توییتر ماسک، بازار ضعیف تبلیغات را مقصر کاهش درآمد می‌داند

[ad_1] (رویترز) – شرکت توییتر روز جمعه مبارزه مداوم خود برای بستن خرید 44 میلیارد دلاری خود توسط ایلان ماسک و تضعیف بازار تبلیغات دیجیتال را عامل کاهش غیرمنتظره درآمد سه ماهه دانست. نتایج در حالی به دست می‌آیند که توییتر از ماسک به دلیل انصراف از پیشنهاد خرید شرکت شکایت کرده است و اکنون

کد خبر : 232138
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴
توییتر ماسک، بازار ضعیف تبلیغات را مقصر کاهش درآمد می‌داند

[ad_1]

(رویترز) – شرکت توییتر روز جمعه مبارزه مداوم خود برای بستن خرید 44 میلیارد دلاری خود توسط ایلان ماسک و تضعیف بازار تبلیغات دیجیتال را عامل کاهش غیرمنتظره درآمد سه ماهه دانست.

نتایج در حالی به دست می‌آیند که توییتر از ماسک به دلیل انصراف از پیشنهاد خرید شرکت شکایت کرده است و اکنون در حال آماده شدن برای یک مسابقه قانونی در دادگاهی است که قرار است در اکتبر آغاز شود. عدم قطعیت معامله، تبلیغ کنندگان توییتر را نگران کرده و باعث هرج و مرج در داخل شرکت شده است.

بر اساس داده‌های Refinitiv IBES، درآمد تبلیغات تنها 2 درصد افزایش یافت و به 1.08 میلیارد دلار رسید و انتظارات وال استریت 1.22 میلیارد دلار را از دست داد.

مجموع درآمد سه ماهه دوم، که شامل درآمد حاصل از اشتراک نیز می شود، 1.18 میلیارد دلار بود، در حالی که سال قبل 1.19 میلیارد دلار بود. تحلیلگران 1.32 میلیارد دلار انتظار داشتند.

سهام توییتر در معاملات قبل از زنگ خطر 3 درصد کاهش داشت.

توییتر اعلام کرد که ضرر خالص آن 270 میلیون دلار یا 35 سنت به ازای هر سهم بوده که نسبت به سود 65.6 میلیون دلاری یا 8 سنت به ازای هر سهم در سال گذشته کاهش یافته است.

زیان 8 سنت تعدیل شده آن انتظارات برای سود تعدیل شده 14 سنت را از دست داد.

روز پنج‌شنبه، Snap Inc، مادر Snapchat، نتایج ضعیفی را منتشر کرد و از انجام پیش‌بینی خودداری کرد، زیرا به دلیل کاهش هزینه‌های تبلیغ‌کنندگان، شرایط «فوق‌العاده چالش‌برانگیز» را ذکر کرد.

توییتر و همتایانش، از جمله اسنپ و آلفابت، در سال گذشته شاهد افزایش درآمد بودند، زیرا برندها هزینه زیادی برای تبلیغات آنلاین صرف کردند و چشم به راه بهبودی از این بیماری همه گیر بودند.

اما فشارهای تورمی و ترس از رکود در سال جاری، برندها را مجبور به تجدید نظر در بودجه بازاریابی خود کرده است.

در همان زمان، TikTok مورد علاقه Gen-Z و غول فناوری Apple Inc، که به کاربران این امکان را می دهد که از ردیابی داده ها خودداری کنند، در حال تصاحب سهم بازار در فضای تبلیغات دیجیتال هستند.

(گزارش توسط نیودیتا بالو در بنگالورو و شیلا دانگ در دالاس؛ ویرایش توسط ساومیادب چاکرابارتی و نیک زیمینسکی)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.