تیزر جدید فیلم Doctor Strange 2 و ورد خواندن‌های واندا معلق در هوا!

[ad_1] طبق تریلرهای قبلی که از فیلم Doctor Strange In The Multiverse of Madness منتشر شده‌اند، جزئیات داستانی بسیاری را به دست آورده‌ایم. برای مثال، اکنون می‌دانیم که در فیلم حداقل سه دکتر استرنج از جهان موازی و اصلی حضور دارند و در کنار آن‌ها، دو نسخه متفاوت از واندا هم در فیلم حضور خواهد

کد خبر : 182938
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴
تیزر جدید فیلم Doctor Strange 2 و ورد خواندن‌های واندا معلق در هوا!

[ad_1]

طبق تریلرهای قبلی که از فیلم Doctor Strange In The Multiverse of Madness منتشر شده‌اند، جزئیات داستانی بسیاری را به دست آورده‌ایم. برای مثال، اکنون می‌دانیم که در فیلم حداقل سه دکتر استرنج از جهان موازی و اصلی حضور دارند و در کنار آن‌ها، دو نسخه متفاوت از واندا هم در فیلم حضور خواهد داشت. همچنین حضور شخصیت‌های مختلف و متفاوتی مانند آمریکا چاوز (America Chavez) و رینترا (Rintrah) در این اثر سینمایی تایید شده و حتی می‌دانیم که سر و کله پروفسور ایکس هم در جهان موازی پیدا خواهد شد.

با این حال هنوز دقیق مشخص نشده که شخصیت منفی داخل فیلم دقیقا چه کسی خواهد بود؛ آیا دکتر استرنج شرور دست به انجام کارهای عجیب می‌زند و نهایتا خود را به یک غول عجیب تبدیل می‌کند؟ یا اینکه واندا به قیمت گرفتن کودکان خود از یک واندا دیگر، او را می‌کشد و جهانی را به کل نابود خواهد کرد؟ حضور یک استرنج شرور در فیلم قطعی است، اما این تئوری که شاید واندا به ابرشرور اصلی تبدیل شود، احتمال بیشتری خواهد داشت.

در تریلرهای قبلی دیده بودیم که واندا در یک صحنه سعی می‌کند تا در محیطی عجیب و جایی که دور او پر از شمع است، از جادو سیاه استفاده کند، چراکه نوک انگشتان او عملا سیاه هستند. حال در این تیزر جدید، این سکانس کمی طولانی‌تر شده و می‌توانید ببینید که واندا عملا روی هوا معلق است. البته او در صحنه‌های دو تریلر قبلی هم در همین وضعیت بود، اما اینبار کمی بالاتر آمده است. همچنین در صحنه‌ای دیگر، موردو (Mordu) دیده می‌شود که در همان صحنه‌ای که به استرنج حمله می‌کرد، اینبار به خوبی دیده می‌شود که همراه خود یک شمشیر دارد. گفته شده که موردو جهان موازی در فیلم Doctor Strange 2 دارای جایگاه بالاتری نسبت به دنیای اصلی MCU بوده و استرنج را به بهم زدن قوانین جهان موازی متهم می‌کند.

فیلم Doctor Strange In The Multiverse of Madness در تاریخ ۱۶ اردیبهشت (6 می 2022) اکران خواهد شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.