تیزر فصل هفتم Fear the Walking Dead روی ویکتور استرند تمرکز دارد

[ad_1] شبکه آمریکایی AMC ساعاتی قبل تیزر فصل هفتم Fear the Walking Dead را در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرده که ۳۰ ثانیه زمان دارد. با گذشت مدتی از آغاز پخش The Walking Dead، شبکه AMC تصمیم گرفت همزمان با ساخت ادامه سریال اصلی بخشی از تمرکز خود را روی تولید اولین اسپین آف قرار

کد خبر : 109408
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹
تیزر فصل هفتم Fear the Walking Dead روی ویکتور استرند تمرکز دارد

[ad_1]

شبکه آمریکایی AMC ساعاتی قبل تیزر فصل هفتم Fear the Walking Dead را در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرده که ۳۰ ثانیه زمان دارد.

با گذشت مدتی از آغاز پخش The Walking Dead، شبکه AMC تصمیم گرفت همزمان با ساخت ادامه سریال اصلی بخشی از تمرکز خود را روی تولید اولین اسپین آف قرار دهد. این اثر Fear the Walking Dead نام داشته و بر اساس کمیک بوکی به همین نام ساخته شده است. داستان در ابتدا روی خانواده کلارک تمرکز دارد که در پی شیوع ویروس مرگبار خانه خود را ترک کرده و یک سفر خطرناک را برای یافتن پناهگاهی امن آغاز می‌کنند. مادر خانواده در فصل‌های نخستین پروتاگونیست است اما این شرایط با معرفی و اضافه شدن شخصیت‌های جدید تغییر کرده و حالا اتفاقات حول دیگران می‌چرخد.

علی‌رغم تلاش‌های شخصیت‌های اصلی، تئودور مادوکس ملقب به تدی در انتهای فصل ششم موفق می‌شود کلاهک‌های هسته‌ای را در تگزاس منفجر کند. با رخ دادن این اتفاق، واکرها دیگر تنها تهدید نبوده و انسان‌ها حالا باید به واسطه تجهیزاتی خاص در معرض هوای آزاد قرار بگیرند، در غیر این صورت جانشان را از دست می‌دهند؛ زیرا میزان تششعات بسیار بالا است. در ضمن، شخصیت‌های اصلی در انتهای فصل پیشین از یکدیگر جدا شده و تجدید دیدارشان تنها بخش کوچکی از قسمت‌های پیش رو را تشکیل می‌دهد.

AMC ساعاتی قبل تیزر فصل هفتم Fear the Walking Dead را در فضای مجازی منتشر کرد. این ویدیو دقیقا ۳۰ ثانیه زمان داشته و ویکتور استرند را در حالی نشان می‌دهد که در سقف یک ساختمان مرتفع مستقر شده است. بدین ترتیب، می‌تواند بدون نیاز به تجهیزات در معرض هوای آزاد قرار بگیرد. ساختمان مزبور همچنین توسط زامبی‌ها محاصره شده است. در نتیجه، اگر فردی بخواهد به سراغ ویکتور بیاید، در وهله نخست باید مقابل موجودات خونخوار ایستاده و آن‌ها را از پا دربیاورد. در ضمن، این ویدیو دیگر شخصیت‌های فصل هفتم را هم نشان می‌دهد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.