GSC Game World و Ubisoft، دو شرکت سازنده بازی، با واکنش شدیدی در مورد گنجاندن عناصر NFT در برخی از بازیهای خود مواجه هستند. در حالی که GSC Game World – توسعهدهنده بازی محبوب استالکر – برنامههای خود را در این زمینه کنار گذاشته است، Ubisoft در حال پیشروی است و همکاری با Aleph.im برای
کد خبر : 145946
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
GSC Game World و Ubisoft، دو شرکت سازنده بازی، با واکنش شدیدی در مورد گنجاندن عناصر NFT در برخی از بازیهای خود مواجه هستند. در حالی که GSC Game World – توسعهدهنده بازی محبوب استالکر – برنامههای خود را در این زمینه کنار گذاشته است، Ubisoft در حال پیشروی است و همکاری با Aleph.im برای ذخیره تصاویر از پلتفرم NFT خود را اعلام کرده است.
GSC Game World و Ubisoft رویکردهای متفاوتی دارند
دو بازیساز که اخیراً اعلام کردهاند عناصر NFT را به عنوان بخشی از بازیهای آینده و موجود خود معرفی کردهاند، با واکنش منفی مردم بازیها درباره این موضوع روبرو هستند. با این حال، هر یک از آنها این کار را متفاوت انجام می دهند. GSC Game World، خالق فرنچایز بازی Stalker، مستقر در اوکراین، اعلام کرد که تمام برنامههای مربوط به گنجاندن عناصر NFT در بازی آینده Stalker 2 را متوقف خواهند کرد. این شرکت بیانیه ای را در توییتر منتشر کرد و اعلام کرد:
شما را می شنویم. بر اساس بازخوردی که دریافت کردهایم، تصمیم گرفتهایم هر چیزی را که مربوط به NFT در STALKER 2 باشد لغو کنیم. منافع طرفداران و بازیکنان ما اولویت اصلی تیم است. ما این بازی را برای شما می سازیم تا از آن لذت ببرید—هر هزینه ای که باشد. اگر شما اهمیت می دهید، ما نیز اهمیت می دهیم.
GSC Game World قبلاً اعلام کرده بود که تمام سرمایههای حاصل از فروش بالقوه NFT به سمت بهبود بازی قبل از انتشار آن صرف میشود تا حتی بهتر شود.
یوبی سافت به جلو می رود
با این حال، همه توسعه دهندگان از ادامه نقشه راه برنامه ریزی شده خود صرف نظر نکرده اند، حتی با استقبال منفی کاربران. به طور خاص، یوبیسافت، یکی دیگر از شرکتهای بازی، امروز همکاری خود را با Aleph.im، یک راهحل ذخیرهسازی غیرمتمرکز، برای ذخیره تصاویر و اطلاعات برای هر NFT ذخیره شده در بازار NFT خودش، به نام Ubisoft Quartz، اعلام کرده است. در بیانیه روابط عمومی در مورد این مشارکت آمده است که:
ابرداده NFT در سیستم ذخیره سازی کاملاً غیرمتمرکز aleph.im با بیش از 70 گره ذخیره می شود، در حالی که تمام مالکیت NFT در بلاک چین Tezos ردیابی می شود.
کوارتز، پلتفرمی است که قبلاً توسط این شرکت برای آوردن NFT به بازی هایی مانند Ghost Recon: Breakpoint استفاده می شود، در 9 دسامبر عرضه شد و بر روی بلاک چین Tezos ساخته شده است. یوبیسافت توسعه را بهعنوان «NFTهای قابل پخش با انرژی کارآمد» تبلیغ میکند، اما اعلامیه 8 دسامبر این پلتفرم با انتقادات جهانی مواجه شد و بیش از 95 درصد از بینندگان آن را در یوتیوب دوست نداشتند.
نظر شما در مورد واکنش هایی که بازی سازان برای معرفی NFT به بازی های خود داشته اند چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.
سرجیو گوشنکو
سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر وارد بازی میکند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد، وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه میکند. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.
اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons
سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰