توسعه دهندگان به روز رسانی Stratum v2 را برای استخراج غیرمتمرکز بیت کوین اعلام کردند

[ad_1] به روز رسانی جدید انتخاب تراکنش ها را از طریق یک پروتکل فرعی جدید و گره های استخراج کننده امکان پذیر می کند. به روز رسانی جدید پیاده سازی مرجع (SRI) برای Stratum v2 توسط توسعه دهندگان این پروتکل اعلام شده است. بر اساس یک بیانیه مطبوعاتی ارسال شده به مجله بیت کوین، به

کد خبر : 345281
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵
توسعه دهندگان به روز رسانی Stratum v2 را برای استخراج غیرمتمرکز بیت کوین اعلام کردند

[ad_1]

به روز رسانی جدید انتخاب تراکنش ها را از طریق یک پروتکل فرعی جدید و گره های استخراج کننده امکان پذیر می کند.

به روز رسانی جدید پیاده سازی مرجع (SRI) برای Stratum v2 توسط توسعه دهندگان این پروتکل اعلام شده است.

بر اساس یک بیانیه مطبوعاتی ارسال شده به مجله بیت کوین، به روز رسانی جدید “یک نقطه عطف مهم در دموکراتیزه کردن انتخاب تراکنش ها در استخراج تلفیقی و غیرمتمرکز کردن بیت کوین” است، زیرا به استخراج کنندگان اجازه می دهد تا تراکنش ها را از طریق یک پروتکل فرعی جدید و گره خود انتخاب کنند.

توسعه دهندگان از ماینرها، استخرها، سازندگان سیستم عامل و جامعه دعوت می کنند تا پیاده سازی جدید را با استفاده از راهنمای شروعی که با هم تهیه کرده اند، با CPU یا دستگاه های استخراج واقعی آزمایش کنند. آنها همچنین پس از آزمایش با استفاده از این فرم، بازخورد کاربران را دعوت می کنند.

توصیه می شود که کاربران جدید با استفاده از دستگاه های استخراج SV1 با اتصال به یک استخر SV2 از طریق Translation Proxy نرم افزار را آزمایش کنند. در این نسخه توضیح داده شده است: «ماینرها ارائه‌دهنده قالب خود (بیت کوین) را با سیاست حداکثر هزینه اجرا خواهند کرد. “در پروکسی ترجمه، یک Job Negotiator قرار دارد که یک پروتکل فرعی را اجرا می کند که مسئول توزیع قالب های ماینر در استخر است.”

“پیکربندی به دستگاه های ماینینگ که دارای سیستم عامل SV1 هستند اجازه می دهد تا به یک استخر SV2 متصل شوند و تراکنش های خود را به صورت محلی از طریق ارائه دهنده الگو انتخاب کنند، و سپس آنها را از طریق Job Negotiator به استخر ارسال کنند.”

بیانیه مطبوعاتی توضیح می‌دهد که چگونه Job Negotiator در ترکیب با یک ارائه‌دهنده قالب، مسئولیت ارائه یک الگوی جدید (معاملات انتخابی) را به استخراج‌کنندگان یا یک شخص ثالث مستقل می‌دهد و در نتیجه زیرساخت استخر بیت‌کوین را غیرمتمرکزتر می‌کند.

با توجه به شرح نحوه کار Job Negotiator (JN)، مزرعه ماینینگ پایین دستی JN را اجرا می کند که به JN اجرا شده توسط استخر متصل می شود و با استفاده از پیام AllocateMiningJobToken یک شناسه منحصر به فرد برای کارهای استخراج درخواست می کند. این استخر یک توکن منحصر به فرد و یک خروجی کوین بیس مورد استفاده برای پرداخت ها را ارسال می کند. سپس JN پایین‌دست به یک ارائه‌دهنده الگو متصل می‌شود، که یک الگوی جدید و SetNewPrevHash را به JN پایین‌دستی ارسال می‌کند. با اینها، یک کار جدید می‌تواند ساخته شود و JN پایین‌دست یک پیام CommitMiningJob حاوی مجموعه پیشنهادی از تراکنش‌ها را به استخر ارسال می‌کند. استخر همیشه پیشنهاد ماینر را در تکرار فعلی می‌پذیرد، اما در نسخه بعدی، اگر استخر تراکنش‌های انتخاب‌شده توسط ارائه‌دهنده قالب پایین‌دستی را نپذیرد، ماینرها این توانایی را خواهند داشت که به یک استخر یا معدن انفرادی دیگر برگردند. سپس پروکسی ترجمه یک پیام SetCustomMiningJob را به استخر ارسال می کند، که کار را تأیید می کند و یک پیام SetCustomMiningJobSuccess را ارسال می کند. سپس Translation Proxy پیام را ترجمه کرده و پیام mining.notify را به دستگاه‌های استخراج می‌فرستد که از طریق Proxy ترجمه، سهام را به استخر ارسال می‌کنند.

با پروتکل استخراج فعلی Stratum V1 که توسط صنعت به تصویب رسیده است، تعداد انگشت شماری از استخرهای ماینینگ در انتخاب تراکنش شرکت می کنند، که بیت کوین را مستعد سانسور می کند. Stratum v2 یک پروتکل به روز شده است که تضمین می کند انتخاب تراکنش توسط خود ماینرها انجام می شود.

انجمن قبلاً این نرم افزار را بر روی چندین دستگاه استخراج محبوب آزمایش کرده است. بیانیه مطبوعاتی هر کسی را که در پلتفرم های مختلف تست می کند تشویق می کند تا فرمی را پر کنند.

در بیانیه مطبوعاتی آمده است: «با به‌روزرسانی بعدی، ما یک عملکرد بازگشتی اضافه می‌کنیم که به ماینرها امکان می‌دهد در صورتی که استخر پیشنهاد آنها را نپذیرد، به یک استخر یا معدن انفرادی دیگر برگردند. ماینرها، در این صورت، اتصال را قطع کرده و به عقب برمی‌گردند.»

به‌روزرسانی‌های دیگر شامل هدف بهبود رمزگذاری و اطمینان از انطباق با آخرین به‌روزرسانی‌های مشخصات، به‌علاوه برنامه‌هایی برای فعال کردن استخرها برای انجام بررسی دقیق اعتبار بلوک است. مهم ترین پیشرفت، ارسال یک درخواست کشش برای ارائه دهنده قالب در بیت کوین Core خواهد بود.

توسعه دهندگان از حامیان تأمین مالی جمعی Stratum v2 تشکر می کنند و پیوندی به Discord خود برای کسانی که علاقه مند به مشارکت در جامعه هستند قرار می دهند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.