توکن LUNA 2.0 از هفته گذشته 56 درصد از دست داده است، افشاگر Terraform Labs را به داشتن کیف پول سایه متهم می کند – بیت کوین نیوز

پس از صعود به 11.33 دلار در هر واحد هفت روز پیش در 30 می، توکن جدید LUNA 2.0 Terra بیش از 56 درصد از ارزش خود را در برابر دلار آمریکا از دست داد. در میان عملکرد بازار، تعدادی از پروژه‌های مالی غیرمتمرکز (defi) مبتنی بر Terra در حال انتقال به بلاک چین جدید

کد خبر : 213850
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰:۳۰
توکن LUNA 2.0 از هفته گذشته 56 درصد از دست داده است، افشاگر Terraform Labs را به داشتن کیف پول سایه متهم می کند – بیت کوین نیوز


پس از صعود به 11.33 دلار در هر واحد هفت روز پیش در 30 می، توکن جدید LUNA 2.0 Terra بیش از 56 درصد از ارزش خود را در برابر دلار آمریکا از دست داد. در میان عملکرد بازار، تعدادی از پروژه‌های مالی غیرمتمرکز (defi) مبتنی بر Terra در حال انتقال به بلاک چین جدید Phoenix-1 هستند. علاوه بر پیوستن مجدد پروژه‌های defi به اکوسیستم Terra، افشاگر معروف به Fatman همچنان Terraform Labs (TFL) و Do Kwon را به تاکتیک‌های دستکاری متهم می‌کند، مانند دروغ گفتن در مورد مالکیت LUNA 2.0. Fatman مدعی است Kwon و TFL به کیف پول های سایه با 42 میلیون توکن جدید LUNA دسترسی دارند.

توکن LUNA 2.0 از زمان قیمت بالای هفته گذشته 56 درصد کاهش یافته است، اپلیکیشن‌های Terra Defi به بلاک چین جدید فونیکس می‌پیوندند.

هفته گذشته، قیمت توکن LUNA 2.0 Terra در وضعیت بهتری قرار داشت، زیرا ارزش آن در دوشنبه گذشته به 11.33 دلار در هر واحد رسید. با این حال، از آن زمان تاکنون، LUNA نسبت به اوج خود در 30 می 2022، 56.92 درصد کاهش داشته است. امروز، آمار محدوده قیمت 24 ساعته نشان می دهد که LUNA بین 4.84 تا 5.46 دلار به ازای هر سکه بوده است.

از بین بیش از 13400 ارز دیجیتال موجود امروز، ارزش بازار LUNA در رتبه 2806 قرار دارد و در 24 ساعت گذشته 380 میلیون دلار حجم تجارت جهانی داشته است. پنج جفت تجاری برتر با LUNA در 6 ژوئن 2022، به ترتیب شامل USDT، USD، EUR، USDC و ETH هستند.

با توجه به عملکرد بازار در هفته گذشته، تعدادی از برنامه های defi که زمانی برنامه های بسیار برجسته ای در Terra بودند در حال آماده شدن برای پیوستن مجدد هستند یا قبلاً به سیستم جدید 2.0 پیوسته اند. این شامل برنامه های Terra defi مانند پروتکل والکری، کیف پول جهشی، و Astroport.

صفحه توییتر Terra اخیراً توضیح داد که Terra Bridge نسخه 2 اکنون فعال است و با آخرین نسخه، “کاربران می توانند دارایی ها را به [and] از Terra 2.0، Ethereum، Osmosis، Secret، Cosmos، [and] جونو.» دو کوون، یکی از بنیانگذاران آزمایشگاه های Terraform توییت کرد درباره صرافی غیرمتمرکز (dex) Phoenix و برنامه مشتق سهام Stader راه اندازی در Terra 2.0.

Terra Whistleblower لابراتوارهای Do Kwon و Terraform را متهم به مالکیت Shadow Wallet کرد

در حالی که اعضای جامعه Terra اکوسیستم بلاک چین نابود شده، افشاگر را بازسازی می کنند مردچاق همچنان Terraform Labs و Do Kwon را به دستکاری متهم می کند. در 6 ژوئن، Fatman گفت که Terraform Labs و Do Kwon ظاهرا کیف‌پول‌های سایه‌ای دارند، حتی اگر تیم قول داده بود که کیف‌پول‌های خاصی مانند کیف پول Luna Foundation Guard و TFL در لیست سیاه LUNA 2.0 airdrop قرار بگیرند.

Fatman “دو کوون بارها اعلام کرده است که TFL توکن‌های جدید LUNA ندارد و Terra 2 را متعلق به جامعه می‌کند.” توییت کرد. “این یک دروغ آشکار است که به نظر نمی رسد کسی در مورد آن صحبت کند. در واقع، TFL صاحب 42 میلیون LUNA به ارزش بیش از 200 میلیون دلار است و آنها در حال دروغ گفتن هستند.

فاتمن همچنین پنج کیف پولی را فاش کرد که به گمان او کیف پول های سایه ای هستند که شامل آدرس های 1، 2، 3، 4 و 5 مبتنی بر Terra است. این پنج کیف پول دارای 42.81 میلیون توکن LUNA 2.0 هستند و فاتمن ادعا می کند که بسیاری از کیف پول های دیگر نیز وجود دارد. سه کیف پول از پنج کیف پول LUNA را جابجا کرده اند در حالی که دو کیف دیگر غیر فعال مانده اند.

“[Do Kwon] از کیف پول سایه‌اش برای تأیید *پیشنهاد خود* از طریق دستکاری حاکمیتی استفاده کرد (TFL قرار نیست رای دهد)، به همه گفت که این یک زنجیره متعلق به جامعه خواهد بود، و سپس به خود نمره نه رقمی داد. اینها فقط کیف پول های تایید شده هستند – بسیاری دیگر وجود دارند،” افشاگر نوشت.

با این حال، در یک موضوع دیگر در توییتر، فتمن به تفصیل توضیح داد که این احتمال وجود دارد که Terra 2.0 به یک بلاک چین متعلق به جامعه تبدیل شود. اما فتمن از صمیم قلب معتقد است که آزمایشگاه های Terraform (TFL) اجازه نمی دهد این مفهوم محقق شود.

Fatman: «ترا 2 ممکن است به عنوان یک زنجیره واقعاً متعلق به جامعه موفق شود، اما به نظر می‌رسد که TFL در صدد است مطمئن شود که این اتفاق نمی‌افتد. گفت. “امیدوارم همه چیز تغییر کند، اما سازندگان متعدد گزارش می دهند که چت کاملاً به هم ریخته است و نارضایتی های زیادی نسبت به آنها وجود دارد. [Do Kwon]”

برچسب ها در این داستان

11.33 دلار بالا، اتهامات، Astroport، do kwon، Do Kwon Terra، Fatman، Fatman Terra، پنج کیف پول، کیف پول لیپ، LUNA، Luna 2.0، Luna Classic، قیمت LUNA، LUNC، Terra 2.0، Terra Do Kwon، آزمایشگاه های terraform، TFL، کیف پول TFL، UST، پروتکل والکری، افشاگر، افشاگر فاتمن

نظر شما در مورد عملکرد بازار LUNA در این هفته و اتهامات مرتبط با Do Kwon، TFL و کیف پول های سایه ادعایی چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.