تولیدکنندگان گاز بریتانیا در نیمه اول سال 2022 تولید داخلی خود را 26 درصد افزایش دادند

[ad_1] نوشته ساچین راویکومار لندن (رویترز) – در حالی که بریتانیا واردات انرژی روسیه را در پاسخ به حمله مسکو به اوکراین کاهش داده است، یک نهاد صنعتی روز چهارشنبه اعلام کرد، تولید گاز در بریتانیا در نیمه اول سال جاری 26 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است. Offshore Energies UK

کد خبر : 245974
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸
تولیدکنندگان گاز بریتانیا در نیمه اول سال 2022 تولید داخلی خود را 26 درصد افزایش دادند

[ad_1]

نوشته ساچین راویکومار

لندن (رویترز) – در حالی که بریتانیا واردات انرژی روسیه را در پاسخ به حمله مسکو به اوکراین کاهش داده است، یک نهاد صنعتی روز چهارشنبه اعلام کرد، تولید گاز در بریتانیا در نیمه اول سال جاری 26 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

Offshore Energies UK (OEUK)، یک نهاد صنعتی برای تولیدکنندگان نفت، گاز، هیدروژن و بادی دریایی، در بیانیه‌ای اعلام کرد: افزایش 3.5 میلیارد متر مکعبی گاز محلی برای گرم کردن تقریباً 3.5 میلیون خانه در بریتانیا برای یک سال کافی است.

این ارقام به این معناست که تقریباً نیمی از نیاز گاز کشور در ماه های اخیر از منابع داخلی تامین شده است. گاز در ماه گذشته 44 درصد از تولید برق بریتانیا را به خود اختصاص داد، در حالی که 85 درصد خانه ها را نیز گرم کرد.

مایک مدیر پایداری OEUK گفت: «اگر می‌خواهیم به تلاش‌هایمان برای محافظت از گاز بریتانیا، که ستون فقرات ترکیب انرژی ما برای برق، گرمایش و فرآیندهای صنعتی باقی می‌ماند، ادامه دهیم، به سیاستمداران همه طرف‌ها برای حمایت از انرژی تولید شده در اینجا در بریتانیا نیاز داریم.» تولن گفت.

OEUK گفت که این افزایش ها به دلیل راه اندازی میادین گازی جدید در جنوب دریای شمال، از جمله میدان تولمونت هاربر انرژی و پروژه Saturn Banks IOG بوده است.

دولت بریتانیا به دنبال افزایش تولید انرژی داخلی و کاهش وابستگی به واردات از جمله از روسیه است. داده های روز چهارشنبه نشان داد که بریتانیا برای اولین بار در ماه ژوئن هیچ سوختی از روسیه وارد نکرده است. [L8N30021Q]

قیمت گاز عمده فروشی بریتانیا در سال جاری به دنبال تهاجم روسیه به اوکراین به بالاترین حد خود رسید و فشار بر بودجه خانوارها با افزایش قبوض افزایش یافت.

لیز تراس، پیشتاز برای جانشینی بوریس جانسون به عنوان نخست وزیر، گفته است که با شرکت های انرژی برای افزایش عرضه برای کمک به کاهش قیمت ها همکاری خواهد کرد.

(گزارش توسط Sachin Ravikumar؛ ویرایش توسط Emelia Sithole-Matarise)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.