توسعه دهندگان اولیه بیت کوین از نظریه ساتوشی ناکاموتو حمایت می کنند

جف گارزیک، یک مشارکت‌کننده کهنه کار لینوکس و توسعه‌دهنده منبع باز اولیه که از سال 2010 تا 2017 در پروژه بیت‌کوین مشارکت داشت، مجموعه‌ای از ویدیوهای جدید را منتشر کرده است که جزئیات زمان کار خود با مخترع ناشناس بیت‌کوین، ساتوشی ناکاموتو را نشان می‌دهد. با پیوستن به پروژه در جولای 2010، Garzik به انتشار

کد خبر : 494956
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
توسعه دهندگان اولیه بیت کوین از نظریه ساتوشی ناکاموتو حمایت می کنند



جف گارزیک، یک مشارکت‌کننده کهنه کار لینوکس و توسعه‌دهنده منبع باز اولیه که از سال 2010 تا 2017 در پروژه بیت‌کوین مشارکت داشت، مجموعه‌ای از ویدیوهای جدید را منتشر کرده است که جزئیات زمان کار خود با مخترع ناشناس بیت‌کوین، ساتوشی ناکاموتو را نشان می‌دهد.

با پیوستن به پروژه در جولای 2010، Garzik به انتشار نرم افزارهای اولیه کمک کرد و درخواست های کششی قابل توجهی از جمله اولین پیشنهاد برای افزایش محدودیت اندازه بلوک و همچنین اولین پیشنهاد برای حذف یارانه برای تراکنش های رایگان را وارد کرد. در زمان ساتوشی به عنوان نگهدار، گارزیک درخواست های کششی را پذیرفته بود، از جمله برای جدا کردن کد استخراج از مشتری ساتوشی.

مهم‌تر از همه، ویدیوهای جدید نشان می‌دهند که گارزیک خاطراتی را درباره زمان خود با ساتوشی به اشتراک می‌گذارد، از جمله تفسیر جدیدی در مورد اینکه آیا ساتوشی واقعاً یک فرد یا یک گروه بوده است.

گارزیک به یاد می‌آورد: «ساتوشی به‌عنوان یک کدنویس، او بیشتر یک نابغه تنها از نوع «ذهن زیبا» است.

زمانی که من یک رشته علوم کامپیوتر بودم، ما خودمان را به عنوان کدنویس می‌دانستیم، و متوجه می‌شدیم که برخی از رشته‌های دیگر، شیمی‌دانان، زیست‌شناسان، فیزیکدانان، مجبور بودند این کار را انجام دهند، اما به آن نزدیک نشدند. به عنوان یک حرفه ساتوشی هم همینطور بود.

به این ترتیب، گارزیک می‌گوید که معتقد است ساتوشی می‌دانست که چه مشکلی را می‌خواهد حل کند، اما درک درستی از «مدولار بودن»، «تست واحد» و دیگر اصول اولیه‌ای که «رشته‌های علوم کامپیوتر می‌آموزند» نداشت.

گارزیک گفت: «او بسیار عاقلانه راه‌حل‌های رمزنگاری را که به خوبی شناخته شده، به خوبی مطالعه شده بودند، بیرون کشید و همه آن‌ها را به شیوه‌ای جدید و جالب کنار هم قرار داد.

در جای دیگر، گارزیک معتقد بود که ساتوشی یک برنامه نویس «خودآموخته» است، با این استدلال که بنیانگذار بیت کوین نسبت به محدودیت های خود متواضع است.

در بیانیه های دیگر او با خلق و خوی و روش کار ساتوشی صحبت کرد و به تمرکز دقیق او بر بیت کوین اشاره کرد.

ساتوشی هرگز از این موضوع دور نخواهد شد. او در یک کلیپ می‌گوید: «او هرگز اجازه نمی‌دهد اطلاعات شخصی از بین برود، هرگز در مورد خلق و خوی خود، زمان روز صحبت نمی‌کند. “همیشه 100٪ همه چیز در مورد بیت کوین بود.”

در مجموع، این خاطرات یک دوره 6 ماهه از زمان استعفای ناکاموتو از پروژه در ژانویه 2011 را شامل می شود که در آن زمان، دوست و همکار گارزیک، گاوین آندرسن، به عنوان سرپرست اصلی این پروژه را بر عهده گرفت.

این ویدئوها در طول سالی منتشر می‌شوند که در آن سایر مشارکت‌کنندگان اولیه بیت‌کوین مکاتبات خود را با ساتوشی منتشر کردند و مارتی «سیریوس» مالمی و آدام بک صدها صفحه از ایمیل‌هایی را منتشر کردند که قبلاً هرگز دیده نشده بودند در رابطه با یک آزمایش عمومی در بریتانیا.

در حالی که گارزیک هنوز ایمیلی با ساتوشی منتشر نکرده است، ویدیوها که توسط سرمایه‌گذاری جدیدی که او تأسیس کرد، شبکه Hemi، تولید شده‌اند، نشان‌دهنده عمومی‌ترین بحثی است که توسعه‌دهنده در این زمینه در چند وقت اخیر داشته است.

شبکه Hemi که در ماه ژوئیه راه اندازی شد، به عنوان “پروتکل لایه 2 ماژولار برای مقیاس پذیری، امنیت و قابلیت همکاری عالی که توسط بیت کوین و اتریوم پشتیبانی می شود” تبلیغ می شود.

این کار دوره‌ای پس از سال 2017 را دنبال می‌کند که در آن گارزیک بیشتر به شبکه‌های بلاک چینی علاقه‌مند شده است که به هیچ ارز دیجیتال لایه پایه خاصی وابسته نیستند، مسیری که شامل مترونوم است، پروژه‌ای از سال 2017 که همچنین به دنبال سازگاری با چندین بلاک چین بود.

گارزیک پروژه بیت کوین را در همان سال پس از خدمت به عنوان نگهدارنده اصلی پروتکل بیت کوین که با وجود پشتیبانی اولیه اکوسیستم راه اندازی، هرگز به طور رسمی راه اندازی نشد، ترک کرد.

لیست پخش کامل ویدیو در زیر قابل دسترسی است:



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.