تولید ناخالص داخلی چین ، بیت کوین (BTC) و S&P 500 INDEX (SPX) – روندهای تماشای FinTwit

تجزیه و تحلیل FINTWIT تولید ناخالص داخلی چین هفته آینده متمرکز می شود. ETF مبتنی بر آینده برای بیت کوین خوب است یا بد؟ فصل درآمد باعث افزایش گاو SPX می شود. هفته های بعدی Q3 چین داده های تولید ناخالص داخلی تحت فشار پیش بینی های رشد چین در سال های 2022 و 2023

کد خبر : 117633
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
تولید ناخالص داخلی چین ، بیت کوین (BTC) و S&P 500 INDEX (SPX) – روندهای تماشای FinTwit


تجزیه و تحلیل FINTWIT

  • تولید ناخالص داخلی چین هفته آینده متمرکز می شود.
  • ETF مبتنی بر آینده برای بیت کوین خوب است یا بد؟
  • فصل درآمد باعث افزایش گاو SPX می شود.

هفته های بعدی Q3 چین داده های تولید ناخالص داخلی تحت فشار

پیش بینی های رشد چین در سال های 2022 و 2023 در سال های اخیر تا حدی کمتر اصلاح شده است چشم انداز اقتصادی صندوق بین المللی پول (IMF)به برای سال 2021 این ارقام بدون تغییر در 2.3 است (نمودار زیر را ببینید).

منبع: صندوق بین المللی پول

Q3 تولید ناخالص ملی هفته آینده برنامه ریزی شده است (تقویم زیر را ببینید) که انتظار می رود به میزان قابل توجهی کمتر از نتایج قبلی باشد.

تقویم اقتصادی چین

تقویم اقتصادی تولید ناخالص داخلی چین سه ماهه سوم

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

چند عامل م forثر در این پیش بینی از جمله کاهش تولید چینی هستند. محدودیت های تأمین انرژی تولید را مختل کرده و صادرات را تحت تأثیر قرار داده است در حالی که چین میزان انتشار کربن را کاهش می دهدبه کاهش صادرات باعث تضعیف بازار سهام چین و در تولیدات ناخالص داخلی اخیر نیز منعکس شده است. نمودار زیر همبستگی مثبت بالا بین عوامل فوق را نشان می دهد.

صادرات چین در مقابل GDP در مقابل FTSE CHINA A50

تولید ناخالص داخلی چین ، بیت کوین (BTC) & amp؛  S & P 500 INDEX (SPX) - روندهای تماشای FinTwit

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، Refinitiv

نگرانی Evergrande با وجود اینکه PBOC در اوایل امروز اعلام کرد که خطرات پیش روی غول املاک “قابل کنترل” است ، هنوز بسیار واقعی است. ترس از سرایت در حال تبدیل شدن به واقعیت است زیرا سایر شرکت های املاک چینی مانند Fantasia Holdings پرداخت اوراق قرضه خود را از دست داده اند. نمودار 5 ساله چینی CDS نشان دهنده ترس روزافزون بازارها از عدم پیش فرض است-CDS وسیله ای است که برای بیمه شدن در برابر پیش فرض استفاده می شود و افزایش قیمت نشان دهنده افزایش هزینه بیمه است.

CDS چین 5 ساله

CDS چین 5 ساله

منبع: CNBC

پایین آمدن رتبه به چندین توسعه دهنده املاک چینی با افزایش هزینه و دشوارتر شدن وام ، وضعیت را تشدید کرده است. این عوامل ممکن است باعث شود تولید ناخالص داخلی چین هفته آینده تحت انتظار قرار گیرد.

لحظه سمینال برای بیت کوین!

بیت کوین در حال بازگشت است و به سرعت به اوج خود در آوریل 2021 نزدیک می شود. به گفته بلومبرگ ، انگیزه ای برایه تجمع از طریق اعلامیه توسط کمیسیون اوراق بهادار و بورس ایالات متحده (SEC) اجازه می دهد تا برای آینده مبتنی بر ETF شروع معاملات از هفته آینده این یک حرکت بزرگ در جهان است ارزهای رمزنگاری شده با حرکت بیت کوین به فضای تحت کنترل. ETF مبتنی بر آینده به افراد بیشتری اجازه می دهد تا در معرض سکه دیجیتال قرار بگیرند و می تواند منجر به از دست رفتن جذابیت بی ثبات بیت کوین که بسیاری برای آنها جذاب است ، شود. و همچنین انجمن اصلی غیر متمرکز (غیرقانونی). در حال حاضر ، ما شاهد صعودی صعودی هستیم ، اما آیا این تصمیم می تواند سقوط بیت کوین در بلند مدت باشد؟

بیت کوین کارت روزانه

نمودار روزانه بیت کوین

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

از لحاظ فنی ، بیت کوین این نقض را انجام داد 60000 دلار امروز زودتر علامت گذاری کنید و یک شمع نزدیک بالا می تواند جرقه بیشتری به سمت بالا بکشد 64862 دلار همیشه بالا این شاخص قدرت نسبی (RSI) در قلمرو خرید بیش از حد قرار دارد اما این ممکن است برای نشان دادن وقفه یا کاهش قیمت بیت کوین کافی نباشد.

سطوح کلیدی مقاومت:

سطوح کلیدی پشتیبانی:

US TECHS PUSH SPX HIGHER AS EARNINGS SEZON در زیر راه می رود

این شاخص SPX پس از کاهش بازده خزانه داری که بر پیش بینی های ارزش خالص سهام برای سهام فناوری (بخش بزرگی از شاخص) با افزایش انتظارات نرخ بهره تأثیر منفی می گذارد ، در حال افزایش است. با نگاهی به عملکرد 10 ساله خزانه داری ایالات متحده ، می توانیم ببینیم اقدام قیمت معامله تحت 1.6000 این هفته به تجمع فناوری و خروج از منابع مالی کمک می کند.

گنجینه 10 ساله ایالات متحده

سود ده ساله خزانه داری آمریکا

منبع: Refinitiv

علاوه بر این، هفصل آرنینگ صحنه را بالا انداخت و شانه هایش را بالا انداخت تورم در حال حاضر نگرانی ها به نسبت درآمد پیش بینی شده بهتر است. این روند از سه ماهه دوم 2020 همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است ، بوده است. با وجود افزایش قیمت ها و تنگناهای عرضه ، تقاضای فزاینده در نتیجه COVID-19 به بسیاری از شرکت ها اجازه می دهد تا این قیمت های بالاتر را که از طرف عرضه عرضه می شود ، به مصرف کننده نهایی منتقل کنند. گفته می شود ، این چشم انداز مثبت ممکن است فصلی باشد و پس از آن ممکن است شاهد سقوط قیمت سهام تا سال 2022 باشیم.

برآورد رشد SPX در مقابل واقعی

منبع: FactSet

چشم انداز آتی سهام ایالات متحده بستگی زیادی به اقدامات بانک مرکزی آمریکا دارد فدرال رزرو به ویژه در شرایط کنونی تورمی خطر افزایش زودهنگام نرخ ها می تواند بر بازار کار آمریکا که در حال حاضر دچار مشکل است ، تأثیر منفی بگذارد ، بنابراین رویکرد دقیق تری محتمل است. تا زمانی که این وضعیت باقی بماند ، انتظار می رود که سهام مطلوب به افزایش خود ادامه دهند. از بخش از نظر من ، من چرخش منظم را با ورود و خروج تأثیرات کلان برآورد می کنم – همانطور که در حین خروج اخیر از فناوری مشاهده شد.

خود را تقویت کنید دانش بازار سهام با مقالات ما در مورد انواع سهام موجود ، چگونگی تأثیر سهام بر اقتصاد و شروع معاملات سهام.

کارت روزانه SPX

نمودار روزانه SPX

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

روزانه SPX نمودار اصول اولیه ذکر شده را نشان می دهد و می تواند از حمایت خط روند طولانی مدت مقاومت (سیاه) فراتر رود. با نگاهی به آینده ، احتمال وجود یک کراس اوور صعودی (20 روزه) وجود دارد EMA عبور از بالای 50 روز EMA) که با توجه به چشم انداز سود خوشبینانه بسیار محتمل است.

سطوح کلیدی مقاومت:

سطوح کلیدی پشتیبانی:

— نوشته شده توسط وارن ونکتاس برای DailyFX.com

با وارن در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: Wenketas





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.