تکان های ین ژاپن در شرایطی که سود خزانه داری آمریکا در میان مشکلات کالایی بالاتر می رود. ضعف بیشتری ین در پیش است؟

ین ژاپن ، دلار آمریکا ، USD/JPY ، زغال سنگ ، چین ، انرژی – Talking Points ین ژاپن در حال حاضر با مقاومت کمی به پایین ادامه داد چین همچنان مانند بقیه به رفع کمبود انرژی می پردازد بازده و انرژی بالاتر منفی ین است.Wدلار آمریکا/JPY تجزیه می شود؟ ین ژاپن و فرانک سوئیس

کد خبر : 119354
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
تکان های ین ژاپن در شرایطی که سود خزانه داری آمریکا در میان مشکلات کالایی بالاتر می رود.  ضعف بیشتری ین در پیش است؟


ین ژاپن ، دلار آمریکا ، USD/JPY ، زغال سنگ ، چین ، انرژی – Talking Points

  • ین ژاپن در حال حاضر با مقاومت کمی به پایین ادامه داد
  • چین همچنان مانند بقیه به رفع کمبود انرژی می پردازد
  • بازده و انرژی بالاتر منفی ین است.Wدلار آمریکا/JPY تجزیه می شود؟

ین ژاپن و فرانک سوئیس امروز ضعیف تر بودند زیرا اشتهای ریسک پس از نتایج سود مثبت بیشتر از ایالات متحده سالم ماند. ارزش سهام APAC همه سبز بود. بازدهی دولت در آسیا پیشتاز اسناد خزانه داری آمریکا شد و بالاتر رفت. بازده اوراق قرضه دولتی 10 ساله استرالیا 7.7 واحد پایه افزایش یافت.

ین تحت فشار قابل ملاحظه ای از افزایش بازده جهانی قرار دارد و از آنجا که ژاپن واردکننده بزرگ انرژی است ، محیط کنونی قیمتهای نجومی انرژی بالا ، ارز را تحت فشار قرار می دهد. امروز به پایین ترین حد در 4 سال گذشته رسید.

مسائل مربوط به مجموعه کالاهای انرژی باعث بهبود اقتصادی شده است. در شرایطی که کمیسیون ملی توسعه و اصلاحات چین (NDRC) امروز اقداماتی را برای افزایش تولید اعلام کرد ، معاملات آتی زغال سنگ چین از رکورد بی سابقه عقب نشینی کرد. از جمله اقدامات ، اولویت بندی حمل و نقل زغال سنگ از طریق بنادر و زیرساخت های ریلی بود.

از آنجا که قیمت انرژی همچنان در سطوح بالا باقی می ماند ، فلزات صنعتی نیز پیشنهاد می شوند ، زیرا قابلیت های تولید صنعتی در مقایسه با گرمایش خانه ها در اولویت قرار دارند. انرژی در حال خاموشی در بسیاری از نقاط جهان در حال توزیع است. در حالی که مس پس از تجمع برای شروع هفته با ذخایر کم ، قیمت آلومینیوم و روی در جلسات اخیر افزایش یافته است.

کالاهای نرم برخی از این فشارها ، مخصوصاً قهوه را شاهد بوده اند ، اما نگرانی های فزاینده ای وجود دارد که هزینه های مواد غذایی دیگر با افزایش هزینه حمل و نقل افزایش یابد.

همه اینها باعث افزایش نگرانی های تورمی و افزایش بازده می شود. اگر برخی از بدترین سناریوها اجرا شوند ، اقدامات بانک مرکزی ممکن است مانند گذشته م effectiveثر نباشد.

با نگاهی به آینده ، تعدادی از بلندگوهای ECB ، داده های مربوط به برنامه های وام مسکن CPI کانادا و MBA ایالات متحده وجود دارد.

USD/JPY تجزیه و تحلیل فنی

USD/JPY امروز به بالاترین حد خود در 4 سال گذشته رسید و بالاترین سطح 114.55 در سال 2018 را از آن خود کرد. بالاترین حد قبلی در سال 2017 در 114.735 ممکن است مقاومت نشان دهد.

تعجب آور نیست که در یک حرکت شدید مانند این ، شاخص قدرت نسبی (RSI) در قلمرو بیش از حد خریداری شده است با این حال ، بیش از یک هفته است.

با نگاهی به میانگین متحرک ساده 21 روزه (SMA) باند بولینگرswمی توان دید که عرض نوارها به طور قابل توجهی افزایش یافته است زیرا نوسانات افزایش یافته است.

قیمت در هفته گذشته به خارج از نوار فوقانی حرکت کرد و سپس به داخل باند بازگشت. این را می توان به عنوان یک سیگنال نزولی تفسیر کرد. با این حال ، USD/JPY با وجود رسیدن به رکورد جدید ، بالاتر رفت و در محدوده باندها قرار گرفت. در حال حاضر ، به نظر می رسد باند Bollinger قیمت بیش از حد کشیده ای را نشان نمی دهد.

چارت سازمانی جدر TradingView بازبینی شد

— نوشته شده توسط دانیل مک کارتی ، استراتژیست DailyFX.com

برای تماس با دانیال ، از قسمت نظرات زیر یا DanMcCathyFX در توییتر





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.