تولید صنعتی و خرده‌فروشی چین از پیش‌بینی‌ها پایین می‌آید

صبح شلوغی در تقویم اقتصادی آسیایی بود و اقتصاد چین در کانون توجه قرار داشت. تولید صنعتی، خرده فروشی، سرمایه گذاری دارایی های ثابت و ارقام بیکاری در چین مورد توجه قرار گرفت. با این حال، این اعداد نتوانست پیش بینی های خوش بینانه را منعکس کند. بر اساس گزارش اداره ملی آمار، تولید صنعتی

کد خبر : 359385
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۶:۰۸
تولید صنعتی و خرده‌فروشی چین از پیش‌بینی‌ها پایین می‌آید


صبح شلوغی در تقویم اقتصادی آسیایی بود و اقتصاد چین در کانون توجه قرار داشت. تولید صنعتی، خرده فروشی، سرمایه گذاری دارایی های ثابت و ارقام بیکاری در چین مورد توجه قرار گرفت. با این حال، این اعداد نتوانست پیش بینی های خوش بینانه را منعکس کند.

بر اساس گزارش اداره ملی آمار، تولید صنعتی در ماه آوریل نسبت به مدت مشابه سال قبل 5.6 درصد در مقابل 10.9 درصد پیش بینی شده افزایش یافته است. تولید صنعتی در ماه مارس 3.9 درصد افزایش یافت. در حالی که کمتر از پیش بینی ها بود، تولید صنعتی با بیشترین سرعت از سپتامبر 2022، زمانی که تولید 6.3 درصد افزایش یافت، افزایش یافت.

فروش خرده فروشی 18.4 درصد در مقایسه با 10.6 درصد در ماه مارس افزایش یافت. اقتصاددانان رشد 21 درصدی را پیش بینی کردند. سرمایه‌گذاری دارایی‌های ثابت نیز کمتر از انتظارات بود و نسبت به مدت مشابه سال قبل 4.7 درصد در مقابل 5.5 درصد پیش‌بینی شده افزایش یافت. با این حال، با کاهش نرخ بیکاری از 5.3 درصد به 5.2 درصد، ارقام بیکاری تا حدودی آرامش ایجاد کرد.

به دنبال آخرین اعداد PMI تولید و شاخص قیمت تولیدکننده، حساسیت بازار نسبت به آمار افزایش یافته است.

سرمایه گذاران صبح امروز اعداد بیکاری را کنار گذاشتند، زیرا تعداد خرده فروشی، تولیدات صنعتی و سرمایه گذاری دارایی های ثابت کمتر از حد انتظار بود.

واکنش AUD/USD به تولید صنعتی چین خانم

قبل از آمار امروز، AUD/USD به پایین ترین سطح پیش از آمار 0.66941 دلار سقوط کرد و به بالاترین سطح صبحگاهی 0.67097 دلار رسید.

با این حال، در پاسخ به شاخص‌های اقتصادی چین، دلار استرالیا/دلار آمریکا از بالاترین سطح 0.67027 دلاری پس از آمار به 0.66800 دلار کاهش یافت.

امروز صبح، AUD/USD با 0.22 درصد به 0.66850 دلار رسید. شاخص‌های اقتصادی امروز چین، استرالیا را با افت 0.26 درصدی در عرض بیست دقیقه پس از انتشار داده‌ها به سمت قرمز فرو برد.

نمودار ساعتی AUDUSD 160523

بعدی

با نگاهی به نشست ایالات متحده، این یک روز شلوغ در تقویم اقتصادی ایالات متحده است. اعداد خرده فروشی و تولید صنعتی ایالات متحده مورد توجه قرار خواهند گرفت. ما انتظار داریم که ارقام خرده فروشی تاثیر بیشتری داشته باشد، زیرا مصرف یک نقطه کانونی برای تورم و اقتصاد ایالات متحده است.

اقتصاددانان پیش‌بینی می‌کنند که فروش خرده‌فروشی در آوریل 0.7 درصد در مقابل 0.6 درصد کاهش در ماه مارس افزایش یابد. خرده فروشی در چهار ماه از پنج ماه گذشته کاهش یافته است.

با این حال، سرمایه گذاران باید اخبار مربوط به سقف بدهی ایالات متحده و نظرات اعضای FOMC را در نظر بگیرند. اعضای FOMC، Bostic، Barr، و Williams امروز سخنرانی می کنند.

پرزیدنت جو بایدن و کوین مک کارتی رئیس مجلس نمایندگان امروز با یکدیگر دیدار خواهند کرد تا درباره بحران بدهی جاری ایالات متحده گفتگو کنند. پیشرفت در جهت افزایش سقف بدهی از دارایی های پرریسک حمایت می کند و تاثیر هر گونه شاخص اقتصادی ضعیف ایالات متحده را محدود می کند.

با این حال، اعداد صبح امروز از چین احتمالا طنین انداز خواهند شد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.