می خواهیم مطمئن شویم که این کار برای مردم آسان است. در واقع، نسخه جدیدی از کاری که ما انجام می‌دهیم مواردی مانند کلید بازیابی را حذف می‌کند، بنابراین می‌توانید بدون فکر کردن به کلید بازیابی ثبت‌نام کنید و فقط نام و آدرس ایمیل خود را بدهید. نیازی به رمز عبور نیست. شما فقط از بیومتریک خود استفاده می کنید.

یک استثنا زمانی است که می خواهید از Vault خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، در این مرحله از شما خواسته می شود یک کلید بازیابی را ذخیره و یادداشت کنید. بخش هویت – جایی که اسناد را برای اثبات و تأیید هویت خود اسکن می کنید – فقط باید اولین بار که از هویت دیجیتال خود استفاده می کنید این کار را انجام دهید. ما این را «فرایند زمان تنظیم» می‌نامیم تا دسترسی کاربران به اکوسیستم اشتراک‌گذاری را آسان‌تر کنیم، زیرا در حال حذف این مانع از تراکنش‌های داده‌های آینده هستیم.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.