تورم منطقه یورو قبل از سخنرانی لاگارد بانک مرکزی اروپا قرمز شد

[ad_1] تورم منطقه یورو در ماه می به رکورد 8.1 درصد رسید. این خبر پیش از سخنرانی امروز کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا منتشر شد. آیا بانک مرکزی می‌تواند مواضع و لفاظی‌های کفرآمیز خود را حفظ کند یا نشانه‌هایی مبنی بر تغییر نرخ سود زودتر از حد انتظار به گوش می‌رسد؟ انتظار می رود

کد خبر : 212393
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
تورم منطقه یورو قبل از سخنرانی لاگارد بانک مرکزی اروپا قرمز شد

[ad_1]

تورم منطقه یورو در ماه می به رکورد 8.1 درصد رسید. این خبر پیش از سخنرانی امروز کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا منتشر شد. آیا بانک مرکزی می‌تواند مواضع و لفاظی‌های کفرآمیز خود را حفظ کند یا نشانه‌هایی مبنی بر تغییر نرخ سود زودتر از حد انتظار به گوش می‌رسد؟ انتظار می رود بانک مرکزی اروپا تا سپتامبر به نرخ های بهره منفی پایان دهد، اما با توجه به افزایش شدید نرخ تورم، انقباض پولی ممکن است زودتر آغاز شود.

اکنون چه چیزی بانک مرکزی اروپا را از افزایش نرخ بهره باز می دارد؟ چشم انداز رشد ضعیف تر، زیرا درگیری در اوکراین احساسات و سرمایه گذاری را تحت تأثیر قرار می دهد. علاوه بر این، یورو ضعیف تر برای صادرات و فروش منطقه یورو نسبتاً مطلوب است و آنها را رقابتی می کند. هنگامی که نرخ بهره در اروپا شروع به افزایش می کند، احتمالاً این ارز در برابر سایر ارزها تقویت می شود، به این معنی که قیمت کالاها و خدمات بالاتر از تورم از قبل داغ است.

رشد در آلمان

آلمان فروش خرده فروشی سالانه را برای آوریل منتشر می کند که انتظار می رود از منفی 2.7 درصد در ماه مارس به 4 درصد در آوریل رسیده باشد. هر گونه غافلگیری می تواند جفت ارز یورو را جابجا کند.

رشد در چین

تیرگی ناشی از رشد در چین احساسات بازار آسیا را در معاملات یک شبه تحت تأثیر قرار داد. دومین اقتصاد بزرگ جهان در ماه مه با کاهش قرنطینه ناشی از COVID-19 بر تولید کارخانه ها کاهش یافت. قیمت نقدی نفت خام با توجه به این اخبار اندکی عقب نشینی کرد، اما روند صعودی ممکن است در نشانه بعدی چرخش در اقبال اقتصادی چین آماده شود.

رشد در آمریکا

با انتشار ISM Manufacturing PMI در ماه می، نوبت ایالات متحده است که نشان دهد آیا در مسیر رشد سریع باقی می ماند یا به مسیر کند تغییر می کند. انتظار می رود این اندیکاتور از 55.4 در آوریل به 54.5 در ماه مه کاهش یابد و هرگونه غافلگیری ناخوشایند ممکن است جفت ارز دلار را جابجا کند.

تولید ناخالص داخلی استرالیا افزایش می یابد

استرالیا به تازگی اعلام کرده است که تولید ناخالص داخلی آن به طور سالانه 3.3 درصد رشد کرده است که نتیجه ای بهتر از حد انتظار است. با این حال، تورم بالا قیمت‌های مصرف‌کننده را به سمت بالا تحت فشار قرار می‌دهد و انتظار می‌رود RBA در کوتاه‌مدت باعث افزایش بیشتر نرخ بهره شود.

در پایان گزارش معاملات ما، ارقام شغلی ADP فردا، 2 ژوئن منتشر می شود و انتظار می رود از 247 هزار در آوریل به 300 هزار در ماه می افزایش یابد.

اشاره کوتاه

معنی خرده فروشی

ارقام خرده فروشی سطح فروش کالاها و خدمات به مصرف کنندگان را نشان می دهد. گزارش ها به صورت ماهانه منتشر می شوند و در بازارهای معاملاتی قابل توجه هستند زیرا حدود 70 درصد از هزینه های مصرف کننده را تشکیل می دهند و ارقام نشان دهنده دقیق سلامت اقتصادی است. اگر نتایج مطابق با انتظارات معامله گران نباشد، ممکن است حرکات ارز مربوطه رخ دهد. در صورت نتایج بهتر از حد انتظار، ممکن است سود خرید وجود داشته باشد و در صورت نتایج بدتر از انتظار، ارز فروخته شود.

علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد تحلیل بنیادی هستید؟ به وبینارهای Admirals بپیوندید!

وبینارهای تجاری رایگان

در وبینارهای زنده که توسط کارشناسان تجارت ما برگزار می شود، هماهنگ شوید

عضویت رایگان

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آینده نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا مطمئن شوید که خطرات را درک می کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.