تورم سالانه مارس ایالات متحده همچنان در بالاترین حد خود در 40 سال اخیر قرار دارد، چه اتفاقی می افتد؟

[ad_1] نرخ تورم سالانه ایالات متحده در ماه مارس به بالاترین حد خود در 40 سال گذشته به 8.5 درصد رسید، که این احتمال را افزایش می دهد که فدرال رزرو نرخ بهره اصلی خود را در ماه می 0.5 درصد افزایش دهد. کاهش کاهش کمی (QE) نیز یکی از موضوعات کلیدی در ماه مه

کد خبر : 192759
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
تورم سالانه مارس ایالات متحده همچنان در بالاترین حد خود در 40 سال اخیر قرار دارد، چه اتفاقی می افتد؟

[ad_1]

نرخ تورم سالانه ایالات متحده در ماه مارس به بالاترین حد خود در 40 سال گذشته به 8.5 درصد رسید، که این احتمال را افزایش می دهد که فدرال رزرو نرخ بهره اصلی خود را در ماه می 0.5 درصد افزایش دهد. کاهش کاهش کمی (QE) نیز یکی از موضوعات کلیدی در ماه مه خواهد بود، زیرا بانک مرکزی سیاست های پولی خود را برای کاهش فشارهای تورمی سخت تر می کند. انتظارات فدرال رزرو جنگ طلب و نرخ های بهره بالاتر از قدرت دلار در سه ماهه دوم حمایت می کند.

به طور ماهانه، شاخص تورم ایالات متحده در ماه مارس 1.2 درصد در مقابل 0.8 درصد در فوریه افزایش یافت که ناشی از افزایش 18.3 درصدی قیمت بنزین و افزایش 1 درصدی قیمت مواد غذایی بود.

افزایش شدید قیمت سوخت ناشی از ترس از سمت عرضه در بازارهای نفت خام است که از 24 فوریه که درگیری در اوکراین آغاز شد، غالب شده است. قیمت‌های نقدی نفت خام همچنان با احتمال نوسان در میان عدم قطعیت ژئوپلیتیکی بالا هستند.

علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد تحلیل بنیادی هستید؟ به وبینارهای Admirals بپیوندید!

وبینارهای تجاری رایگان

در وبینارهای زنده که توسط کارشناسان تجارت ما برگزار می شود، هماهنگ شوید

عضویت رایگان

در اخبار مرتبط، محدودیت‌های سفر COVID-19 در بسیاری از مناطق برداشته می‌شود، به این معنی که تقاضا برای نفت خام مورد استفاده برای تولید سوخت حمل‌ونقل افزایش می‌یابد.

در این شرایط دو بخش از اقتصاد ممکن است شاهد رشد باشند. بانکداری و سایر شرکت های مالی اکنون چشم انداز درآمدی با نرخ بهره روشن تری دارند. چشم انداز درآمد شرکت های انرژی نیز به دلیل افزایش سریع تقاضا در بحبوحه بهبود پس از رکود COVID-19 بهتر به نظر می رسد. این سناریو با ضرر شرکت های انرژی و بانکی که قبل از درگیری در روسیه فعال بودند، پیچیده می شود.

گزارش درآمد وال استریت

چندین شرکت سهامی عام در بخش‌های انرژی، حمل‌ونقل و مالی امروز درآمدهای سه ماهه اول خود را گزارش کردند. اینها شامل شرکت های مالی بزرگ جی پی مورگان چیس و بلک راک و شرکت های مسافرتی و انرژی دلتا ایرلاینز و پتروبراس می شود.

در دیگر اخبار تجاری، بانک کانادا تصمیم خود را در مورد نرخ بهره برای ماه آوریل اعلام کرد. انتظار می رود بانک مرکزی نرخ کلیدی خود را از 0.5 درصد به 1 درصد افزایش دهد و هر چیز غیرمنتظره ای ممکن است تلاقی ارز CAD را تغییر دهد.

در پایان، ضربات ین ممکن است تحت تأثیر سخنرانی کورودا، رئیس بانک مرکزی ژاپن باشد.

روی ابزارهای برتر دنیا سرمایه گذاری کنید

هزاران سهام و ETF در دسترس شماست

شروع به سرمایه گذاری کنید

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تجزیه و تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آینده نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا مطمئن شوید که خطرات را درک می کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.